Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Silly Season
Lilljanne: Det är nästan sjukt vad bra det gick för Timrå..... skulle det lyckas i bif oxå? knappast!!
Brynäs IF > Sv: Silly Season
Nike89: Timrå är för mig unikt, tycker det är kanon...
svårt att lyckas till 110 %
svårt att lyckas till 110 %
Brynäs IF > Sv: Silly Season
KungMartin: Nä man kanske inter ska klaga för mycket.....men det är inte direkt namnkunniga spelare man värvat om man gämför med andra lag
nästan så att man börjar oroa sig redan nu för nästa säsong
nästan så att man börjar oroa sig redan nu för nästa säsong
Brynäs IF > Sv: ÅRETS FLOPPVÄRVNING!!!!
LotharHsand: Håller med i det mesta..tycker även att våra centrar inte är tillräckligt bra..Larsson= kraftig utförsbacke, Kyrö= kan mycket bättre, Mietinen= var tänkt som center men agerar ytter
Wågström=långt skadeuppehåll
Till nästa år måste vi ha en första center som kan ta tag i spelet
hade gärna sett Jonas Johnsson, men bara drömmar
Larsson har gjort sitt, bara att tacka för allt bra han har gjort
Wågström=långt skadeuppehåll
Till nästa år måste vi ha en första center som kan ta tag i spelet
hade gärna sett Jonas Johnsson, men bara drömmar
Larsson har gjort sitt, bara att tacka för allt bra han har gjort
Brynäs IF > Sv: ÅRETS FLOPPVÄRVNING!!!!
bradberry: Hur många matcher har asplund stått i år? 5 kanske..vid minst 3 matcher har han släppt in 4 puckar på 10-15 min...inte bra
tror inte det är läge att satsa på han
men jag håller med att Ram inte är nån kanon värvning, tyvärr!!
tror inte det är läge att satsa på han
men jag håller med att Ram inte är nån kanon värvning, tyvärr!!
Brynäs IF > Sv: ÅRETS FLOPPVÄRVNING!!!!
bradberry: Det är möjligt att det är en flopp men "Asplöv" är inte ett dugg bättre, snacka om taskigt psyke
mvh
mvh
Brynäs IF > Sv: Solen gått upp igen
Tycker faktist att vi ska se möjligheterna nu...vinst mot Mif och Modo och hux flux kan vi vara ikapp både Lif och Modo
har ju även en match mindre spelad än Mif så jag tycker det är bra slagläge
Hoppas på knökfullt mot Mif med Kanonstöd från läktarna
mvh
har ju även en match mindre spelad än Mif så jag tycker det är bra slagläge
Hoppas på knökfullt mot Mif med Kanonstöd från läktarna
mvh
Timrå IK > Sv: Bubbla igen!!!!!!!
lizzard: Fick ju inget svar, misstänker att jag var inne på känsligt område!!
Brynäs IF > Hyllning!!
Årets brynäs var totalt uträknat(även av mig) men har krigat ikapp på ett fantastiskt sätt!!jag trodde inte att det fanns sånt jävlar annamma i dagens Brynäs!!! vi har en SKAPLIG KEDJA SKADAD
:Soling Louvi Wågström detta är rent sparkapital
ÖS PÅ BRYNÄS!!!!!!!!!!!!!!!!!
:Soling Louvi Wågström detta är rent sparkapital
ÖS PÅ BRYNÄS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brynäs IF > Sv: VARSLA FINNEN!
KentaK: det är ju uppmuntrande dom kanske kunde skänka oss lite poäng -:)
Brynäs IF > Sv: VARSLA FINNEN!
Ford Prefect: Väcker trots allt känslor....det är många i det här landet som bryr sig om bif
Brynäs IF > Sv: VARSLA FINNEN!
Bissett: Det visar sig trots allt att bif väcker känslor och det är väl ändå nåt positivt...halva 4:ans hockey kväll handlade ju om bif
Brynäs IF > Sv: VARSLA FINNEN!
70 Rodrigues: Nåt är ju jävligt fel när man inte ens kan fixa sponsorer som täcker sargen i gavlerinken
Brynäs IF > Sv: VARSLA FINNEN!
lindberg: har man inte sponsorer til ett elit lag som kan "täcka" sargerna blir det nog svårare i en ev allsvenska
Brynäs IF > Sv: HV-BIF
Igor: Nåt är ju Jävligt fel med årets upplaga
är nog bara att inse att det behövs lite nytt folk både bland spelare och ledning
tycker för övrigt att att det är konstigt att värva nylander och karjalainen när man sagt att man ska ha en tjeck eller annan "bra" spelare...konstigt
är nog bara att inse att det behövs lite nytt folk både bland spelare och ledning
tycker för övrigt att att det är konstigt att värva nylander och karjalainen när man sagt att man ska ha en tjeck eller annan "bra" spelare...konstigt
Brynäs IF > Sv: Johan Lindström utkastad från skansen
Lilljanne: Händer inget nu så är det kval som gäller
Brynäs IF > Sv: Brynäs framtid
Måste medge att man är något orolig, men det kan vända snabbt
in med Ram och kriga, enda medicinen.
