Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season
Framnäs: hockeynews kockar ihop detta, på eget bevåg, men jag vill inte ha in honom, vi måste gå vidare.
Sv: Silly Season
Bad_Brett: Många verkar underskatta detta lag. Tror det otroligt genomtänkt lagbygge. Jag tror utan att blinka Caderoth är god för 25 poäng som tredjecenter. Med EJK vet vi vad vi får. Jag tror Karlberg har 40 poäng i sig som topplirare och då har vi fortfarande inte värvat två topplirare.
Väldigt underskattat lag med stor potential. Förstår inte varför man ska vara så jävla negativ som ett par av medlemmarna är.
Väldigt underskattat lag med stor potential. Förstår inte varför man ska vara så jävla negativ som ett par av medlemmarna är.
+ 1
Sv: Silly Season
Gavelo: Robin Kovacs har blivit erbjuden en av tjeckiska ligans högsta löner nu, tydligen. Lycka till att landa grabben, AIK!
Sv: Silly Season
Willow: Jag gjorde ingen jämförelse mellan deras kvalitéer utan deras potentiella resa.
Övrigt tror jag inte Oskars siffror dopades nämnvärt eftersom Komarek hade en spelmässigt och poängmässigt rätt blek säsong. Jag tror Oskar kan nå samma poäng även denna säsong.
Övrigt tror jag inte Oskars siffror dopades nämnvärt eftersom Komarek hade en spelmässigt och poängmässigt rätt blek säsong. Jag tror Oskar kan nå samma poäng även denna säsong.
Sv: Silly Season
Willow: Jo, men det är ju det som är min poäng. Nu jämför jag såklart inte Véronneau med Forsberg, men likväl kan det finnas en viss korrelation med avseende på poängproduktion när Karlberg fick lira med Véronneau kontra ...Jon Knuts.
Jag skulle ta in Kovacs i Leksand just nu alla dagar i veckan, en spelartyp som många lag saknar b.la Leksand.
Många stirrar sig blind på hans divalater men saken är den att han är en fantastisk hockeyspelare och skulle nog bli en personlig favorit i många lag
Jag tror de flesta Modoiter skulle vilja ha honom med utan att erkänna det