Historik
Föregående · 160 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
lapad: Fast lag som tar ut målisen får ju alltid en målchans känns det som. LHC satte sin. En slumppuck från blå.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Mattson: Han tycker väl klubbor i nyllet e ok. Han har ju rätt i att de är bättre i fem mot fem. Synd att han e så dryg...
Vilken jävla diving...
Vilken jävla diving...
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Lindström: Bert gråter nästan när han gnäller över att vi spelat PP. Orättvist. Buhu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Lindström: Hur kan man spela fem mot tre så huvudlöst???
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Zappaholic: Vad tramsar du om? Han får tro, tycka hoppas vad han vill.
Han ställde en fråga riktad till forumet som jag svarade på. Har du problem med det eller kan du gå vidare?
Han ställde en fråga riktad till forumet som jag svarade på. Har du problem med det eller kan du gå vidare?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
ellis: Du får hoppas precis vad du vill. Har jag påstått något annat?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
mattiask: Håller inte med. Han hinner avbryta om han vill. Träffar rakt i ryggen och Scott far in i med huvudet i sargen. En skada där så är det 5+20
+ 9
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
munkas: Vi är ju ett kasst bottenlag som du så många gånger själv påpekat. Vi är inte bättre. Varför förväntar du dig storspel av det här laget?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Lindström: Nr 4 i LHC verkar vara ett riktigt ljushuvud...
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
{8399}: Linköping satsar på snabba spelvändningar. Långa uppspel på Broc Little
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Berge: Nä jag vet och jag håller med dig. Allt är så tröttsamt att läsa. Speciellt på ett hockeyforum.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Huge och Myling: Känns inte er mobbingdiskussion en smula off topic i den här tråden?
Ni kanske kan ta det via bubbla så slipper vi andra läsa ert eviga trätande...
Ni kanske kan ta det via bubbla så slipper vi andra läsa ert eviga trätande...
+ 6
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
xxx BIF xxx: Ok, jag tar åt mig av din kritik. Ska försöka vara en del av lösningen och inte problemet.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
xxx BIF xxx: Jag har inget emot att nån säger ifrån och kastar en paj mot mig. Eller att jag kastar en paj, brukar hända mot munkas ibland. Och nu mot ellis.
Det är när det ältas och ältas och ältas och ältas som det blir extremt tröttsamt. Det tar ju aldrig slut...
Det är när det ältas och ältas och ältas och ältas som det blir extremt tröttsamt. Det tar ju aldrig slut...
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
xxx BIF xxx: Det är precis den här typen av diskussioner jag inte orkar se i ett hockeyforum. Långa innehållslösa inlägg som inte handlar om hockey.
Så det är alltså vårt agerande, vi som inte vill se dessa långa diskussioner, som gör så att de fortsätter?
Dina frågor är felställda, därför har jag ingen lust att besvara dem. Dessutom skulle svaren inte handla om hockey och blir då kontraproduktiva.
Men det är tråkigt i forumet att vi har en person som hackar på massa personer, och dessa gör gemensam sak och hackar tillbaka på den personen. Jävligt barnsligt agerande från båda parter. Även Huge.
Så det är alltså vårt agerande, vi som inte vill se dessa långa diskussioner, som gör så att de fortsätter?
Dina frågor är felställda, därför har jag ingen lust att besvara dem. Dessutom skulle svaren inte handla om hockey och blir då kontraproduktiva.
Men det är tråkigt i forumet att vi har en person som hackar på massa personer, och dessa gör gemensam sak och hackar tillbaka på den personen. Jävligt barnsligt agerande från båda parter. Även Huge.
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
ellis: Din läsförståelse är sämst. Det var inte det jag skrev...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
xxx BIF xxx: Du missförstår.
Varför startar personer här diskussioner och riktar dem mot Huge om de nu anser att allt han skriver är dravel? Känns extremt meningslöst och leder väl ingenstans?
Och fint att det finns ett helt gäng ädla individer som tillsammans "står upp" mot en annan person.
Vuxet.
Varför startar personer här diskussioner och riktar dem mot Huge om de nu anser att allt han skriver är dravel? Känns extremt meningslöst och leder väl ingenstans?
Och fint att det finns ett helt gäng ädla individer som tillsammans "står upp" mot en annan person.
Vuxet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Ove Myling: Varför slänga bränsle på elden hela jävla tiden...
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Ove Myling: Hur fan orkar du? Varför inte bara lägga ner och gå vidare. Så sjukt barnsligt...
+ 2
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
{8889}: Jag tycker ofta man tar målisen för tidigt. Visst, man ger sig själv längre tid att kvittera, men även längre tid för motståndarna att göra mål...
Brynäs IF > Sv: Värvningsbomb
munkas: Vad ska din eventuella spetsvärvning tillföra i nuläget?
Spar pengarna till nästa säsong. Denna tog slut när Sundqvist fick förlängt kontrakt.
Spar pengarna till nästa säsong. Denna tog slut när Sundqvist fick förlängt kontrakt.
+ 13
Brynäs IF > Sv: Värvningsbomb
Forsberg 1978: Varför ska vi förstärka nu? Vi lär som bäst hamna i åttondel och som sämst i ingenmansland. Finns inte på kartan att vi blir passerade av oskarshamn eller Leksand.
Spar pengarna...
Spar pengarna...
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Och Ersson är riktigt stabil i målet. Inger förtroende i försvaret. Kommer bli grymt viktig sista delen av serien.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-02-13
munkas: Luleå för ju spelet men hur många heta målchanser har de skapat?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-02-13
Forsberg 1978: Lite skärpning tack även om jag tycker att vi håller dem ganska bra på utsidan trots deras puckinnehav i vår zon.
+ 2
Föregående · 160 · Nästa

Brynäsgubbe-De andra 0-1.