Inlägg: 2007413
Sv: A proposito de nada
munkas: när till och med munkas berömmer, då vet man att spelet var bra 😉
+ 12
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Berge: Tänk om vi kunde tvåla dit LHC nästa match. Vilket ryck vi kunde göra från bottenträsket.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Blev en stänkare efter Brynäs vinst. Känns så jävla skönt med en seger 👍. Kram på er alla Brynässupporters!!!
+ 3