Aik - Modo 2020-02-28
« Föregående · 2040748 · Nästa » Till forumet
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Rytter: där blev vi för övermodiga och släppte till ett friläge, skott över tack o lov
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Rytter: Även om vi leder känner jag mig inte riktigt övertygad.
Älskar ramsan "hela hovet håller på MoDo".
Älskar ramsan "hela hovet håller på MoDo".
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Heyerdal: Mora överraskar. De får gärna chocka med ett mål till så kanske det blir brain freeze även i Timrå.
+ 1
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Tarasov: Modo kan tappa övertaget när det plötsligt inte sitter ihop längre. Jag är orolig till jag är säker. ;)
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Heyerdal: Något som är positivt är att Jonsson ser bättre och bättre ut. Kan bero på att tempot är lägre men men...
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Bad_Brett:
Nej vi spelar inte med ett stort självförtorende, ändå tycker jag andra perioden var ett steg i rätt riktigt. Vi skapade en hel del i 5 mot 5 och var bra med hemåt när AIK kontrade.
Så för mig får denna period godkänt iaf med tanke på vilken form vi är i.
I tredje hoppas jag andrakedjan får sätta en så Olofsson/Iikka/Rosdahl får lite självförtroende för dom skapade en hel del i denna period.
Nej vi spelar inte med ett stort självförtorende, ändå tycker jag andra perioden var ett steg i rätt riktigt. Vi skapade en hel del i 5 mot 5 och var bra med hemåt när AIK kontrade.
Så för mig får denna period godkänt iaf med tanke på vilken form vi är i.
I tredje hoppas jag andrakedjan får sätta en så Olofsson/Iikka/Rosdahl får lite självförtroende för dom skapade en hel del i denna period.
+ 1
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
{8384}: Tycker vi spelar en bra bortamatch. Men finns mer att arbeta med i försvarsspelet. Men bara fortsätta och åka skrillor i sista så ska vi kunna vinna denna match.
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Gavelo: Har de? De prioriterar aldrig att ha folk framför mål, utan alltid att vara aggressiva
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
{8384}: Vj är i värsta mentala krisen och det syns eftersom vi inte klarar av att avgöra matcher.
Nu måste vi kämpa igenom det så vår självbild inte blir helt usel.
Nu måste vi kämpa igenom det så vår självbild inte blir helt usel.
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Kulltorp: Västernorrland går bra iaf. Det måste vi iaf klappa oss på axlarna tillsammans för :)
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Tarasov: 1-2 målet var illa blir darrigt hos Modo nu, eller ännu darrigare o krampaktigt
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
KB:
Fan vad jag älskar den liraren. Helt underbar att se trots att han är temposvag och har har dålig teknik!
Fan vad jag älskar den liraren. Helt underbar att se trots att han är temposvag och har har dålig teknik!
+ 6
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
{8384}: Man blir varm i hjärtat när man hör stämningen på hovet ❤️💚
Skiter egentligen om vi spelar i HA eller SHL, vi är Modo hockey. Behöver mer sägas?
Okej då, RÖDA LAMPAN DEN SKA LYSA!
Skiter egentligen om vi spelar i HA eller SHL, vi är Modo hockey. Behöver mer sägas?
Okej då, RÖDA LAMPAN DEN SKA LYSA!
+ 5
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
{8384}: Snyggast ikväll kangasniemi fintade målisen så han fick" tangasnere "😉
+ 6
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Donald: härligt med vinst men borde gjort bättre vid 5 mot 3, Hanses o Kangasniemi bäst på plan, men AIK bjöd på riktigt bra motstånd
+ 2
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Donald: VIKTIGA 3 poäng, det vi tar med oss från denna match är en stabil insats av Hanses och en riktigt fin match av Kangasniemi, rikigt glad för killen att han äntligen får utdelning.
+ 6
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Heyerdal: ah den segern satt hårt inne men skön som fan. Hoppas det sprider lite positiv glädje och att det släppt för kangas! Å lite plusmål på det!😀👍 undra om slarvet är nervositet/trötthet. Gärna minska det.
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Rytter: Måste bara sägas men herregud så dåliga AIK är, helt sjukt att det kunnat bli så här.
« Föregående · 2040748 · Nästa »