J F K: Ja tacklingen mot huvudet är skandal att domaren släpper, finns inga ursäkter där! Ska vara att pojkvännen Vinnerborgs pojkvän Loob sitter på läktaren!
Inlägg: 1607448
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI: Bra att de tar itu med de mindre begåvade inom klacken/supportrarna.
Även om han nu blev för full, VARFÖR går man på en match med en Bengal i fickan? Oförlåtligt!!
+ 4