Inlägg: 2001590
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Steken84: Det är ju just det. Domaren släpper situationen. Man ser på reprisen hur han tvekar men han släpper den. Blomman tar sig ur målgården och sen kommer skottet. Finns ingen brynäsare där när pucken når målområdet...
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Zappaholic: Ja om målisen tar 4 s på sig att resa sig upp, så kommer det att blåsas till absurdum även i fortsättningen.