1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507857 inlägg · 4189 ämnen

Sv: Silly Season
Chamez: Klar för 1 år!

"Jag vill vara en del av loket som tar oss framåt",
Uppladdat:

500x0-img3855.jpeg


Sv: Silly Season
pdy: Härligt när det finns dom som tror på MoDo och skriver positivt om vårt kära lag här inne , känns som att det har varit lite för mycket gnäll och negativt ett tag nu här inne !!

Man blir glad !!

Sv: Silly Season
Framnäs:

Grattis till Karlberg, han kommer vara nyttig hos er

Han ger alltid 100 % i varje byte

Sv: Silly Season
Vargen: Jag gillar inte när NHL lagen tradar bort unga spelare som kanske har en förvänting och en mental inställning att spela för det laget. Det känns lite människohandel över det hela och NHL borde förbjuda det. Har de valt en spelare i draften så tycker jag de måste behålla spelaren tills rookiekontraktet går ut.

På tal om Modo så tror jag Modo blir svåra att möta iår. Känns som att alla har en misstro på vårat lag och kanske inte så konstigt med tanke på förra säsongens skit. Men många i Modo är bättre än vad de var, eller åtminstone borde vara.
Elton kommer vara en toppspelare. Sundström som är en större talang tror jag kommer överraska många. EJK känns som han är glad och pigg. Emil Larsson borde vara bättre.

Jag tycker Caderoth känns spännande och Karlberg kommer göra poäng. Lägg till två st från over there så kommer det bli bra. Och Modo lär inte vara sämre än något annat lag.

Skulle Modo ställa upp såhär så skulle inte jag klaga.

Brandon Hawkins - Jutting- Elton
Emil Larsson- Sundström - M. Karlberg
EJK- Caderoth - Måns C
OP - Bjerselius - Ohlsson


Yoon - Elias Rosén
Wahlberg - Berg
Hallin - Berglund
Øversveen - Junior

1

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB