Historik
Föregående · 146 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe: Nu överdriver du ju. Första 10 sköljde de över oss, sen jämnades spelet ut. De har ju fyra skott sista tio
+ 2
Brynäs IF > Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Blå grottan: 32:an står och crosscheckar fritt i ryggen innan vår utv
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 12e januart 2021
Bratwursten : Nu är vi förbi HV och drar ifrån LHC
+ 9
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 12e januart 2021
Anders Berg: Ja han avgjorde ju förra mötet
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 12e januart 2021
Supportern: Hela tiden sjukt passiva och ställer upp oss i box i egen zon varje jävla anfall vi får emot oss
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 12e januart 2021
{8399}: Vi får ju gratis-PP i alla. Nu kanske vi kan komma in i matchen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Tror det spelar in lite. Sen skapar inte DIF så mycket...
Men jag förstår inte vårt passiva spel i egen zon.
Men jag förstår inte vårt passiva spel i egen zon.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Skit i skönliret. Poängen räknas. Det får se ut hursomhelst så länge vi tar tre pinnar. Två pinnar efter LHC, några till efter HV
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Hur i helvete kan vi släppa till så stora ytor i egen zon när vi spelar fem mot fem? Vi ställer ju upp oss i box och tittar på...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: Hur är det ens möjligt att skjuta så få skott mot ett svagt LHC???
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Fattar någon vad det är som är fel? Ledningen och tränarstaben verkar ju vara totalt clueless...
Alla lag ser ju ut som svenska mästare när de möter oss.
Alla lag ser ju ut som svenska mästare när de möter oss.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ständig: Man kan ju inte åka omkring och tro att Rödin ska göra allt på egen hand...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Vi skulle behöva testa Leksands idé med en superkedja som kan spela en tredjedel av matchtiden. Gäller för den kedjan att tillbringa tid i anfallszon. Har vi material till det?
Rödin-Scott-Harper är nog det närmaste Brynäs kan komma. Och om de spelar drygt 20 min per match innebär det att de andra kedjorna håller sig fräschare och orkar jobba på ett helt annat sätt.
En annan sak. Chad Billins hade nästan 23 minuters speltid igår. -1 i statistiken. Tre skott på mål. PA verkar gilla honom.
Rödin-Scott-Harper är nog det närmaste Brynäs kan komma. Och om de spelar drygt 20 min per match innebär det att de andra kedjorna håller sig fräschare och orkar jobba på ett helt annat sätt.
En annan sak. Chad Billins hade nästan 23 minuters speltid igår. -1 i statistiken. Tre skott på mål. PA verkar gilla honom.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PuckkcuP: Spelarna på isen har ett jävla ansvar i detta. Vi har gott om namnkunniga spelare som borde kunna ta tag i detta men de glider omkring som primadonnor på isen och ser ut i att skita i hur det går.
Vi kan fan inte sparka en tränare till, hur skulle det se ut???
Vi kan fan inte sparka en tränare till, hur skulle det se ut???
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tikkare: Vet inte. Snälla, du kan väl förklara...du håller ju på Timrå och vet hur det detta känns?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SWEATT: Fy helvete så passivt sjukt dåligt försvarsspel? Vad i helvete är det fråga om?????
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Fast inte blir det hjärnskakning om den träffar axeln? Jag har svårt att se från den vinkeln vi har om det är en klockren tackling.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Annorlunda? Träffar den i huvudet är det utvisning...annars inte.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: TRäffar den rakt i huvudet är det inget snack om saken, Jag ser inte var smälllen tar...
Föregående · 146 · Nästa