Historik
Föregående · 147 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Vi är bra på att pricka bröstplattan på målisarna
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Tyvärr blir man inte förvånad om Oskarshamn bryter din trend mot just oss.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Peja: Det enda vi kan ta med oss från denna match är att vi tog in en pinne på HV, LHC och Oskarshamn...
+ 7
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Forsberg 1978: Härligt med poäng. Nu tar vi två
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Tikkare: Jag anmäler aldrig inlägg. Moderatorerna kan läsa själva. Tycker som sagt att i ett moståndarforum så kallar man laget för vad det heter och inte nåt löjligt öknamn.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Tikkare: Jag orkar bara inte med nån som ska komma in här och spela allan...vill du dryga dig så fortsätt med det då, det slutar med att du blir avstängd härinne. Är det inte lättare att bara sluta skriva?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Tikkare: Jag grinar åt spelet, inte åt dina trollinlägg härinne...
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Tikkare: Kämpar du för att bli avstängd eller varför stavar du Brynäs som du gör?
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
bradberry: Jag förstår att det kan svaja någorlunda i prestation med tanke på hur vår säsong sett ut, men detta är ju ljusår ifrån matchen mot FBK och Malmö.
Så här bra som Leksand ser ut att vara är dom inte, vi låter dem ju åka åttor i vår zon och i maxfart genom mittzon.
Vad fan är detta??
Så här bra som Leksand ser ut att vara är dom inte, vi låter dem ju åka åttor i vår zon och i maxfart genom mittzon.
Vad fan är detta??
+ 1
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Tikkare: Å fan. Vi har inget eget spel...det hade vi missat helt härinne.
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
bradberry: Det har väl inget med mobbning att göra? Skitlarvigt att påstå nåt sånt av dig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Sportnisse: Så här går det när man inte spelar hockey. Väldigt pinsam insats i andra perioden. Och då var första riktigt dålig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
bradberry: Mobba? Vad fan menar du?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
mattias - 74: Hur många gånger ska du informera oss om att du inte skriver mer här ikväll?
+ 7
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
munkas: Snarare är det väl du som förväntar dig det efter två segrar. Ingen annan härinne verkar tro att allt är guld och gröna skogar efter en vunnen match eller två...
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
mattias - 74: Vad fan tjatar du om Junland och Klasen för? Vem i helvete bryr sig???
+ 2
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
mattias - 74: Vad har det med denna match att göra??? Den där jävla Berg ska inte komma undan med sån skit på isen
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Thias30: Bra start av Brage också
+ 2
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
mattias - 74: Blindside-tackling i huvudet, skallning och rak höger det såg vi alla härinne. Den där jävla Berg kommer bli avstängd i efterhand. Extra fult när han vet att Sallinen har en skada i ansiktet.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Anders Berg: Att de har PP är bedrövligt rakt igenom. Det är vi som ska ha PP och eventuellt kan göra 4-1. DET är bedrövligt. Att Chelarik gör mål i PP är inte direkt oväntat
+ 1
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
mattiask: Då är jag med dig. Katastrof att inte fyra domare kan se hela den situationen och inte efter att Sallinen tar tag i tröjan på den där jävla Berg.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Silfverkroken: Här måste ju vi få PP
Helt jävla sjukt...Berg slår ju en rak höger i nyllet på Sallinen. Och en skallning.
Helt jävla sjukt...Berg slår ju en rak höger i nyllet på Sallinen. Och en skallning.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Forsberg 1978: Jävla skitutvisning...
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Anders Berg: Tror det är Juvonen som tappat in varje puck hittills...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Jalapeno: Varför drygar du dig i vårt forum?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Tycker Desch gör mycket som är bra på banan. Förra året var hans kroppsspråk lite sisådär. Nu är det hårt jobb byte efter byte.
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Ölund!!!!!!
Och två poäng på Billins. Fin start av honom och Harper.
Och två poäng på Billins. Fin start av honom och Harper.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Älskar att se Berglund åka runt och markera mot motspelarna. Han har pondus.
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Malmö ser ut att torska igen. Väldigt positivt för oss.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Eller så tar och fokuserar på en match i taget och lägger all energi på det.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Skott i huvudet på Andren innan målet. Hsn skulle kastat sig och haft ont så hade domarna blåst...
+ 1
Föregående · 147 · Nästa