Historik
Föregående · 8 · Nästa
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Matti: Mycket snack om nyförvärv,ska vara något på gång har jag hört men vet ej när
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
henrikj: Jag är rädd att det kan bli ett tungt nästa år för MIK,utan spelförstärkningar och redan en tunn trupp som är väldigt känslig för skador så kommer det inte att bli roligt om man ska undvika kvalserien,men det blir garanterat spännande i kvalserien
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
PappaKeno: Var fan är nyförvärven??? Nu får herr Simons ta och börja jobba lite
Mora IK > Sv: Mora - Frölunda
Forever MIK: Nja snarare är väl att man vill hålla i pengarna,rädd att hitta fel spelare.Eller så vill man möta Leksand och tror att man ska klara av ett kvalspel,Nej nu är det allvar det tror jag att simons och comp.. inser också SKARPT LÄGE
Mora IK > Sv: Mora - Frölunda
wille: Ja det är jävligt grymt ibland ,det får inte ske men det händer,man tappar viktiga poäng,Nu hoppas jag att man samlar ihop sig och tränar bra och hittar några bra spelare att krydda med
Mora IK > Sv: Djurgården - Mora
Stigsson: Ja jag tyckte han var bra i luleå men idag var han väl sådär,men nog har jag sett värre.sen tycker jag att Djurgården ska vara glad till en poäng
Mora IK > Sv: 2007.12.01: Luleå HF - Mora IK
sold: Men vilkat spel!! slarvigt och dåligt tycks inte bli något bättre än så här,hade väl lite högre krav på Mora i år
Mora IK > Sv: BRynäs-Mora
PappaKeno: Börjar snart kännas som om det kvittar!!!!verkar vara nåt skit i laget som är svårt att bli av med
Mora IK > Sv: BRynäs-Mora
PappaKeno: Det är för sorgligt Mora vek ner sig totalt,var nog det sämsta jag sett i dom två första,perioderna,hur fan kan det se så uppgivet ut!!!!! man kan tydligen inte åka och vara rörlig som andra lag,har snart tappat hoppet om Mora i år ,men det verkar som ledningen tycker det ser bra ut.
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
MIK 7-1: Och vad fan säger det ????? Ett lag som inte kan göra mål !vilka chanser man får
Mora IK > Sv: Mora - Färjestad
Knogen: Det är väl bara att välja ,ska man vara med och leka bland dom stora pojkarna. eller kämpa mot Kvalserie ,Truppen måste utökas helt klart,
Mora IK > Sv: Mora - Färjestad
sold: Det börjar visa sig vilken tunn trupp man har ,Det här tror jag inte man har råd med, förstärkningar måste till
Mora IK > Sv: BRynäs-Mora
zeb: Jo helt klart är det så, kommer väl nån det gäller att hitta rätt bara
Mora IK > Sv: BRynäs-Mora
MIK 7-1: Tur och tur laget är inte bättre just nu,man får inte pucken med sig det är inte bara otur Mora har inte spelare som kan göra det lilla extra eller hålla i pucken ,i det lång loppet blir det för tungt är jag rädd för ,skulle vara bra om det kom in nån ny spelare,
Mora IK > Sv: Mora - Luleå 25/10
Båkktjittan: Ja det var det värsta man sett ,tror dom var 9 st som står i moras bås,ingen agerar ,det närmsta man ser är att Hagos får en klapp av melin när han gjorde mål § otroligt§, Nej det här kan aldrig gå vägen verkar vara zykos i hela laget
Mora IK > Sv: LHC - MIK 23/10
Mike Skinner: Visar väl bara att det behövs något nytt blod,så här kan man inte hålla på,finns ju ingen som kan sätta ett mål,hoppas det inte dröjer allt för länge innan det kommer ny helst nya spelare
Mora IK > Sv: LHC - MIK 23/10
Bonäs norra: nu var det så där segt igen,hänger inte med i svängarna tar dumma utvisningar suck så dåligt
Mora IK > Sv: Luleå - Mora IK
Tubest: Det måste till nån förstärkning helt klart,hoppas det kommer helst både back och forward
Mora IK > Sv: Luleå - Mora IK
Stigsson: kan du väl inte påstå, finns inget tempo bla,tyckte du det här var bra helt otroligt
Mora IK > Sv: Luleå - Mora IK
Stigsson: Men nu var det bedrövligt i andra,dom ger bort ledningen. ingen fart eller vilja ,luleå är det sämsta jag sett i år,bedrövligt
Mora IK > Sv: Skellefteå - Mora
Bonäs norra: Du har kanske rätt,verkar vara nånting som inte är bra i laget
Mora IK > Sv: SSK - MORA
Bonäs norra: ja jag såg matchen själv, jävligt konstig inställning måste jag säga
Mora IK > Sv: SSK - MORA
Forever MIK: Det här var nattsvart ingen skriskoåkning ingen glöd,och nyförvärven såg man inte något av, hagos bedrövlig
Mora IK > Sv: Linköping - Mora
zeb: 4 skott i första och 4 i sista perioden det var tamt det,en vecka kvar!!! vad ska detta bliva
Mora IK > Sv: Mora IK - SSK
Barbapappa: Nja det var nog at ta i ,Men det måste komma en förbättring redan mot ssk det är helt klart, tror nog att det kommer också
Mora IK > Sv: Clas Ohlsson Cup
GävleLasse: Ja skratta du gävlelasse det gör du rätt i vi får väl se hur det går
Mora IK > Sv: Clas Ohlsson Cup
GävleLasse: Ja du det har vi inte sett än,inga första line eller andra line är klara än så vi får väl se,kan bara konstatera att kvaliteten kommer att vara bra mycket högre i år än den har varit
Mora IK > Sv: Clas Ohlsson Cup
GävleLasse: Du vet nog inte vad du pratar om ,för det är väl i år som Mora kommer att få betydligt bättre kvalite på tredje och 4-line men du kanske inte ser sånt
Föregående · 8 · Nästa