Silly: Han ser ut att vara 2.10 redan nu.
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza
Jag tror att den här killen också kommer att bli draftad så småning om...
Hur stor kommer han att bli 16 år idag.
Och inte har växt klart än.
Räkna med att han lägger på sig 2-4 kg till per säsong 3-4 år framåt
Jag tror att den här killen också kommer att bli draftad så småning om...
Hur stor kommer han att bli 16 år idag.
Och inte har växt klart än.
Räkna med att han lägger på sig 2-4 kg till per säsong 3-4 år framåt
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Kan tänka mig det och sen kallar de oss gubbar snuskiga. Damer +45 är ju kriminellt kåta. Drog hem mig 33 år gammal från Bishops bardisk för att gubben hemma hade varit otrogen. Vem tror ni stod och bankade på dörren på söndagsmorgonen. Tur jag överlevde.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Jag jobbade som vaktmästare i Gävle mer än 20 år.
Där man ofta bjöds in till Hemmafruar och ensamstående på kaffe m.m.
Och bjöd tillbaka med 100% service.
En härlig tid! ^Blink"
Jag jobbade som vaktmästare i Gävle mer än 20 år.
Där man ofta bjöds in till Hemmafruar och ensamstående på kaffe m.m.
Och bjöd tillbaka med 100% service.
En härlig tid! ^Blink"
+ 1
