Historik
Föregående · 35 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MODO 13-14
Känns som Brynäs viktigaste kugge för tillfället! Riktigt tråkigt för Baumen, blir intressant att se hur Brynäs tacklar detta..
MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MODO 13-14
S-vikaren: Stor talang, tränar hårt, perfektionist och ödmjuk! Kommer bli hur stor som helst!
MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MODO 13-14
Skellefteå borta, Frölunda borta och 5 poäng!! Helt fantastiskt!
Ullmark är så ruskigt bra nu när försvaret förstår att de bara är att vispa bort returerna!
Ullmark är så ruskigt bra nu när försvaret förstår att de bara är att vispa bort returerna!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MODO 13-14
Dags för Kempe att hänga en straff! Tambellinis har jag redan antecknat i målprotokollet, sen kan Hedberg få dra in en med!
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2013/2014
Nils Andersson har dykt upp på eliteprospects som "doubtful" till Modo från Djurgården. Någon som har koll på denna back? Var ju rätt "ung" de matcher han spelade i Växjö.
MoDo Hockey > Sv: GruvansGrabbar - MoDo 2014-01-17
Snälla Skellefteå.. Skicka Bert till presskonferensen!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: GruvansGrabbar - MoDo 2014-01-17
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Dra åt helvete domarn, dra åt helvete Ankan dra åt helvete gråt Bert!!! Vi vann med hjärtat!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: GruvansGrabbar - MoDo 2014-01-17
Gäsp: Spännande kille i bra ålder!
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Knappast utvisning! Arvidsson tappat balansen, bra Kempe!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Ja tacklingen mot huvudet är skandal att domaren släpper, finns inga ursäkter där! Ska vara att pojkvännen Vinnerborgs pojkvän Loob sitter på läktaren!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Skulle gärna se Broc Little i Modo nu när han är ledig!
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Örebro 13-14
Skellefteå går mot förlust igen! Känns som bra timing att möte dem nu!
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Örebro 13-14
Tur vi har Ullmark! Denna match kunde varit förlorad efter 30 minuter annars!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Örebro 13-14
Ojojoj 13 fasthållningar, 4 trippingar och 18 slashingar sen får vi PP igen! Kom oväntat måste jag säga!
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Örebro 13-14
Hedberg är en kille som behöver självförtroende! Gått på lite tomgång på slutet, så skönt att han fick sätta en balja!
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Örebro 13-14
Förstår att domaren missade den trippingen! Var lite svår att uppfatta! Host host
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Örebro 13-14
Skriv ett 10 års kontrakt med Skröder omedelbart! Skapar vi inget kan man alltid hoppas på Skröders kanon!
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Örebro 13-14
Berka:Det positiva är iaf att de två heta lägen som skapats hittills i perioden där har allt varit rätt förutom riktningen på skottet som sagt!
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Örebro 13-14
Tycker vi har bra tryck i spelvändningarna, men när vi kommit över offensiv blå har vi svårt att hitta konstruktiva lösningar och komma till skott vilket gör att motståndarna hinner komma i sina positioner och sätta press igen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI: Mamma och pappa Enströms fantasi är ju inte den största med barnen Tobias, Tommy, Thomas och Tina
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
El Maco: Vad gör Thomas nu för tiden då? La han ner karriären?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Har fortfarande ingen koll riktigt vad twitter är, så det hade jag missat! Tackar! (Vet vad Twitter är på ett ungefär, men använder det ej, och har ännu inte fattat poängen:)
Redigerad kommentar
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eller vad landslagsledningen gjort! Både Tobias och Tina har ju tackat nej och inte blivit nobbade!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ryktas att Bagenda värmt med A-laget idag!!!
Fyfaan så roligt det kommer att bli att få se honom debutera i SHL ikväll!
Fyfaan så roligt det kommer att bli att få se honom debutera i SHL ikväll!
MoDo Hockey > Sv: Linköping HC - MoDo 140110
Blake: dags att Ullmark får första spaden och varva med Forsberg som andra
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Linköping HC - MoDo 140110
Nej Vi har inte råd med att Forsberg ska stå hälften av matcherna...
MoDo Hockey > Sv: HV71-Modo
Yanick Lehoux är tydligen på marknaden, ingen värvning jag skulle bli upphetsad av och hoppas att Modo inte visar intresse!
MoDo Hockey > Sv: HV71-Modo
Berka: hela slutspelet brukar gå på de "fria" kanalerna, dock är det ju bara en match per slutspelsomgång och resten går väl på C More?
+ 1
Föregående · 35 · Nästa
Redigerad kommentar