Historik
Föregående · 5 · Nästa
Mora IK > Sv: Växjö HC - Mora IK
insu: Inte du kanske ,Men du sitter i stockholm så du har kanske lite svårt att följa vad som snackas här uppe
Mora IK > Sv: Växjö HC - Mora IK
Kapp: Nej det är det inte , Men man blir så jävla besviken att man kunnde slarva bort den elitserieplats man hade, Men det är historia nu
Mora IK > Sv: Växjö HC - Mora IK
Metal Guru: Sen är det väl bara att se vilka värvningar man gör ! det är inga elitserie värvningar
Mora IK > Sv: Växjö HC - Mora IK
Metal Guru: Det går inte att hålla på och snacka om elitserien med nuvarande lag, det är bara löjligt
Mora IK > Sv: Växjö HC - Mora IK
Kapp: Ser allt annat än bra ut ,Ett lag som är nykommlingar i A S måste manvinna över om man tror att man ska gå hela vägen till kval,Nej det är för tunt i dagsläget,Bättre spelare skulle man ha börjat med, nu kan det vara för sent
Mora IK > Sv: MoraIK - IF Björklöven
Anders i Budum: BEDRÖVLIG Hockey ikväll,Mora har inget eget spel,Hur ska man kunna sälja en sån bedrövlig hockey?
Mora IK > Sv: Colby Passet Genoway
Metal Guru: Om du har sett laget så måste du väl se att Mora har problem på backsidan,Du kanske inte har sett dom spela utan snackar bara
Mora IK > Sv: Colby Passet Genoway
Kapp: Ja men hur kan man släppa in 4 mål mot ett bottenlag?Måste väl visa att det är väldigt dåligt i dom bakre leden
Mora IK > Sv: Mora IK - IK Oskarshamn
henrikj: Man kan undra varför? vill han inte vara kvar i mora eller!! Jävligt konstigt att man inte försöker behålla en sån spelare
Mora IK > Sv: Mora IK - IK Oskarshamn
Stigsson: Håller Mora ik att försvinna ner i ett mörkt hål? Ingen skriver på svenska fans om Mora inför match Intresset för Mora verkar vara dalande milt sagt
Mora IK > Sv: Leksand - Mora
Kapp: Nja så lätt blir det nog inte,Leksand bör vinna med det lag man har,Men nästa gång man möts i november eller när det var, så har man kommit bra nära och kan störa
Mora IK > Sv: Mora-Malmö
zeb: Men det värmer i hjärtat att se dom unga killarna köra ,Mycket lovande
Mora IK > Sv: Mora-Malmö
Db_04: Nej nu är du nog lite fel ute ,Lövdahl har det svårt ,för dålig på rören b.l.a
Mora IK > Sv: AIK - Mora IK
MIK 7-1: Vi ska komma ihåg att så här såg det inte ut när man spelade träningsmatch mot Aik,Mora gjorde en mycket bra match i kväll,Det går hela tiden framåt,dDet är långt ifrån färdigt med laget .Att man var så nära att vinna över aik trodde jag inte ,Sen finns det väl lite att önska av vissa spelare,Dahlman, Elomo måste visa mycket mer rakare spel och gå mycket hårdare när man kommer in i Zon,Sen måste jag säga att Simons visade en vilja som jag inte sett mycket länge,mycket bra Micke ,Hoppas du visar så här framöver.
Mora IK > Sv: AIK - Mora IK
Hakan Olsen: Mycket bra att Toni kommer tillbaks,en mycket bra spelare, Hoppas bara att dagiskedjan får köra på
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
zeb: Men, allt är inte
dåligt VILJAN hos dom yngre spelarna är riktigt bra
dåligt VILJAN hos dom yngre spelarna är riktigt bra
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
PappaKeno: Ja det är sorgligt att se att en del av dom så kallade stötte spelarna inte kan bättre,Jag har sett Lövdahl i tre matcher och man undrar hur fan killen kan vara här,
Mora IK > Sv: Träningsmatcher
mattias - 74: Klart det är,Vi får väl se hur bra Leksand är då,när det börjar dra ihop sig till seriestart
Mora IK > Sv: Träningsmatcher
insu: Kanske det men man hör att folk tycker det är för dyrt när det kostar 100 spänn för en vanlig träningsmatch
Mora IK > Sv: Träningsmatcher
sold: Är det så illa? Det kommer att visa sig i vinter ,blir nog ganska glest på läktarna när man tror att höga biljettpriser gör att folk ska gå på hockey
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
PappaKeno: Ja man måste väl ha in något som liknar något,innan man blir för långt efter
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
horcoff: Det vet vi inte än, det visar sig, det kommer mer ,Men det ser tunt ut med svenska spelare som finns kvar på marknaden
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
PappaKeno: Ja för första gången på 25 år kan jag säga att det blir nog inte något säsongskort för mej det är för dåligt med hela skiten,Jag har köpt mej ett gymkort istället det gör mej mycket bättre
Mora IK > Sv: Mora Sommarfestival
PappaKeno: Inte bara lagbygget,Tydligen fungerar ingenting i klubben längre ,
Mora IK > Sv: Mora Sommarfestival
Hakan Olsen: Vi ska nog inte förvänta oss så mycket i morgon, Det kommer nog att vara många ????? Tror inte att det presenteras något nytt
Mora IK > Sv: Mora Sommarfestival
sold: Ja då kanske det tar lite fart med försäljningen av säsongskort om det kommer in några riktiga ess
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Hakan Olsen: Mycket bra du är helt rätt ute,Det är bara det att ingen tycks bry sig hos Mora ik,dom tror väl att en hemsida inte alls är viktig tex
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Hakan Olsen: Ta och skriv till Mora ik och tala om vilken dålig information dom har
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
horcoff: Sen pratar man om att Korhonen ska hit,Tro om inte man har fått solsting i så fall,vad ska man med en så dålig målvakt till
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
horcoff: Han kan nog ändra sig tror jag,Det är nog lite avgörande vad det blir för lag,Hur mycket man vill komma tillbaks till ES
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Metal Guru: Ta och lägg ner du med,Du börjar bli jävligt dryg, prata hockey
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Hakan Olsen: Kompressorn går för fullt,till veckan börjar man göra IS ,det går fort nu,Bör väl hända något med truppen till veckan får vi hoppas
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Hakan Olsen: Vist vill man ,men det har visat sig att det är väldigt svårt att få hit spelare Varför är det så kan man undra!
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Hakan Olsen: Som det ser ut nu så blir det inte bättre än nånstans i mitten av tabellen i bästa fall, Mora har tappat för många spelare det är bara så,det kommer att ta tid nån elitserie blir det inte på ett tag
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
PappaKeno: Det är lite hur man räknar ,Dalman,bogg,Määte,Järven räknar inte jag med,Men Jag hoppas väldigt på Dalman och Järven
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
henrikj:4 forwards 2 backar + 1 målvakt är vad som behövs, Och då ska det vara lite klass på dom spelarna om det ska bli nån kvalserie
Leksands IF > Sv: Silly Season 08/09
Db_04: Nja det är nog första gången på många år som man ser nån struktur på värvningarna,Blir helt klart att räkna med i vinter
Föregående · 5 · Nästa