Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season
Silly: Vi får väl se. Jag förutspår att Wahlberg blir årets Sverre. Skulle inte förvåna mig ifall han blir fansens nya hackkyckling och blir släppt i december.
Jag läste att Hinken jämförde Yoon med LaDue och jag kan tänka mig en liknande utveckling, dvs att han är helt okej i MoDo, går till SHL för att explodera. Och sedan kommer folk retroaktivt hylla värvningen.
Men, men... vi får se.
Jag läste att Hinken jämförde Yoon med LaDue och jag kan tänka mig en liknande utveckling, dvs att han är helt okej i MoDo, går till SHL för att explodera. Och sedan kommer folk retroaktivt hylla värvningen.
Men, men... vi får se.
Jag syftade inte på det..
Jag är en av dem som har kritiserat M.C under förra säsongen.
Men sitt inte och säg att Måns ver en spelare som ingen ville ha och att Mora inte var intresserad av honom.
För det stämner inte som du ser,
Flera klubbar var ute och fiskade på Måns.
Och hela Mora var väldigt intresserad att få hem Måns igen.
När det gäller Wahlberg så var det de. Stenhårda konkurrensen i Frölunda som stoppade honom.
Och där vann Hinken.dragkampen mot bl.a Malmö i SHL som var jätteintresserad av IOskar och Kalmar i HA var även dom väldigt sugen på honom.
Sedan hur det går för dem båda det får framtiden utvisa.. men jag tror på wahlberg väldigt starkt!