Mer oroväckande är att det verkar saknas sponsorer, tänker på stora vita "hål" på sargen i Gavlerinken, även match stället är väldigt fri från reklam!! 2 st anställda att sköta detta!!!! oroväckande var ordet
mvh Tom
in med Ram och kriga, enda medicinen.
Mer oroväckande är att det verkar saknas sponsorer, tänker på stora vita "hål" på sargen i Gavlerinken, även match stället är väldigt fri från reklam!! 2 st anställda att sköta detta!!!! oroväckande var ordet
mvh Tom
Brynäs IF > Sv: Kvällens omgång.
Inget att hänga läpp för....
VF borta är en svår nöt, bara att ta nya tag, målskyttet lossnar på torsdag, helt övertygad!!!!!
bra defensiv och bra målvakt är grunden, det lossnar , var så säker
mvh Tom
VF borta är en svår nöt, bara att ta nya tag, målskyttet lossnar på torsdag, helt övertygad!!!!!
bra defensiv och bra målvakt är grunden, det lossnar , var så säker
mvh Tom
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Härligt!!!!!!
Stort grattis från en Brynäsare...
helt OTROLIGT!!!
4 raka.....otroligt!!!
Stort grattis från en Brynäsare...
helt OTROLIGT!!!
4 raka.....otroligt!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Färjestad
ingen katastrof!!
nu vet grabbarna vad som krävs för att vara sverige elit
ibland kan det vara bra med förluster....det är bara att jobba på...
det kommer...var så säker
nu vet grabbarna vad som krävs för att vara sverige elit
ibland kan det vara bra med förluster....det är bara att jobba på...
det kommer...var så säker
Brynäs IF > Sv: Så jäkla typiskt...
Tycker faktist att Bif i princip borde skänka Tom
Karln är 36 år..Får han kontrakt med Lif så är det väl bara att önska han lycka till
LÅT HAN GÅ!!!!!
Karln är 36 år..Får han kontrakt med Lif så är det väl bara att önska han lycka till
LÅT HAN GÅ!!!!!
Brynäs IF > Sv: Så jäkla typiskt...
Tycker faktist att Bif i princip borde skänka Tom
Karln är 36 år..Får han kontrakt med Lif så är det väl bara att önska han lycka till
LÅT HAN GÅ!!!!!
Karln är 36 år..Får han kontrakt med Lif så är det väl bara att önska han lycka till
LÅT HAN GÅ!!!!!
Brynäs IF > Sv: Roger Melin slutar.
Först och främst TACK ROGER!!!
Tror ändå att detta är bäst för alla..det behövs nya ideer och en ny röst som leder laget
Curre Lindström verkar ju ganska vettigt tycker jag med
tack!
Tror ändå att detta är bäst för alla..det behövs nya ideer och en ny röst som leder laget
Curre Lindström verkar ju ganska vettigt tycker jag med
tack!
Brynäs IF > Sv: OFLYT!!!
tycker det verkar hopplöst...bif har inte flytet(självförtroendet)
när bif spelade final för några år sedan hade man flytet
nu tvingas man spela mot en bra motståndare och även ett oflyt..
alla som såg matchen idag kan intyga att bif var bättre..gjorde allt rätt, vid fbk,s kvittering så låg pucken på blå och balanserade...tidigare i perioden hade bif ett skott i ribban vid friläge...2-0 där så....
när bif spelade final för några år sedan hade man flytet
nu tvingas man spela mot en bra motståndare och även ett oflyt..
alla som såg matchen idag kan intyga att bif var bättre..gjorde allt rätt, vid fbk,s kvittering så låg pucken på blå och balanserade...tidigare i perioden hade bif ett skott i ribban vid friläge...2-0 där så....
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Färjestad!
Asplund var bra!!
tyvärr släpper han in ett höstlöv....
men ändå gör han en bra match...vad har vi att ersätta med?
pettersson? kanon!!
tyvärr släpper han in ett höstlöv....
men ändå gör han en bra match...vad har vi att ersätta med?
pettersson? kanon!!
Brynäs IF > OFLYT!!!
än en gång händer samma sak...kanonmatch men ändå förlust!!
mitt intryck är att brynäs får jobba sten hårt för varje mål men färjestad har ett otroligt flyt hela tiden...puckarna ramlar in hur lätt som helst. Detta är inte bif,s säsong skador och hela tiden en massa oflyt..hoppas det jämnar ut sig
mitt intryck är att brynäs får jobba sten hårt för varje mål men färjestad har ett otroligt flyt hela tiden...puckarna ramlar in hur lätt som helst. Detta är inte bif,s säsong skador och hela tiden en massa oflyt..hoppas det jämnar ut sig
Föregående · 3 · Nästa