Historik
Föregående · 165 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Delar den frustrationen. Hemsk säsong helt utan styrning
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Det är tredelat. En del mental. En del avsaknad av spets. En del avsaknad av bra huvudcoach.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: Jadå, jag missförstod dig när jag läste ditt inlägg. Läste igen och begrep vad du menade.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: Så att ha tro på sig själv och sin förmåga är oviktiga saker i din bok?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Vägen framåt enligt tränarstaben är alltså att fortsätta på samma sätt som vi gjort, med samma spelare och samma tränare. Målet är kvartsfinal.
Frågan som uppstår blir givetvis:
Hur i helvete ska det gå till?
Vi snittar ca 1,2 poäng per match med nuvarande spelsätt, coacher och spelare. Jag tror tyvärr inte på att det går att vifta med ett magiskt trollspö och plötsligt börja spela in poäng som snittar 1,6-1,8 per match, utan att förändra någonting.
Frågan som uppstår blir givetvis:
Hur i helvete ska det gå till?
Vi snittar ca 1,2 poäng per match med nuvarande spelsätt, coacher och spelare. Jag tror tyvärr inte på att det går att vifta med ett magiskt trollspö och plötsligt börja spela in poäng som snittar 1,6-1,8 per match, utan att förändra någonting.
+ 19
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Fast han var assisterande och ibland är det väl naturligt att sparka både head coach och ass när laget gått dåligt...
Hur han skulle vara som coach i Brynäs har jag ingen aning om men DIF ville ha kvar honom i organisationen
Hur han skulle vara som coach i Brynäs har jag ingen aning om men DIF ville ha kvar honom i organisationen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Fast det är en jävla skillnad om vi får 2-0 som vi borde haft. Det vet du också.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Väldigt konstig text...Mädhåk skriver att det tråkigt nog inte delades ut ett matchstraff då JD sägs ha huvudtacklat Björk.
Skriver karlhelvetet på hörsägen?
Skriver karlhelvetet på hörsägen?
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Behövs en helt ny röst i båset. Inte för att ta oss uppåt, utan för att undvika kval.
Någon som direkt tar tag i våra problem och leder vägen. Frågan är vem...
Någon som direkt tar tag i våra problem och leder vägen. Frågan är vem...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Surt värre. Visserligen gör vi ingen bra match men det klart att vi har domsluten mot oss och det påverkar tyvärr utgången av matchen, gissar jag.
Enda glädjeämnet just nu är att LIF och OIK har svårt att vinna matcher. Ja förutom mot oss förstås.
Enda glädjeämnet just nu är att LIF och OIK har svårt att vinna matcher. Ja förutom mot oss förstås.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Nu får vi ser hur domarna misslyckas lösa detta?
Vi borde ju ha pp om Alsenfeldt åker för diving och det var MIF som initierade bråket
Vi borde ju ha pp om Alsenfeldt åker för diving och det var MIF som initierade bråket
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SWEATT: Jag tycker domarna har klart större problem än Huge 😂😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Vilken jävla filmning av Alsenfeldt. Han dör ju för fan inne i målet...Danielsson rör ju honom knappt.
Hoppas mediedrevet går nu mot honom som det gör mot våra spelare.
Hoppas mediedrevet går nu mot honom som det gör mot våra spelare.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Kan du sluta gnälla på Rödin hela tiden? Han är inte problemet.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Vi hade i alla fall haft en 2-0 ledning om allt dömts korrekt. Möjligt vi torskat ändå.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Man ska inte skylla på domare men denna matchen så vette fan...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Ja det är ett korrekt hockeymål. Även Malmös tycker jag är mål men om domarna ska vara konsekventa så borde det enligt regelverket dömas bort.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Fast behöver vi verkligen ironiska kommentarer om sjätteplatser eller topp fyra just från dig och munkas? Är det inte tillräckligt jävligt som det är? Nån jävla form av fingertoppskänsla måste ni väl ändå besitta?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5647}: En monstertackling. Kunde avslutat Björks karriär där han stod framåtlutad och letade puck.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Steken84: Du får nog acceptera att det är irriterat här inne. Passar det inte så får du hänga på ditt eget forum.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Kontakt med målisen innan målet görs. Bara att döma bort.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Helt jävla otroligt.
Dock kör han ju på Ericsson när han gör mål så detta ska ju dömas bort. SOLKLART i mina ögon. Tar med sig klubbhandsken med skridskon
Dock kör han ju på Ericsson när han gör mål så detta ska ju dömas bort. SOLKLART i mina ögon. Tar med sig klubbhandsken med skridskon
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Det där målet blir endast bortdömt i SHL. Ingen annanstans. Pucken ligger lös, Ölund träffar puck och klubba. Han måste få gå på en lös puck i målområdet. Alsenfeldt har inte blockerat pucken.
Solklart mål.
Solklart mål.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Steenm: Hur i helvete kan man missa den höga klubban? Hur blinda är dom?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas: Fy fan vad dåligt. Han slår ju tydligt till pucken INNAN Alsenfeldt lägger handsken på den. Vilka fega domarkräk
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Så. Nu är det match. Ni kan väl fäktas vidare 21.15.
SÅJA!!!! Molin-effekten upphöjt till två. Och man ringer inte på den.
SÅJA!!!! Molin-effekten upphöjt till två. Och man ringer inte på den.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö 2019-12-30
{8356}: Flera tongivande i Malmö borta ikväll...det brukar sluta olyckligt för oss.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7536}: Varför är det intressant att veta vem som går på matcher eller inte? Vad har det med supporterskap att göra?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattiask: Jag gillar inte filmningar oavsett lag men jag kan garantera att om jag tittar på alla matcher i SHL så förekommer det förstärkningar/filmningar i varje match. Vi ser ju det brynässpelare gör för vi tittar på de matcherna.
Värst av alla är Shinnimin, som filmat fler gånger än de fem brynäsare som du nämner tillsammans gör.
Mycket fokus i media när någon av våra filmat, men det kanske jag tycker för jag är partisk.
Värst av alla är Shinnimin, som filmat fler gånger än de fem brynäsare som du nämner tillsammans gör.
Mycket fokus i media när någon av våra filmat, men det kanske jag tycker för jag är partisk.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Blixt1980: Leksand är inte speciellt bra hur du än vrider och vänder på det. Så mycket motstuds kan man inte ha. Tabellen ljuger inte för dem heller
+ 1
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
munkas: Håller med dig om Magnus. Men vem i helskotta plockar man in??? Stefan Nyman? Marknaden är väl lika död på tränarsidan månne...
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Jim80: Vi ska inte skylla på domarna men det klart att den felaktiga utvisningen på Sigalet och det bortdömda målet är ingredienser i matchen som inte är till vår fördel om man säger så.
Föregående · 165 · Nästa