Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Svensson_62: pucken går fortare än skridskorna.ok
ånd
ånd
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Gavve: Jag kunde inte ha sagt det bättre själv.
MoDo Hockey > Sv: SHL - JFK tipstråd för SHL
Modomas:
Skellefteå
Färjestad
Växjö
Rögle
Frölunda
Luleå
Leksand
Timrå
Linköping
Örebro
Malmö
Brynäs
MoDo
HV71
Skellefteå
Färjestad
Växjö
Rögle
Frölunda
Luleå
Leksand
Timrå
Linköping
Örebro
Malmö
Brynäs
MoDo
HV71
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jag tror att Stigge ligger i startgroparna om det blir nå vajsing på topp sex backarna.Det är vad jag har hört iallafall. Ta det för vad det är 🍺
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: jag tänker att dom som vill träta
med modomille kan starta en egen tråd.
med modomille kan starta en egen tråd.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag tycker brynäs offensiva har varit bra, nästan hela säsongen, men försvarsspelet är under all kritik.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Bertil har väl gjort mer för klubben än många andra, även om han inte har så många guld.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5647}: Du har jätte trevlig ton .men vad gör du här. Är du smygbrynäsare eller?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{363}: Gott nytt år år själv och hoppas du blir frisk. Jag vill också säga att jag uppskattar din musik jättemycket..
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mickesgolf: lgår kan väl ingen säga att det var Lindbäcks fel allafall.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Nu vet inte jag om du bor i brynäsland eller inte, det gör inte jag. Men håller jag på ett lag då gör jag det i vått och tort.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
havre: Ja men experterna här inne säger ju att vi bara har två kedjor
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Som nån skriv här inne förut. Det är inte nu vi ska bäst Det är på vårkanten. Punkt slut
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
blackredberry: Du kan aldrig varit vare ledare eller spelare i någon lagidrott. Så som bandy fotboll, ishockey
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jaha vem av målvakterna ska få mest skit efter två perioder Clara var ju förstanamn för dem flesta, låter det lika dant nu?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Kan inte han i nordman vad han heter sjunga den, de vore grymt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan: jag hade också en Opel rekord ,men en coupe -71 det var tider det.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Har Lindbäck varit på ögonkontroll ,han kanske behöver glasögon eller linser.
Föregående · 3 · Nästa