Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season
Willow: Jo, men det är ju det som är min poäng. Nu jämför jag såklart inte Véronneau med Forsberg, men likväl kan det finnas en viss korrelation med avseende på poängproduktion när Karlberg fick lira med Véronneau kontra ...Jon Knuts.
Sv: Silly Season
Willow: Dock satte han avgörande pucken i första finalmatchen mot löven, covid säsongen. Han jobbade alltid hårt. Jag hade utan att tveka bytt OP mot Häggström.
Minns hur kul det var att se Häggström i sin första säsong i A-laget, behövde bara hålla klubban i isen och slå in passningarna han fick av Foppa.
Minns hur kul det var att se Häggström i sin första säsong i A-laget, behövde bara hålla klubban i isen och slå in passningarna han fick av Foppa.
Sv: Silly Season
Bad_Brett: Beror ju en del på rollen också. Hade Lawner satts I fjärdekedjan skulle han aldrig gjort 34 poäng, men nu gick han från fjärde i SHL till första i HA med Komarek samt speltid I första pp.
Häggström sattes (med all rätt) I fjärde his oss utan spel I pp. Oavsett om han varit ett offensivt hit skulle han inte gjort mycket poäng.
Häggström sattes (med all rätt) I fjärde his oss utan spel I pp. Oavsett om han varit ett offensivt hit skulle han inte gjort mycket poäng.
Sv: Silly Season
Willow: Häggström gjorde 18 poäng i SHL, direkt efter att han värvats från KB65. Hans bästa säsong någonsin i HA var 26 på poäng.
Man blir inte en poängspruta bara för att man går ner en serie.
Man blir inte en poängspruta bara för att man går ner en serie.
Övrigt tror jag inte Oskars siffror dopades nämnvärt eftersom Komarek hade en spelmässigt och poängmässigt rätt blek säsong. Jag tror Oskar kan nå samma poäng även denna säsong.