Historik
Föregående · 164 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
{2064}: Går bra för Oskarshamn. De verkar trivas mot Färjestad.
Vad åkte Sigalet ut för????
Vad åkte Sigalet ut för????
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Lindström: Ner över röd och dumpa puck. Jaga efter en och en.
Oavsett säsong...vi måste kunna bättre än såhär.
Oavsett säsong...vi måste kunna bättre än såhär.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Pilen32: Lycksell spelar...såg ut som hans säsong var över.
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
bradberry: I nuläget köper jag att spelet suger, med tanke på vår säsong...inte så lätt att vrida detta rätt.
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
pekka85: Vad fan håller pisspubliken på med??? Det är en ren olyckshändelse och de bölar "Vi hatar Brynäs"
Jävla patrask.
Jävla patrask.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Forsberg 1978: Vi har ju ingen aning om hur vi ska spela oss in i deras zon. Nån som ser en tydlig idé?
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Mattson: Vi spelar alldeles för mjukt. Dåliga uppspel också
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Mattson: Ok att Solem åker ut men sen står det ju två lhc-spelare och slår på honom med klubborna. Det är tydligen tillåtet.
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Lindström: LHC är inte bra. Dessvärre är vi tyvärr lika dåliga.
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Forsberg 1978: LHC har sju raka förluster...
Hur var det nu igen med att bryta trender mot just Brynäs?
Hur var det nu igen med att bryta trender mot just Brynäs?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
JanT: Kanske en floskel men detta är säsongens hittills viktigaste match.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{8399}: Två poäng per match resten av serien blir nog ganska svårt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
spolaisen: Kan inte du ta dina konspirationsteorier och stoppa upp dem i nåt mörkt trångt ställe?
Ska vi säga så?
Ska vi säga så?
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
lapad: Det är väl ingen som tycker att allt är frid och fröjd? Vilket skitsnack...
Bara att titta i tabellen. Nämn någon som är nöjd.
Bara att titta i tabellen. Nämn någon som är nöjd.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{8975}: Jag e också nöjd
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: Inte för spelet övertygad men man blir ju väldigt glad för tre pinnar ikväll.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
bradberry: Rent känslomässigt så älskar jag att se Ove i coachtröja i Brynäs.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Kevin47: Hoppas du har rätt.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
bradberry: Vilket uselt PP. Ett skott på mål...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Får man inte slå till på klubban?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Charles: Sätter en miljard på att om vi vinner ikväll så vinner både Leksand och Oskarshamn...
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: Vilken jävla skitutvisning Rögle åker på...zebrorna briljerar.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Lindström: Det är alldeles för ofta vi är stillastående med puck i mittzon. Rögle kommer med fart och etablerar på så vis enklare press på oss
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: Usel backchecking på målet. Hade inte hänt under Bulans tid
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{363}: Man får tydligen slå handskarna i nyllet på folk...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Ove Myling: Smart av Rögle att ta time out efter 9.27 när det blev power break 10.05.
Bra coachat😂
Dock dumpar vi fortfarande alldeles för mycket puck i fel lägen ner i anfallszon. Detta måste Ove styra upp.
Bra coachat😂
Dock dumpar vi fortfarande alldeles för mycket puck i fel lägen ner i anfallszon. Detta måste Ove styra upp.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{363}: Rögle spelar som yra höns i egen zon...
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
bradberry: Sett lite bättre ut sista bytena. Tror inte vi kommer se någon markant skillnad i vårt spel...gärna lite högre lägstanivå.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Mattson: Skönt att få en målvaktstavla med sig...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Är Mannberg verkligen fel i en checkande fjärdekedja? Är han någorlunda billig så ser jag inte att förlängningen är katastrofal.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Dom kan vara precis hur revanschsugna de vill. Får de inte ordning på laget spelar det ingen roll. Tycker vi hört stora ord från våra coacher förut. Sen händer inget.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Osj02: Hela hockeysverige skrattar åt oss. Med rätta.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: "Och vad kan det bero på tror du? Kan det möjligtvis ha att göra med att VARJE gång någon på forumet yppar ett kritiskt ord mot Brynäs så svarar Huge med att "kunnigt yrkesfolk" minsann vet bättre än "grinande dagisbarn"."
Ja där har du en poäng. Samtidigt så ska alla ge sig in i dessa diskussioner så forumet fylls till 95 % av käbbel. Varför inte scrolla förbi?
Ja där har du en poäng. Samtidigt så ska alla ge sig in i dessa diskussioner så forumet fylls till 95 % av käbbel. Varför inte scrolla förbi?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
dAVydov: Håller helt med. Tragiskt med den här "vad var det jag sa"-mentaliteten här inne.
Jävla pajkastning.
Jävla pajkastning.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Det kanske jag kunde men det gjorde jag inte. Tycker man att han har fel i allt han skriver och att han provocerar allt och alla begriper jag inte varför man ens diskuterar med honom. Diskutera med andra så slipper vi andra slita ut tummen på allt jävla scrollande förbi era meningslösa påhopp på varann.
Vem fan har missat att det varit kritiskt bra länge. Sån jävla onödig kommentar.
Suck.
Vem fan har missat att det varit kritiskt bra länge. Sån jävla onödig kommentar.
Suck.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Skitsamma vem på forumet som har rätt eller fel i i det här kritiska läget vi är i...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Jag tror att Björn Hellqvist skulle vara ett bra namn, men Brynäs måste signalera att man ger honom arbetsro. Vi kommer behöva bygga om laget och då måste en ny HC som klubben tror på ges tid och förtroende.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8846}: Problemet för föreningen är att vi sparkat tränare på löpande band. Vem vill komma hit som HC nu? Måste finnas ett långsiktigt tänk och tålamod i rekryteringen.
Mitt drömnamn är Rönnqvist. Ja, jag vet att han slutat, men man får ju drömma?
Mitt drömnamn är Rönnqvist. Ja, jag vet att han slutat, men man får ju drömma?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8846}: Nu måste ledningen verkligen tänka till för en gångs skull. Värva en tränare som kan ta Brynäs uppåt och framåt.
Tänk noga nu, kära Campese, Sundlöv, Dackrll etc.
För helvete.
Tänk noga nu, kära Campese, Sundlöv, Dackrll etc.
För helvete.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: Tycker bara det stökar ner forumet men jag får väl scrolla
+ 2
Föregående · 164 · Nästa