« Föregående · 2951741 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
jonsson: Fjärdekedjan är bara ren nostalgi och hypnos orsakad av ”MoDohjärtan”. Jag vill inte se en förlängning med Sebbe (och OP för den delen) om det fortsätter att se ut så här för det lär det göra.
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Gavelo: Jag kommer inte ens ihåg när vi gjorde 5 mål i en match senast? Mycket bra, nu behöver vi jobba vidare på försvaret som varit dåligt hela säsongen.
Man kan inte hoppas på att vinna matcher med 1-0.
Man kan inte hoppas på att vinna matcher med 1-0.
+ 2
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Heyerdal: Ärligt talat så är det handledsskott oskymt. Normalt skulle Werner släppt in två av de som gått in idag även om ingen förutom första är en tavla.
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Vikingmodo : Freddan bänkar ingen alla ska va me.han ska bara "sätta" försvarsspelet vilket han försökte i Timrå många år
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
19MoDo21: frågan ör då, är det bättre eller sämre nu efter bytet?
+ 1
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Hägglundsmaffian: visar ju bara att han är helt under isen. Bänka honom och plocka in Peter till nästa match.
+ 1
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Zource: Han hade lätt kunnat stå upp, men kände en klubba nära benet och kastade sig.
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
k1m: ser inte din poäng, orkar de bara spela Freddan hockey en period?
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
k1m: Borta mot Karlskoga var det Karlin i tre perioder o vi släppte inte in ett enda mål…
+ 5
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Gavelo: Nu måste Andersson visa att han är beredd å ta obekväma beslut. Bänka spelare redan nästa match är mitt tips till honom
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Zource: Karlsson håller ju kvar balansen men sätter spetsen av skenan i isen. Ramlar på eget bevåg
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Sofialäktaren : Kanske svagaste matchen för säsongen för Werner. Suck.
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
ForzaMoDo1921: Man skulle haft ett PP som IKO. Fullkomligt sylvassa.
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
ForzaMoDo1921: Men Olssons pinch innan där han helt blir överspelad är så jävla KUKVÄRDELÖST.
+ 6
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Thors 22: Hattrick efter att Freddan kommer in! Slump? Nej, jag tror inte det.
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Bad_Brett: Haha såg inte att han styrde in den. Man vill ju slita av sig håret.
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Thors 22: ja men det hjälper inte om bara en är aggressiv. Hela laget måste förflytta sig som en enhet. Man får verkligen hoppas Rohdin har koll på det här
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
KryptonitKasper: Ja snacka om att ha panik fastän man har massor med tid på sig.
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
KryptonitKasper: Var det Bengtsson som passade och sedan styrde in den?
+ 1
Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
henkeiskogen:
Vi får ändå ta med oss att det mesta ändå blivit värre utan Karlin. Det handlar inte bara om resultat utan att spelet blivit rakare!
Vi får ändå ta med oss att det mesta ändå blivit värre utan Karlin. Det handlar inte bara om resultat utan att spelet blivit rakare!
+ 1
« Föregående · 2951741 · Nästa »