Kopenga Kickass: Jag tror det är Brynäs hemsida
Historik
Föregående · 5 · Nästa
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
munkas: Som alltid i brynäs vi kör sossehockey
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
{8399}: Varför måste du alltid ha sista ordet.
Det är som du har någon form av mindervärdeskomplex. Försök att va lite mer ödmjuk så ska du se att det går bra puss
Det är som du har någon form av mindervärdeskomplex. Försök att va lite mer ödmjuk så ska du se att det går bra puss
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Anders Berg: Nu kan jag inte hålla käften snart vad har du emot brynäs ,om du är inne på den här sidan borde du vål vara ett brynäs fan
+ 3
Föregående · 5 · Nästa