Historik
Föregående · 4 · Nästa
Leksands IF > Sv: Silly Season 08/09
mattias - 74: Nu börjar det likna något , två mycket bra nyförvärv måste jag säga ,Leksand kan nog vara med och utmana elitserielagen
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Tubest: Frågan är väl om det inte hade varit bättre,Juha är nog inte billig,Tror laget är för svagt att gå upp i år,Tyvär
Leksands IF > Sv: Leksand - Mora
mattias - 74: Ja jag vet att det är så men jag tycker att det är för jävligt, Hur tror du att det kommer att bli ! små klubbar som Mora Och leksand kommer aldrig att mäkta med denna penningkarusell Det Måste bli nån ändring nångång Detta är hockeyns undergång
Leksands IF > Sv: Leksand - Mora
mattias - 74: Äckligt tycker jag ,finnjäveln får dom pengarna, vart är det på väg?nej fy fan vad man önskar att det ska gå som det brukar för leksand,Köpa till sig för att gå upp USH
Mora IK > Sv: Supporterliraren
Anders i Budum: Ja det bör väl komma något, truppen är för tunn. Men vem vet hur dom tänker,Ska man ha nån chans i en kvalserie så måste man förstärka helt klart
Mora IK > Sv: AIK IF - Mora IK
Stigsson: Det är inte jag som är oförskämd,Tycker väl bara att man kan kräva ett bättre uppträdande av ett lag som Mora,Visar lite glöd och vilja
Mora IK > Sv: AIK IF - Mora IK
Stigsson: Nog har vi sett samma match, Jag har sett AIK många gånger denna vinter och dom har varit betydligt bättre än dom var i kväll,Du tyckte väl att Mora gjorde en bra match? eller, Nu Stigsson får du väl ta och kamma dej
Mora IK > Sv: AIK IF - Mora IK
horcoff: Ja jag kollar på s24 ,det var första gången,Inget vidare måste jag säga om sändningen .Ja själva spelet vad ska man säga nog hade jag förväntat mej mycket mer av Mora ,Man hade ju blivit vassare som tränarna sa! Nej det här var inte bra Mora verkar inte finnas nån fart eller ide`´hur man ska spela ,Bedrövliga uppspel, inget powerplay kom knappt in i zon ,Det som retar mej mest var att AIK inte heller var bra,Så mora hade haft chans ikväll om man hade spelat med lite mer vilja o energi, ush
Mora IK > Sv: AIK IF - Mora IK
horcoff:
Ja hur man spelar ,rena pojklaget mot AIK ,Med det här spelet kommer man inte långt (efter en period)
Ja hur man spelar ,rena pojklaget mot AIK ,Med det här spelet kommer man inte långt (efter en period)
Mora IK > Sv: AIK IF - Mora IK
Kapp: Mora som lag är inte färdigt som jag ser det ,att slå AIK på hovet blir nog en svår nöt att knäcka ,inte minst när man inte har fullt lag,tro hur länge man tror att det går att köra på 9-10 forwards?kommer man till en kvalserie så går det då inte
Mora IK > Sv: Supporterliraren
mattias - 74: Nejdå du behöver inte vara orolig,Leksand kommer bland dom tre,Jag tror att Aik vinner serien Leksand tvåa Malmö trea,Mora då Ja det är ett lite osäkert kort,Har man lite tur så kommer man till kvalserien och kan ställa till det för några lag,men laget är lite för ojämt idag kanske är bäst att säga, för att riktigt utmana
Mora IK > Sv: Björklöven - Mora
Hakan Olsen: Nu är det väl meningen att det ska komma några nyförvärv, varför inte under speluppehållet ,Jag skulle önska 1-2 backar 2 forwards.så kan man vara bland dom 3
Mora IK > Sv: Är Mora IK på rätt väg
PappaKeno: Kan inte vara orsaken,Men tittar man på vilka som inte har varit bra så är han en av dom ,det lustiga är att det finns flera som är sämre
Mora IK > Sv: Mora IK - Mariestad BoIS
Hakan Olsen: Jag har inte sett dom sista matcherna ,men hela november har man sett att det inte stämmer alls för laget,det är väl nånting som inte fungerar,att det skulle ta tid att få ihop det det viste väl alla,Men så här dåligt får det inte vara .Jag tycker synd om dom unga spelarna som försöker,Och om Harald,undrar om inte han ångrar sig.Finns tyvär några för många rötägg
Mora IK > Sv: Mora IK - Mariestad BoIS
Kapp: Verkar som hela Mora ik är virriga idag,När kommer nån bättring???
Mora IK > Sv: Mora IK - AIK
MIK 7-1: Ja jag ställer in hockeyn med mora ett bra tag nu,Måste väl finnas bättre hockey att se
Mora IK > Sv: Mora IK - AIK
MIK 7-1: Vad fan ska man vara då tycker du att det är bra eller? Det är helt åt helvete på ren svenska, så många missade straffar! vilka målgörare det finns i Mik
Mora IK > Sv: Mora IK - AIK
Hakan Olsen: Sen då,vem ska man slå ut? kvalserien! tror inte man har mycket att komma med ,ska man till elitserien måste det kosta då får man nog använda dom pengar man har för att få in spelare, annars är det lika bra att vara i allsvenskan
Mora IK > Sv: Mora IK - AIK
Hakan Olsen: Det jag blir lite fundersam på är att Mora har så svårt att hitta ett eget spel hur man ska spela ,Tycker det var bra att man fick Fogström han kommer att betyda mycket för laget,Men så har vi väl några som måste ta sig en funderare på vad man håller på med
Mora IK > Sv: Mora IK - AIK
Kapp: Nja det var nog många som trodde att man skulle ta Aik ,laget var ju bättre än förra gången, men det var också Aik det visar att man i nuläget inte räcker till så är det bara ,tre-fyra lag är bättre ,att komma bland dom tre är nog alltför långt borta.Mora måste lära sig att hitta ett spel man har inget i nuläget en ide´´ hur man ska spela, man svärmar som bin ingen kontroll, sen måste det till bättre Backar ett par helst, Greger är alltför ensam som kan bygga ett spel,
Mora IK > Sv: Tränarbyte
XCarl: Mycket bra,Helt rätt håller med dej ,Med dom backar man har är det bättre att försöka lära sig att markera rätt i egen zon b.la.
Mora IK > Sv: Bofors IK - Mora IK
Barbapappa: För mycket upp och ner,Mora har mycket kvar att bevisa,Tror inte man klarar att vara bland dom tre,
Mora IK > Sv: Spelartruppen 2008/2009
Barbapappa: Mycket rykten,har hört en del men kan inte säga till 100% än
Mora IK > Sv: Spelartruppen 2008/2009
Hakan Olsen: Men Mora har fått en bra center i Fogström,Visar mycket bättre klass än t,ex H Bogg som inte kommer att få det lätt i Timrå med Calle Berglund
Mora IK > Sv: Sundsvall Hockey - Mora IK
Mike Skinner: Men vad roligt med Rögle som ligger i topp,Visade att rätt lag gick till ES i våras
Mora IK > Sv: Växjö HC - Mora IK
Knogen N eej man ska äl ite säga nånting, Det är väl bara det att man har varit med klubben i 30-år så man beriper ingenting
Föregående · 4 · Nästa