Zource

4325 inlägg · 1712 besäkare

Historik

1 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BurkLeffe: Han är en TIK vettu. Full av skit!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Enligt vems ranking?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nu är AHL färdigspelat. Presenteras det nån halvfigur idag?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: Jag ska på semester till Gotland vecka 30. Tänkte inspektera arenan och se vad vi har att göra med. :)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Akta dig så att George inte loggar in!

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Förmodligen. Men det var inte vad jag frågade.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hälge: Är ni på väg att gå i konkurs?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BurkLeffe: Hittade en gammal vattenmelon så det var inte helt förgäves!

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ni får sätta ett koppel på den där JonteD. Det är en riktigt liten bäver det!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BurkLeffe: Var det du som la ett blått piller i min Mojito?

Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74: Det var bättre förr
Uppladdat:

500x0-img2545.webp


Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74: Nu har jag sett reprisbilden och det var rätt att döma om straffen.

Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74: Vill se den igen!

Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Tragiskt att se skiten. Saknar hur det var förr

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Kanske lika bra det? Fast ingen av de vi tar in lär vara lika bra.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Han pratade bland annat om att Modo har en lång historik som ett av de främsta lagen, fått fram de bästa spelarna osv. När han fick frågan om att bli tränare för Modo så tackade han ja direkt.

Minns inte heller exakt vad han sa, lyssnade på intervjun när jag jobbade. Men det hade ju varit konstigt om han sa tvärtom. :D

Han sa lite skämtsamt att han håller med Hinken om att Modo ska vara som en sekt, eftersom man måste hålla med chefen!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Hoppas han och Madsen kompletterar varandra bra. En empat och en narcissist?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BurkLeffe: Hur många glas hade Leffe fått i sig när han skrev detta meddelande?


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hinner Hinken värva nån halvfigur innan midsommar?

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Tror att det är slut på sånt nu. Det kommer vara hårda jävla bud! T.ex en spelare som Caderoth är van vid att kämpa och slita för en liten förening i en div 3 arena.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Om du väl får ett rejält grepp om Drago, då kommer han inte ur…

Hörde en rolig historia om en svensk brottare som på nåt mirakulöst sätt tog sig ur en stor polacks grepp. ”När jag låg där och var på väg att ge upp, då fick jag syn på en pung som jag bet tag i. Och helvete vad ont det gör… att bita sig själv i pungen!”

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: George ser starkare ut.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Själv har jag stått bakom Bert Karlsson i Kinnarps Arena som det hette då. Han stod i kiosken och köpte choklad.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Coolt! Då borde väl han kunna finansiera dig? Utan den bilresan så kanske han inte hade blivit filmstjärna.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Tänk om vi haft Vladimir Putin som sportchef. Då hade vår förstacenter sett ut så här!
Uppladdat:

500x0-img2508.jpeg


MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Göteborgare dricker hellre piss än Stockholm!

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Men du har en snygg profilbild så du är förlåten.

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Peja: Vilka jävla Yoon!

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Bad_Brett: Är Yoon skadad förresten? Inte sett han i Eagles uppställning på ett tag.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ni behöver inte längre vara oroliga över att få PM från BurkLeffe. Fanskapet är inlåst i min källare och har inte tillgång till internet!

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Hägglundsmaffian: ”Vi kommer inte få ihop laget förens framåt jul.”

Mattias Karlin

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Det viktigaste är att Wennerholm inte tror på Modo i år. Han kan INTE hockey!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Leffe hade den förmodligen på vibration!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Funderar på att sätta upp ett tält utanför Hägglund och sälja varmkorv och Sofiero 7,5or inför matcherna. Är du på? Det kommer lösa dina klarnaskulder!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hit legender inte längre återvänder
Och vi sänker våra händer…
Förenade i Bellas täckta skott… :(

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
k1m: Berglund kommer att stå på blå i PP, oavsett om han har två spruckna revben och en ryggskada.

Café > Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett: Hahahaha!

Förövrigt underbart att se demonstrationerna i England. Folket har fått nog!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BurkLeffe: Fina pöjkar!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Panikvärvar snart in tre stycken som precis köpt sina första skridskor på en loppmarknad i Skövde 😅

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
mattias - 74: Inte bättre än för en tredjekedja enligt mig. Men att ersätta LA med honom skulle väl vara ok.

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Karlberg som ska ersätta LA, eller enbart ett ryckte?

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
BurkLeffe: Leif kan göra korvdansen.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Willow: Om Fitz stannar så ser jag honom som förstacenter. Men då ska han vara spelklar i september!

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Vad skulle Karlberg få för roll i Modo? Om han värvas till en förstakedja så är ambitionerna för låga.

Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2026
Trevligt med politik ibland, men det spelas faktiskt hockey också. Det tar stopp för Norge idag.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Vad är egentligen tanken nu? Hinken ska hitta tre jänkare/kanadensare som ska vara vår förstakedja? En förstakedja som behöver fram till Januari på sig att komma in i svensk hockey och anpassa sig till stor rink.

Kommer sluta med att fjärdekedjan blir vår förstakedja.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Du borde starta en egen firma. ”Hangover Truck” åker omkring och bjur folk på bakismat.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Fint att du lever på gamla meriter.

Jag var på AW igår, mår piss nu. Kanske kommer behöva ta fram spyhinken, och jag syftar inte ens på Gradin.

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
HalvHund: Vad för lön får Måns för detta kontrakt kan man ju undra. 18 000 efter skatt och kuponger på Max?

1 ·
Om Zource
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE