Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
Kerstin_k: Jag håller med dig! Period två: Hockeypropaganda var ordet.
Mika Mika Kiprusoff.... Mika Mika Kiprusoff.... Mika Mika Kiprusoff!!!
Nu: Ut i staden sus o dus. Kanske man skymtar en och annan skäggig rödvit krigare (det är ju landskampsuppehåll)
Mika Mika Kiprusoff.... Mika Mika Kiprusoff.... Mika Mika Kiprusoff!!!
Nu: Ut i staden sus o dus. Kanske man skymtar en och annan skäggig rödvit krigare (det är ju landskampsuppehåll)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Mmm va gott! Riktigt nöjd med NHL-känslan högst upp på sekt L.
Bra fläkt på "fjuniskedjan" (Hallin, Crippe och Hagos)
Överlag bra jobb rakt över.
"What we do today echoes in eternity"
Gonattish
Bra fläkt på "fjuniskedjan" (Hallin, Crippe och Hagos)
Överlag bra jobb rakt över.
"What we do today echoes in eternity"
Gonattish
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-01-13
Skönt med tre raka treor. Säger det igen. Efter regn kommer solsken
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2003-11-27
Härligt att Manderville fick hänga in en balja. Hoppas nu att de visar alla målen på sporten. Sen blir det hockeykväll.
Kapanen, king on the hill!
Forza TIK
offtopic: Fint skidföre på södra idag ;-) Det trodde ni inte va, när det regnar i stan!
Kapanen, king on the hill!
Forza TIK
offtopic: Fint skidföre på södra idag ;-) Det trodde ni inte va, när det regnar i stan!
Timrå IK > Sv: Brynäs - Timrå IK 2003-11-25
Herrlich! Åsså in med nye Canadicken så ska vi se att vi snart är på stabilare mark.
Forza TIK!
Forza TIK!
Timrå IK > Sv: Brynäs - Timrå IK 2003-11-25
Någon som sett med egna ögon vad Krykan gjorde? Referera gärna...
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2003-10-23
Verkar som Nubben har gjort det igen. HAGOS!
Härliga tre pinnar. Nu är det bara hoppas att knäckebrödslaget får känna på det norrländsak virket och att även Giffers avslutar veckan med tre pinnar.
Härliga tre pinnar. Nu är det bara hoppas att knäckebrödslaget får känna på det norrländsak virket och att även Giffers avslutar veckan med tre pinnar.
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
"Det här är ingen såpa, det är en dokumentär och det kommer Looben också till att se när det här är slut" - Idrottens Bert Karlsson, Percy Nilsson, förklarar projektet.
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
"Malmö är ett dokusåpalag" [just nu på TV4]
Vet inte om jag skulle vilja se Timrå i en såpa...
Vet inte om jag skulle vilja se Timrå i en såpa...
Timrå IK > Sv: Stämningen i Sydkraft Arena!
Ingen "pressfotograf" som tog kort på TIFO´t som kan publiceras här?
Timrå IK > Stämningen i Sydkraft Arena!
Hur var stämningen i Premiären? Ge oss lukt, smak och känslor.
Blev TIFO´t lyckat?
Dunkade Skarin som aldrig förr?
Höll klacken låda från nedsläpp till slutsignal?
Stod sittplats upp ofta? Vågade sittnissarna sjunga med?
Faan att man missade denna match. Någon som hunnit komma hem ännu??? Ge oss en målande beskrivning, pronto!
Blev TIFO´t lyckat?
Dunkade Skarin som aldrig förr?
Höll klacken låda från nedsläpp till slutsignal?
Stod sittplats upp ofta? Vågade sittnissarna sjunga med?
Faan att man missade denna match. Någon som hunnit komma hem ännu??? Ge oss en målande beskrivning, pronto!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Faan vad härligt! Forza TIK!
Imorron åker halsduken på, även fast det fortfarnade är fotbollssäsongen i min tideräkning.
off topic: Faan vad jag längtar till LOTR 3. Såg nyss trailern
Imorron åker halsduken på, även fast det fortfarnade är fotbollssäsongen i min tideräkning.
off topic: Faan vad jag längtar till LOTR 3. Såg nyss trailern
Timrå IK > Sv: Inget tifo
Tyder detta på att TIFO-gruppen inte har tillräcklig framförhållning?
Hoppas ni får fram grejerna tills imorron. På en premiär ska det banne mig slås på stort! Forza TIK
PS ikväll ska ni få se att giffers kniper tre pinnar. DS
Hoppas ni får fram grejerna tills imorron. På en premiär ska det banne mig slås på stort! Forza TIK
PS ikväll ska ni få se att giffers kniper tre pinnar. DS
Timrå IK > Sv: TIK- Leksand
Faan vad gött! Kunde inte startat bättre.
Grymt impad av Nordgren.
Nä nu är det nattdags.
Forza TIK
Grymt impad av Nordgren.
Nä nu är det nattdags.
Forza TIK
Timrå IK > Sv: Heja Sverige friskt humör
det är det som susen gör!
Faan vilken match. Det finns hockeymatcher och sen finns det hockeymatcher!
Sverige, vi ger aldrig upp...
Faan vilken match. Det finns hockeymatcher och sen finns det hockeymatcher!
Sverige, vi ger aldrig upp...
Timrå IK > Sv: Upprop!
Trevligt och bra inititativ. Kanske lite synd att det läggs samma dag som Giffarnas hemmapremiär. Men ni som vill se matchen avbryter väl i tid får man hoppas...
(jag kan tyvärr ej medverka då TIFO-förberedelser står på programmet)
2003-04-13 15:00 GIF Sundsvall - AIK
Keep up the good work!
(jag kan tyvärr ej medverka då TIFO-förberedelser står på programmet)
2003-04-13 15:00 GIF Sundsvall - AIK
Keep up the good work!
Timrå IK > Sv: Grattis!
El Maco: Jag har försökt få med karln, men han ville vara neutral "utåt"... kan kanske tyckas konstigt. Men jag nöjde mig med den förklaringen. Nog så.
Gonatt alla TIK´are. Imorgon går solen upp igen. Vi blickar mot horisonten och Elitserien 2003/04.
För vi är Timrå och vi ger aldrig upp...
Gonatt alla TIK´are. Imorgon går solen upp igen. Vi blickar mot horisonten och Elitserien 2003/04.
För vi är Timrå och vi ger aldrig upp...
Frölunda HC > Sv: Grattis!
Grattis VF till en väl genomförd semifinalserie. Kör hårt mot Kaffekvarnarna. over and out...
Vi är Timrå och vi ger aldrig upp!
Vi är Timrå och vi ger aldrig upp!
Timrå IK > Sv: Samma visa
Faan...
Stort av klacken att köra "Vi älskar Timrå" precis efter 1-3 målet... hördes bra i radion
Idel bortasegrar.. forstätt så så vinner vi det här!
Stort av klacken att köra "Vi älskar Timrå" precis efter 1-3 målet... hördes bra i radion
Idel bortasegrar.. forstätt så så vinner vi det här!
Timrå IK > Sv: Samma visa
off topic: Tobbe Fredriksson vann VC i sprint i Borälnge. I och med det även den totala cupen. =) Härligt!
Timrå IK > Sv: Färdigspelat för Karlsson
Klinth: Jo, jag gick kanske på fel person. Men jag vill bara ha bort det fula spelet från isen. Sorry
Timrå IK > Sv: Färdigspelat för Karlsson
Här på HS finns en person som verkar mycket nära "vän" med Karlsson. Inte så dumt att skriva i gb´n där och visa sitt missnöje. Leder troligen ända in i sänghalmen.
Användare: Linnea
Undra när diciplinnämndens straff kommer?
Användare: Linnea
Undra när diciplinnämndens straff kommer?
1 · Nästa