Historik
Föregående · 161 · Nästa
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
{8992}: Tveksam till Nyman som HC i Brynäs. Tror inte vi ska satsa på ett oprövat kort i den rollen.
+ 8
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
munkas: Du får gå på årsmötet och göra din röst hörd.
+ 1
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
munkas: De allra flesta känner väl till att de besluten inte varit bra. Det är som att sitta bredvid någon och titta ut genom ett fönster och berätta vad det är för väder ute.
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Brynäsgubbe: Du är en jävla pajas som ägnar dig åt sån skit. Är du vuxen?
+ 8
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Brynäsgubbe: Du verkar ha jävligt mycket tid över. Töntigare omröstning har jag inte skådat sen Sundsvall brann.
+ 2
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Ove Myling: Vad är syftet med en sån omröstning?
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
munkas: Pratade han inte om nuläget? Att värva i den situation vi är i nu? Eller så missuppfattade jag.
Går ju att vrida runt det här skeppet med kompetens och rätt personer. Men vilka är de? Känner inget större förtroende för någon för tillfället.
Går ju att vrida runt det här skeppet med kompetens och rätt personer. Men vilka är de? Känner inget större förtroende för någon för tillfället.
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Anders Berg: Ja inte är vi bra. Men jag tycker vi kan ge Sundlöv en offseason och se vad han bygger för lag. Borde bli mer välbalanserat.
+ 2
Brynäs IF > Sv: I ERP ikväll första februari 2020: Brynäs - Djurgården
Mattson: Hade dömts bort på Hovet
+ 1
Brynäs IF > Sv: I ERP ikväll första februari 2020: Brynäs - Djurgården
{8399}: Det skiter jag väl i just nu...
Brynäs IF > Sv: I ERP ikväll första februari 2020: Brynäs - Djurgården
Discolight94: Han är ju i målgården????
Brynäs IF > Sv: I ERP ikväll första februari 2020: Brynäs - Djurgården
Mattson: Vilken rutten jävla insats av domaren där. Karljäveln borde skämmas.
+ 2
Brynäs IF > Sv: I ERP ikväll första februari 2020: Brynäs - Djurgården
Lindström: Bra initiativ av Andersen och vips ett pp. Inte ens zebrorna lyckades blunda samtidigt även om de gärna ville.
+ 1
Brynäs IF > Sv: I ERP ikväll första februari 2020: Brynäs - Djurgården
Mattson: Högström är så jävla gnällig
+ 1
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Kan inte alla bara sluta käbbla om oväsentligheter härinne. Så jävla tröttsamt att läsa.
Det är match idag. Långa verkar ha missat det.
Det är match idag. Långa verkar ha missat det.
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Perro: De är nedtränade och vill spela sig i form via play-in. De lurar bara alla motståndare genom att rada upp förluster...
+ 6
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
SWEATT: Han e ju bara trea i poängligan i hela SHL. Tänk hur det kunde sett ut utan kaptensbindeln...
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Forsberg 1978: Molineffekten.
Skönt att kunna sitta och slappna av i tredje när Brynäs spelar. Idag var det inte vi utan Örebro som gjorde tabbarna.
Skönt att kunna sitta och slappna av i tredje när Brynäs spelar. Idag var det inte vi utan Örebro som gjorde tabbarna.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Huge: Vi får tacka örebro för de bollar gris i en minut i sex mot fem och slösar bort tid.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
munkas: Och så känner vi till gnällspiken som alltid hittar sätt att gnälla...
Skämt åsido...du har en poäng.
Det där var Norins bästa insats i Brynäs någonsin
Skämt åsido...du har en poäng.
Det där var Norins bästa insats i Brynäs någonsin
+ 2
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
{8783}: Varför åkte Örebrospelaren ut?
Molineffekten.
Molineffekten.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Enaranger: Sören är från min hemstad Lidköping. Där har du förklaringen.
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Lunkan: Vi får trösta oss med att Örebro har snuskigt fula tröjor...
+ 7
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
munkas: Ja det är ju ditt favoritlag så jag förstår att du e lycklig.
Fin utv Danielsson. Bänka honom
2-2 är väl inte game over även om du vill det.
Fin utv Danielsson. Bänka honom
2-2 är väl inte game over även om du vill det.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
{2064}: Har det inte varit så hela säsongen? Att när vi spelar bra några matcher och vi fans börjar få upp hoppet om ett stabilare spel, så har laget vikt ner sig och radat upp förluster kryddat med skitspel?
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Va fan...det där är ju jag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-01-25
Jim80: Ta och skärp till dig. Några av mina bästa vänner är bögar. Jag tycker du ska ge fan i att skriva som du gör.
Patetiskt.
Patetiskt.
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: På tal om studieskulder...
+ 1
Föregående · 161 · Nästa
