Historik
Föregående · 170 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Peja: Han träffar ju inte ens visiret. Nu hoppas jag mediadrevet går mot Saik-spelaren.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Mattson: Tror inte vi är sämre än Leksand eller Oskarshamn.
Detta var väldigt onödigt. Startade med Sigalets ruttna uppspel innan 3-4.
Detta var väldigt onödigt. Startade med Sigalets ruttna uppspel innan 3-4.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
mattiask: Konsekvent dömt. Kontakt ute blir mål. Kontakt inne i målgården bortdömt.
Fast nu har vi rasat ihop.
Fast nu har vi rasat ihop.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
munkas: Jodå. 4-4. Fast nu är han på Jocke INNE i målområdet. Sen hakar han i klubban för Jocke
Hur dömer de nu?
Hur dömer de nu?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
mattiask: Han kommer ju in med sin skridsko bakom Jockes och stör honom. Men det får man alltså göra. Det hade jag inte koll på.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Mattson: Fast står inte Ericsson still...han åker ju in i Jocke.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Mattson: Armbåge i nyllet e också tillåtet
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
{8846}: Bra gjort av domaren att missa den solklara highstickingen...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Brynäsgubbe: Två av dem har varit direkt tveksamma
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
Lindström: Tyvärr gav vi ju dem det här målet. Onödiga utvisningar...
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
munkas: Igen? Där har vi väl varit sen typ omgång tre...
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
munkas: Du kan väl återkomma när det är dags för de matcherna och stötta läget lite...
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
Brynäsgubbe: Hade någon räknat med att vi skulle vara med i matchen efter 46 min spelade? Tycker vi gör en ok bortamatch trots att en del härinne gnäller som om de förväntat sig at5 vi skulle dominera och nu är besvikna.
Mycket bättre chans till trepoängare på lördag.
Mycket bättre chans till trepoängare på lördag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: SHL-lagen är så klart bättre men de kommer med sjukt stukat självförtroende och allt att förlora. Väg det mot HA-lagen. De kliver in i serien som vinnare och utan press. Allt att vinna.
Kvalet handlar mer om det, än kvalité på lagen.
Tycker jag.
Kvalet handlar mer om det, än kvalité på lagen.
Tycker jag.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Nu ska det diskuteras kaptener, förlisningar och regalskeppet Vasa också. Vart fan har jag hamnat? På Sjöhistoriska museet?
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Så fan jag är nån bock och nig-sägare till klubben.
Skicka PM och citera ur alla inlägg jag kör nån ryggdunkarmentalitet till klubben så slipper alla andra läsa.
Alla ser att det är dåligt i klubben. Alla måste inte skriva det hela tiden. En del gör det sällan, några ibland och du alldeles för ofta. Och sluta grina krokodiltårar när du får mothugg. Det är inte klädsamt.
För att inte förpesta forumet mer eller spamma så lägger jag dessa inlägg bakom mig. Du borde kanske göra detsamma.
Bubbla om du vill nåt, eller knip igen till mig här i forumet. Här får du inga svar mer.
Skicka PM och citera ur alla inlägg jag kör nån ryggdunkarmentalitet till klubben så slipper alla andra läsa.
Alla ser att det är dåligt i klubben. Alla måste inte skriva det hela tiden. En del gör det sällan, några ibland och du alldeles för ofta. Och sluta grina krokodiltårar när du får mothugg. Det är inte klädsamt.
För att inte förpesta forumet mer eller spamma så lägger jag dessa inlägg bakom mig. Du borde kanske göra detsamma.
Bubbla om du vill nåt, eller knip igen till mig här i forumet. Här får du inga svar mer.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Vi? Du och vilka andra talar du för?
Du är ingen klubbkritiker. Du är en jävla gnällpelle som klagar så fort möjlighet ges och blir kränkt så fort du får mothugg. Dessutom är du feg som gömmer dig bakom en löjlig "Tycker vi"-åsikt...
Det är ett helvetes tjafs härinne. Skriver man inte skit om laget så tycker man tydligen att allt är bra. Jävla trams.
Tycker jag.
Du är ingen klubbkritiker. Du är en jävla gnällpelle som klagar så fort möjlighet ges och blir kränkt så fort du får mothugg. Dessutom är du feg som gömmer dig bakom en löjlig "Tycker vi"-åsikt...
Det är ett helvetes tjafs härinne. Skriver man inte skit om laget så tycker man tydligen att allt är bra. Jävla trams.
Tycker jag.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Han e inte min bästis. Jag skojade bara lite. Förstod vad du menade. Tog du illa upp ber jag om ursäkt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Fem inlägg om dagen när det inte är matchdag borde räcka för den värsta skrivklådan samt att hävda sin rätt mot andra...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: Håller med. Det får fan räcka. Ibland måste man inte få sista ordet...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BrynäsPelle: Är det bättre att gå ut i media och berätta att vi "eventuellt möjligen kanske beroende på några olika omständigheter kommer låna ut Z. Eller kanske inte. Vi får se."
Varför ska en klubbledning informera fans innan något är klart?
Fattar inte varför vissa gör en grej av detta.
Varför ska en klubbledning informera fans innan något är klart?
Fattar inte varför vissa gör en grej av detta.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Forsberg 1978: Ingen kan väl tro att vi är speciellt bra med tanke på säsongsinledningen
Frölunda HC > Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Jag tycker kanske att andra målet är klarare att döma bort än första. Om det är så att Sigalets skridsko är på Rubins klubba inne i målområdet. Nu minns jag inte om det var så..
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Mattson: 13-6 i skott till oss i tredje. Tycker vi var det bättre laget andra halvan av matchen
+ 8
Frölunda HC > Sv: Säsongen 2019-20
robban101: Går dåligt åt båda hållen skulle jag vilja säga...ni är inte ett dugg mer förfördelade än oss.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Mattson: Löjligt skönt. Var de åtta man på isen där ett tag?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Rumpelstiltskin: Tycker det ska vara tripping på Rubin.👍🏻
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Dallemas: Dåligt? Vi matchar seriens bästa lag ganska ok.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Lesky: Perfekt för målisarna att utnyttja den här regeln i fortsättningen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Lesky: Fast det är ju det som är irriterande. Rubin hinner resa sig och försöka rädda pucken. Hur långt tillbaka kan domarna backa och kolla enligt de nya reglerna?
Frölunda HC > Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Haha, Rubin hinner ställa sig upp och försöka rädda pucken. Hur många sekunder ska man kunna backa och kolla? Blir väldigt många mål bortdömda om domarna ska hålla på med sån bedömning.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Steken84: Det är ju just det. Domaren släpper situationen. Man ser på reprisen hur han tvekar men han släpper den. Blomman tar sig ur målgården och sen kommer skottet. Finns ingen brynäsare där när pucken når målområdet...
+ 2
Frölunda HC > Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Fast frågan är inte vad jag tycker. Frågan är om de ens får titta på sekvensen?
Hade de dömt bort målet om ni gjort det i Göteborg? Tveksamt...
Hade de dömt bort målet om ni gjort det i Göteborg? Tveksamt...
Föregående · 170 · Nästa