Historik
Föregående · 12 · Nästa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: 2-0 då var det över
ha skön kväll nu ska vara trevlig me släkt och vänner
ha skön kväll nu ska vara trevlig me släkt och vänner
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: då såg jag fel på swehockey
så står det där
Last 5 mutual games
2006-03-21 Luleå-LHC 2-7
2006-03-19 LHC-Luleå 3-1
2006-03-17 LHC-Luleå 2-5
2006-03-15 Luleå-LHC 0-4
2006-03-13 LHC-Luleå 3-1
så står det där
Last 5 mutual games
2006-03-21 Luleå-LHC 2-7
2006-03-19 LHC-Luleå 3-1
2006-03-17 LHC-Luleå 2-5
2006-03-15 Luleå-LHC 0-4
2006-03-13 LHC-Luleå 3-1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
håller på er idag fast det gör ont mitt LHf hjärta krossa aik jag hatar dom
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: tänkte på att vi spelar bättre borta än hemma svårt blir det nog själv är man i finska lappland på dopp under matchen :))
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Per HApps: detta bara för våra bästa j jun spelar i a laget
Leksands IF > Sv: Björklöven . Leksand!
Bissett19: jag vill ha leksand i ellitserien där ni hör hemma !
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
tror ni modig står i helgen med ?
eller låter domTero få chans att vissa vad han kan ?
eller låter domTero få chans att vissa vad han kan ?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
jag tror på jämn match men i dag spelar luleå bra 60 min det är borta match .
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Tur att man jobbat hela dagen så att
Går dagens fiasko inte dansat runt i mina
Tankar när laget i mitt hjärta spelar som dom gör
Helt utan hjärta utan tanke så långt elitserie spel
man bara kan komma .
Inte undra på att publiken inte kommer
. för ingen vill se detta spel
men som tur är att vi har match redan i morgon
för det kan bara bli bättre
Går dagens fiasko inte dansat runt i mina
Tankar när laget i mitt hjärta spelar som dom gör
Helt utan hjärta utan tanke så långt elitserie spel
man bara kan komma .
Inte undra på att publiken inte kommer
. för ingen vill se detta spel
men som tur är att vi har match redan i morgon
för det kan bara bli bättre
Frölunda HC > Sv: Skellefteå - Frölunda
kungsbacka: kan ni skrälla igen ? jag tror inte att frölunda kan vinna i dag mot er men jag hoppas att dom gör det !!
för att ni ligger före oss i serien detta för inte hända !!
:P
för att ni ligger före oss i serien detta för inte hända !!
:P
Matchtips > Sv: Matcher 30/9
HV71-Luleå 4-2
Timrå-Brynäs 5-2
Linköping-Malmö3-1
Skellefteå-Frölunda 3-3
Timrå-Brynäs 5-2
Linköping-Malmö3-1
Skellefteå-Frölunda 3-3
Luleå HF > Sv: Kvällens match
det va en skräll att Harju får chansen redan !!
jag tror mycket på han i år men center i första kedjan redan
nä inte trodde jag på det han tar chansen ..
jag tror mycket på han i år men center i första kedjan redan
nä inte trodde jag på det han tar chansen ..
Matchtips > Sv: Sv: Omgång 1
skellefteå AIK-Brynäs IF 3-1
Färjestads BK-Luleå HF 2-3
Linköpings HC-Frölunda Indians 2-2
Timrå IK-MoDo Hockey 3-2
HV 71-Malmö Redhawks 4-2
Djurgårdens IF-Mora IK2-5
Färjestads BK-Luleå HF 2-3
Linköpings HC-Frölunda Indians 2-2
Timrå IK-MoDo Hockey 3-2
HV 71-Malmö Redhawks 4-2
Djurgårdens IF-Mora IK2-5
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
nu måste det vi väl ändo värva en back
dom får plocka fram pengar !!
skador redan på back sidan
dom får plocka fram pengar !!
skador redan på back sidan
Matchtips > Sv: slut tabell
1. Frölunda
2. Färjestad
3. Luleå
4 Linköping
5. Hv71
6. Timrå
7. Modo
8. Mora
9. Malmö
10 Skellefteå
11 Djurgården
12 Brynäs
här har ni vad jag tror på
2. Färjestad
3. Luleå
4 Linköping
5. Hv71
6. Timrå
7. Modo
8. Mora
9. Malmö
10 Skellefteå
11 Djurgården
12 Brynäs
här har ni vad jag tror på
Luleå HF > Sv: Försäsong - Träningsmatcher
Albert Hall: vi spelar kl 19:00
kväll bura och Obsut ser ut att vara med
kväll bura och Obsut ser ut att vara med
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
änligen kan tror på sm guld 2008
bara vi får en center och back av klass så är jag nöjd
bara vi får en center och back av klass så är jag nöjd
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Paddan: bartecko kommer att skriva på för nhl tvärr har den mag känslan tyvärr :(
passar på att önska alla hsare trevlig sommar
ses till hösten .
passar på att önska alla hsare trevlig sommar
ses till hösten .
Linköpings HC > Sv: Linköpingfans anmäls för hets mot folkgrupp
Jag har ett förslag.
Är att alla fans inom hockey gör upprop mot
Rasism på våra ståplatser läktare.
Vi måste stoppa detta nu.
Är att alla fans inom hockey gör upprop mot
Rasism på våra ståplatser läktare.
Vi måste stoppa detta nu.
Föregående · 12 · Nästa

och frölunda 1 med samma känsla asg