Historik
Föregående · 9 · Nästa
Mora IK > Sv: Clas Ohlsson Cup
Tubest: Man måste tänka på att det var ett allsvenskt lag vi mötte igår det bör vara lite skillnad
Mora IK > Sv: Clas Ohlsson Cup
Slinger: Det finns lite att jobba på, väldigt mycket om man säger Försvarsspelet ar är bedrövligt att se m,m m,m
Mora IK > Sv: Mora - Västerås
Bonäs norra: Tänk så fort man glömmer, det såg ut lika förra året vid denna tidpunkt, tålamod, det kommer att bli bra
Mora IK > Sv: Mora - Västerås
MIK 7-1: Viktigast är att man följer sin träningsplan ,sen spelar det ingen roll vad det är för motstånd
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
PappaKeno: tror jag inte, det finns spelare som har känt sig väldigt säkra att få spela nu blir det lite annat kvaliten kommer att bli bra mycket bättre
Leksands IF > Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
leksandboy: Ja det är bara att hoppas att han kommer skulle vara hur stort som helst
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
PappaKeno: Flera kommer att få sitta som inte har räknat med det och än är det inte klart, kan komma en till forward om inte annat så kommer det att bli en bra mycket vassare 4- femma och det är bra
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Db_04: Det är klart Järventie ska ju spela för Mora (klart att han inte är så bra då)
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Barbapappa: Men tyvär inte så bra men det är väl som det brukar, vi får ta det som blir över, det räcker inte om man ska vara på den övre halvan det är bara så
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Db_04: Det är lika för Leksand en del spelare vill inte komma till små orter utan väljer storstäder,och sen spelar ju Leksand i en annan serie och det gör ju inte saken bättre
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Barbapappa: Men var är spetsen?Skulle ha varit ett par spelare som skulle ha varit här nu,verkar svårt att få nånting bra
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Tubest: håller med ska man vara på den övre halvan som man säger så måste det till några vassa lirare helt klart
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Barbapappa: Helt klart är det mycket intresant, men att få hit honom är nog inte så lätt.lite synd på Kim Staal tycker jag, men det blir att söka vidare det är flera på gång enligt källor
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
horcoff: Jag hoppas på kim, men det blir nog svårt om man slåss med linköping om han,Han kan tillföra en hel del en riktig pådrivare b.l.a
Mora IK > Sv: Arvedson som Tränare ?
zeb: Och Kim staal håller en mycket bra klass bättre än bra många i nuvarande trupp ,
Mora IK > Sv: Arvedson som Tränare ?
horcoff: Håller med dej Men vi får hoppas att det blir bra ,jag är faktiskt lite orolig dels verkar det svårt att få hit spelare med spets, och sen en tränare som inte har varit med i hetluften
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Anders i Budum: Ja man kan väl undra om det blir någon smäll,verkar gå väldigt trögt
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Db_04: Han kan bli riktigt bra han Cedergren,mycket roligt att han blir uttagen (min favorit)
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
mora93: Det har vi då inte sett än ,men man kan väl hoppas,Men jag undrar jag ,Herr Arvedsson ja ja vi får se är inte riktigt hoppfull hoppas jag har fel
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
wille: Du är inte ensam om det ,bör komma något bra snart .( vet att det kommer). kanske höra något på Årsmötet?
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Knogen: man måste väl titta på vad han gör ute på isen,det ser ju inte så bra ut det är ju bara så,jag tycker att han inte håller elitserieklass
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Stigsson: Och vilka skulle vi ha efter oss i så fall?????Nej tror nog att det bara är Skellefteå som ser lite svagt ut i detta läge
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Dino: Ja vadå Jonas Höglund är ingenting, finns betydligt bättre och billigare
Föregående · 9 · Nästa