Historik
Föregående · 15 · Nästa
Luleå HF > Sv: LHF -Modo, 26 december anno 2004
Portello: Bulan petad idag igen? Inte med på bänken heller...
Luleå HF > Sv: LHF -Modo, 26 december anno 2004
Albert Hall: nu har en målvakt men inga backar nästan i alla fall
Luleå HF > Sv: Klara spelare vi en NHL lockout
Albert Hall: han har även spelat Dallas. såg jag på finsk text tv
Matchtips > Sv: Omgång 12
mike66:
orkar ej skriva egna lånar mickes text
:))
Färjestads BK - Timrå IK...................3- 3
MODO Hockey - Linköping HC............6 - 2
Djurgårdens IF - Brynäs IF.................5- 2
MIF Redhawks - Luleå HF...................2 - 6
Mora Hockey - Södertälje SK...............4 -3
orkar ej skriva egna lånar mickes text
:))
Färjestads BK - Timrå IK...................3- 3
MODO Hockey - Linköping HC............6 - 2
Djurgårdens IF - Brynäs IF.................5- 2
MIF Redhawks - Luleå HF...................2 - 6
Mora Hockey - Södertälje SK...............4 -3
Matchtips > Sv: Omgång 1 Elitserien 2004/05
Mora - Färjestad......................1-6
HV 71 - Malmö........................6-3
Luleå - Timrå..........................2-2
Frölunda - Linköping...............2-5
Djurgården - Södertälje............4-3
Brynäs - MoDo........................2-6
HV 71 - Malmö........................6-3
Luleå - Timrå..........................2-2
Frölunda - Linköping...............2-5
Djurgården - Södertälje............4-3
Brynäs - MoDo........................2-6
Svenska Hockeyligan > Sv: Wikegård?
difzi: Wikegård sa i radio att citat Jag tror nog säkert att grabbarna hade pratat ihop sig före matchen. Djurgården hade en oplockad gås med Per Ledin, sa Wikegård till Radiosporten. 'detta är totalt fel sagt av en tränare på elit nivå !!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo vs. De Gäspande Sälarna (#2), derbygruppsmatchtråd #17
Björn VII: vi kommer att krossa er tror på 2-6 till vårt kära luleå hockey
Luleå HF > Sv: När kommer Frälsaren?
NallePhu: tror inte att det kommer nån sån
men en back måste vi bara ha nu
men en back måste vi bara ha nu
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: helvtes faaaaaaaaan 5-2 jaha vi måste krossa neeeeeeeeej mål för leksand
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: 2-4 faaaaaaaaaaaaaaaan det va det eller .. ?
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: vad har vi gjort för ont ?? allt och alla är mot oss denna säsongen
3-5 nu jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
3-5 nu jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Paddan: det ska vända det måste bara vända nån gång för 17 !! eller hum
Föregående · 15 · Nästa
