Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Trallgöken: Jag säger som farsan. Den som försten fisen bliver var den är fisens far.Skål.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Jag håller helt med dig, jag förstår inte hur man kan klanka ner på laget man håller på så mycket som en del gör ,helt ofattbart.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Är det en måltjuv eller ,har han gjort mycket mål som junis?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har inte haft så roligt sen farmor klämde pattarna i stenmangeln.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Makita: Det är ju tur att alla inte är lika eller ser på lika sett.Jag tyckte Ölund var en av de bästa.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Olofsson, Edvin VÄS 33 19 1099:05 548 42 2.29 506 92.34
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J ag säger bara ta in Västerviks målvakt.Ett säkert kort från en närboende.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Trallgöken: sista gången vi var uppe i Gävle. Vi kommer från norra Småland. Då var fick vi reda på att det var inställt på tåget upp. Vi fick gå på travet istället. Sen vart de bowling o bärs på kvällen. Jo vem tror du spräckte byxorna från arslet ända ner till knäna. Tallriken.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Ja tänker på när vi var uppe i Gävle nån gång på 80 90 talet .Det var gavlerinken allafall. Det börjar med att vi krockar med en nysvensk polisen kommer. Polisen säger att det hans fel . Du säger njet till sa polisen till nysvensken .Det var glashalt .Vi skulle på något upprädande i Gävle. Nån kompis dotter gick på nån skola iSandviken .I lägenheten vi bodde tog en kompis, det var tredje våningen skidorna utanför dörren hos en granne och åkte ,ja så långt han kom en och en halv kanske två , Skidornas ägare och min kompis dotter *grannarna var inte glada. Tror jag.mvh.Trallgöken.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jag vill egentligen inte säga vad jag heter, men Inge Snygg.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag måste säga att jag kommer från krokarna runt västervik och Georgsson han lyckas med små medel ha ett skapligt lag i Allsvenskan . jag tycker Brynäs ska kolla på honom.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag som en stakars Trallgök , hur ofta vinner vi?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan: Jag ska till läkaren den 15e . Om det inte går bra skyller jag på Brynäs.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Örebro nittonde i första tjugotjugoett
Trallgöken: Ölund o Ersson matchens lirare
+ 13
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Örebro nittonde i första tjugotjugoett
Trallgöken: Stå upp för Ersson nu.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Örebro nittonde i första tjugotjugoett
{9179}: dechen är ju bra på skridskor och klubba men har ju absolut ingen spelförståelse
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: När jag började med sport på 70 talet så va det alltid om man va målvakt, håll första stolpen. De gör inte Andrén.
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Peja: Vad jag inte förstår är att dom sätter Andren i mål idag han dyker ju framåt på varje skott
+ 3
Föregående · 4 · Nästa