Historik
Föregående · 168 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
Back: Nu får vi se om TO:n hjälpte...vad ska MS säga nu som han inte sa i pausen för några sekunder sen?
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
xxx BIF xxx: Och så, ursäkta språket, ett jävla kukslarv igen...
Hur kan vi inte vara påkopplade en sån här match? Det slarvas och åks offside mest hela tiden. Vi gör en jättefin bortamatch mot HiV och så nu det här...
Hur kan vi inte vara påkopplade en sån här match? Det slarvas och åks offside mest hela tiden. Vi gör en jättefin bortamatch mot HiV och så nu det här...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
Dallemas: Rögle skapar inte så mycket trots spelövertag...vi ger ju bort målet. Sånt får inte hända.
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Mattson: Kontraktet? Fortsätter vi så här kommer vi kriga om topp 6. HV har tur idag som får tre pinnar.
+ 14
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Mattson: Typiskt. Och inte ens rättvist. Jag tycker vi är bättre. HV kommer undan med andan i halsen och publiken och speakern tror de är världsmästare...
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Charles: Är inte spelarna ansvariga för sina klubbor?? Där skulle vi haft fem mot tre.
Såja!!!!!!!!!!
Såja!!!!!!!!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Brynäsgubbe: Jo ett pp. Undrar hur länge vi får chansen denna gång innan det blir 4 mot 4
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Peja: Förmodligen hade de släppt den om han inte förhindrat ett friläge. De tolkar regelboken lite som de vill.
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
pekka85: Exakt. Kollade just reglerna och du får slå till på klubban för att en motspelare ska tappa pucken. Du får dock inte slå för hårt och domarna tyckte väl det var ett fruktansvärt hårt slag som Söderström delade ut.
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Brynäsgubbe: Får man inte slå ett slag på klubban i syfte att få motståndaren att tappa pucken?
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Brynäsgubbe: Gillar ändå det jag ser av Brynäs. Och så får vi med oss utvisningar när vi åker skridskor hela tiden.
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Peja: Nu har ju hv fått med sig matchen på grund av alla utvisningar mot oss men jag tycker mig se stabilare grundspel, mer energi och fart i allt vi gör.
Förlorar vi denna matchen ska vi inte måla den på väggen, utan jag tycker vi har en fortsatt uppåtgående trend. Ersson lugn i målet också.
Förlorar vi denna matchen ska vi inte måla den på väggen, utan jag tycker vi har en fortsatt uppåtgående trend. Ersson lugn i målet också.
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Peja: I så fall får domarna döma utvisningar i varje byte...
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Captain_fantastic: Hur i helvete lyckas HV-spelaren ramla där? Nu levererar domarna matchen på ett silverfat till Jerusalem
+ 2
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Stefan R 63: Håller vi oss på banan har vi god chans till poäng
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Anders Berg: Spelet blev helt sönderryckt av alla utvisningar...vi började bäst annars.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Rumpelstiltskin: Inte jag heller. Tveksamt om det finns någon kosmisk allsmäktig rättsskipare som vill bestraffa dig för att du skriver nåt sånt. Jag tror inte det.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Lunkan: Kassaskåpssäkert för många av oss. Hönsgård tyckte några få...
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
munkas: Vi har haft några såna studsar mot oss tidigare i serien. Ikväll var det vår tur att ha sån medstuds, Alla mål räknas :-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Blå grottan: Vi slår en hel del onödiga icingar...men hellre det än att spelar fast oss i egen zon.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Mattson: Fint att leda med 2-0 och inte ha någonting framåt ;-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Forsberg 1978: Perfekt att leda efter en hafsig första period där det kunde stå minst oavgjort för LHC.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Huge: Fint kontrollerat PP...över centrallinjen och smack!!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Lindström: Rohdin...bakom förlängd mållinje. Suck.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Sju poäng av nio de tre senaste matcherna är väl ändå en positiv trend mot tidigare? 2,3 p/match...
Eller vad menar du?
Eller vad menar du?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Tänk om vi kunde tvåla dit LHC nästa match. Vilket ryck vi kunde göra från bottenträsket.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveFakta: Helt ok att de tar solklara utv på oss så länge de tar solklara utv på andra laget.
Typ Voldens burlyft...
Typ Voldens burlyft...
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hescores: Fast frågan är hur vår straffstatistik ser ut? Bättre än 14 %?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Antingen är de blinda eller fega. Förmodligen både och...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Han knuffar ju för fan bort målburen. Jävla sopdomare som inte ser det.
+ 10
Föregående · 168 · Nästa