Aik - Modo 2020-02-28
« Föregående · 2040708 · Nästa » Till forumet
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Robin Ztorken L: Haha! måste sprida ut. Inte när det gäller PP. I övrigt är det väl redan utspritt? Finns ju inte så många mål kvar.
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
NuMo:
Iikka nu med Rosdahl och Olofsson. Björka med From och Jellvert och Jfopp i fjärde. Björn ändrar tidigt.
Iikka nu med Rosdahl och Olofsson. Björka med From och Jellvert och Jfopp i fjärde. Björn ändrar tidigt.
+ 2
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
{8384}: borde blåst av där, ingen skillnad på botten o toppen, snarare AIK som är vassare
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Rytter: Jag har sagt det förut och säger de igen. Sätt Björklund med Kangas!
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Bad_Brett: såklart dömmer de bort för oss... ap*n åslin kan ju lära sig av rosdahl att man kan väljaatt inte tackla målvakt i huvudet
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Bad_Brett:
Alltså kolla Iikkas sista byte. Vilken hockeyporr han bjuder på. Får han utdelning kommer han bli livsfarlig.
Alltså kolla Iikkas sista byte. Vilken hockeyporr han bjuder på. Får han utdelning kommer han bli livsfarlig.
+ 4
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Bad_Brett: Kenpig situation vid bort dömda målet. Då skulle dom ha tagit Rosdahl för interference? Eftersom dom dömmer bort det för han stör målvakten då?. Saknar det som nhl har som förklarar varför man tagit beslutet.
+ 1
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Rytter: Det är därför jag vill få in Björklund där. Som det är nu utnyttjar vi inte de ytor han skapar.
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
jonsson: jäklig diviga AIK ligger på som fasiken i vår zon, pp nu för oss !
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Bad_Brett:
jo det hade nog också funkat bra. Dock kan nog björka få ut en del av sitt spel med Jellvert och From, där Jellvert är hjärnan, From står för fart och Björka är en bulldozer som skjuter på allt.
Tycker andra kedjan gjort en bra andra och skapat en del i 5 mot 5. Vi måste få igång dem.
jo det hade nog också funkat bra. Dock kan nog björka få ut en del av sitt spel med Jellvert och From, där Jellvert är hjärnan, From står för fart och Björka är en bulldozer som skjuter på allt.
Tycker andra kedjan gjort en bra andra och skapat en del i 5 mot 5. Vi måste få igång dem.
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Rytter: där blev vi för övermodiga och släppte till ett friläge, skott över tack o lov
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Rytter: Även om vi leder känner jag mig inte riktigt övertygad.
Älskar ramsan "hela hovet håller på MoDo".
Älskar ramsan "hela hovet håller på MoDo".
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Heyerdal: Mora överraskar. De får gärna chocka med ett mål till så kanske det blir brain freeze även i Timrå.
+ 1
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Tarasov: Modo kan tappa övertaget när det plötsligt inte sitter ihop längre. Jag är orolig till jag är säker. ;)
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Heyerdal: Något som är positivt är att Jonsson ser bättre och bättre ut. Kan bero på att tempot är lägre men men...
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Bad_Brett:
Nej vi spelar inte med ett stort självförtorende, ändå tycker jag andra perioden var ett steg i rätt riktigt. Vi skapade en hel del i 5 mot 5 och var bra med hemåt när AIK kontrade.
Så för mig får denna period godkänt iaf med tanke på vilken form vi är i.
I tredje hoppas jag andrakedjan får sätta en så Olofsson/Iikka/Rosdahl får lite självförtroende för dom skapade en hel del i denna period.
Nej vi spelar inte med ett stort självförtorende, ändå tycker jag andra perioden var ett steg i rätt riktigt. Vi skapade en hel del i 5 mot 5 och var bra med hemåt när AIK kontrade.
Så för mig får denna period godkänt iaf med tanke på vilken form vi är i.
I tredje hoppas jag andrakedjan får sätta en så Olofsson/Iikka/Rosdahl får lite självförtroende för dom skapade en hel del i denna period.
+ 1
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
{8384}: Tycker vi spelar en bra bortamatch. Men finns mer att arbeta med i försvarsspelet. Men bara fortsätta och åka skrillor i sista så ska vi kunna vinna denna match.
« Föregående · 2040708 · Nästa »