Historik
Föregående · 162 · Nästa
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Wilhelmsson: Ja Molin går ju medvetet in för att skada Lassi, bli utvisad och sätta sitt eget lag i ett uselt läge. Självklart.
Nä du. Den här kan Engsund ta på sig. Katastrofutvisning
Nä du. Den här kan Engsund ta på sig. Katastrofutvisning
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Skandal är att Engsund kommer undan utvisning när han trycker in Molin i er målis. Den pååkningen får er spelare ta på sig...
Den här utvisningen är lika kass som den er spelare åkte på när en brynäsare gjorde en highsticking på egen spelare.
Den här utvisningen är lika kass som den er spelare åkte på när en brynäsare gjorde en highsticking på egen spelare.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-01-25
Jag råkade visst anmäla mitt eget inlägg. Två min pp menade jag efter missad straff. Inte två pp
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-01-25
Lindström: Förstår inte regeln. Missad straff ska ge två pp. Sätter man straffen lirar man fem mot fem. Inga konstigheter.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-01-25
Dallemas: Fortsätter vi spela så här så får vi se Frölundamatchen som en parentes.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs 2020-01-23
Lindström: Bara att släppa matchen och gå vidare. Titta ordentligt på videogenomgången i morgon. Lär av misstagen och gör inte om dem.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs 2020-01-23
Tjurn : Jag tycker man som stor målis ska stänga första stolpen. Även högt upp.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Det är väl i första hand vi som slarvar. Har ju gett bort fyra mål.
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs 2020-01-23
Brynäsgubbe: Och vi har fyra raka segrar. Förr eller senare kommer en förlust och att torska i Göteborg är ingen dödssynd. Tyvärr får de göra väldigt enkla mål på våra misstag. Hade vi städat av som vi ska hade detta varit en oavgjord match nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs 2020-01-23
munkas: Eller så bidrar du och en del andra härinne med lite pengar genom att betala medlemsavgift i Brynäs.
Eller pröjsade du den avgiften till Örebro, ditt smygrunkarlag?
Eller pröjsade du den avgiften till Örebro, ditt smygrunkarlag?
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs 2020-01-23
{8975}: Ny tabbe.
Det är sån match där det mesta studsar fel...
Jag är inte så jätteimponerad av frölunda. Vi har ju gett dem fyra mål.
Spela av matchen och sikta på nästa
Det är sån match där det mesta studsar fel...
Jag är inte så jätteimponerad av frölunda. Vi har ju gett dem fyra mål.
Spela av matchen och sikta på nästa
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs 2020-01-23
Skrubben: Håller med om Jocke. Sen skjuter vi oss själva i foten ordentligt i första perioden. Tycker att vi kan bättre, men det syns tydligt att vi spelar med större självförtroende och med mer fart och energi.
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs 2020-01-23
bradberry: Individuella felbeslut. Jag tycker inte det klappas igenom men det tycker du.
Vi kan gå vidare.
Vi kan gå vidare.
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs 2020-01-23
bradberry: Klappas igenom vet jag inte. Några individuella misstag som ger två enkla mål. Tycker vi har bra tempo och energi i laget.
Jag är rätt säker på att om vi gjort målet som frölunda fick godkänt hade det blivit bortdömt.
Frölunda har fått maximal utdelning.
Jag är rätt säker på att om vi gjort målet som frölunda fick godkänt hade det blivit bortdömt.
Frölunda har fått maximal utdelning.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs 2020-01-23
Charles: Drevet i cmore-studion går ju alltid när nån av våra spelare kastar huvudet bakåt vid hög klubba...
Detta lär de inte ens prata om.
Detta lär de inte ens prata om.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Costanza: Fast nu vill jag inte se honom i Brynäs även om han är lite bättre än mig och kan äta mig som ett litet mellanmål. Är det kriterierna för att få signa i Modo?
The heart of hockey...
The heart of hockey...
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har också sett Belov några gånger. Live. Jag är inte så speciellt imponerad och han är ingen spelare att ta in för några månaders kontrakt eller för den delen kontraktera upp för nästa säsong.
Ska vi inte sikta högre än så?
Ska vi inte sikta högre än så?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Nu såg jag. Missade de fantastiska inläggen som tydligt belyser hur hårt målvaktstränarna i Saik jobbar med sina målisar.
+ 4
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Du måste kolla in mannekängens assist till vårt 1-0. Så gör bara en målis tränad av SAIK:s eminenta målvaktstränare.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
Forsberg 1978: Detta bygger självförtroende!!
+ 10
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
{8975}: Fy fan vad gott.
Jag börjar tro på det här gänget.
Jag börjar tro på det här gänget.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
SWEATT: Tänk att vi all tid lyckas släppa in mål i slutet
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
ellis: Värre med utv de inte tar som t ex slag med klubbor i ansiktet.
Fyra domare missar. DET är patetiskt.
Fyra domare missar. DET är patetiskt.
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
bradberry: Slag på klubban otillåtet. Slag i ansiktet tillåtet.
+ 9
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
{8975}: Hur i helvete kan han klara sig från utvisning? Vad fan pysslar domarna med?????
Nu åkte idioten ut för en annan utv
Nu åkte idioten ut för en annan utv
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
lapad: Bryr sig någon utanför sexfingrarnas högkvarter?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Anders Berg: Vi har motstuds i tredje men vi dominerar i två perioder. Surt att tappa en pinne men det går väl ändå att vara ett uns positiv efter sju pinnar på tre matcher.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
nyb: Inte hemma...där har de ju alltid domarna med sig
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
lapad: Nu har vi ju Saik och Frölunda borta och där lär vi inte dra in många pinnar.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
{2064}: Söderström revanscherar sig. Vinst igen fast vi borde haft tre pinnar.
+ 2
Föregående · 162 · Nästa