AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
« Föregående · 2445222 · Nästa » Till forumet
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Confusius: Ptja, hur många stockholmare bor i Stockholm, om du förstår vad jag menar? Finns kanske inte supporterunderlag för mer än ett 08-lag ?
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
NuMo: Inte lätt på den här sidan, man blir rejält less emellanåt!
Trådar som blandas med varandra, ingen citat-funktion. Är ju nästan omöjligt att hålla koll på vilken man svarar ibland, och i vilken tråd.
Trådar som blandas med varandra, ingen citat-funktion. Är ju nästan omöjligt att hålla koll på vilken man svarar ibland, och i vilken tråd.
+ 2
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Nucky:
Haha! Endre låtsades att han var en björnfäll framför öppna spisen ett bra tag där. Domaren trodde inte på honom.
Haha! Endre låtsades att han var en björnfäll framför öppna spisen ett bra tag där. Domaren trodde inte på honom.
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{9233}: Domarna är riktigt usla idag.
Dags att ta tag i skiten nu, MoDo!
Dags att ta tag i skiten nu, MoDo!
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Confusius: inget vidare flyt i spelet nu, synd domarna alltid går på när motståndaren kniper fast klubban typ Svenningsson, nu tappar Modo humöret igen
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Alltså cmoores produktioner i den här ligan är ju under all kritik, oerhört många situationer som de ej har repris på. Några kameror till vore önskvärt.
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{5647}: vill se domarna döma enlogt den nivån när vi möter ryggsäckshockeylagen. Vi hade spelat 30 minuter pp i en sådan match
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
pean: Kan dom snitta runt 25 000 på forbollen, borde väl iallafall 1 000 av dom kunna masa sig iväg på hockeyn?
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{5647}: Solklar utvisning, så korkat av Ingman.
För övrigt, Berg har långt kvar till toppform, riktigt långt.
För övrigt, Berg har långt kvar till toppform, riktigt långt.
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
19MoDo21: Bara en huvudkamera på matcherna som inte är kvällens match.
Det är fan skamligt att man inte kan kosta på sig repriskameror bakom målen, SKAMLIGT!!!
Det är fan skamligt att man inte kan kosta på sig repriskameror bakom målen, SKAMLIGT!!!
+ 3
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Så nu kom kvitteringen oxå. Väntat. Modo verkar inte vilja speciellt mycket. Uselt
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Gavelo: Nu lever det om i arenan helt plötsligt.
Medgångssupportrarna från Stockholm.
Medgångssupportrarna från Stockholm.
+ 2
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Berg är fruktansvärt vek i närkamperna, sätt han i gymet och spela Norén ist
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{10015}: Gillar det jag ser av Velas fighting ögon, känns bra nyförvärv slutspel. Någon med lite tyngd som kan stå upp för laget!
+ 3
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{10015}: men HUR kan man dra den så hårt så det blir icing där???? Extremt dåligt
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Heyerdal: Rent spelmässigt så är det inte mycket som talar för seger just nu
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{10015}: Fy fan! Det börjar med Bernhardt som vanligt. Jävlar vad han är nonchalant. Sedan är det ett pissuselt byte där ingen gör sitt jobb. Och, helt oattackerad slår man icing???
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
jonsson: AIK knuffas och tjafsar efter varje avblåsning. Dags att domaren plockar dem. Löjligt att se dem.
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
jonsson: Kanske inte, men Berg hade varit utan klubba i en halvminut. Bra val ändå.
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{5647}: Satt precis och funderade hypotetiskt på hur många matcher han skulle få i SHL innan han blev bänkad
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Spelet ser fan inte bättre ut sen de föregående 10 matcherna.. Är detta den nya nivån man ska förvänta sig?
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
19MoDo21: Smart där av Brickley, såg ut som att dom snackade ihop sig innan tekningen.
+ 2
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Dexter : Han bättrar på sin skottstatistik vad gäller att missa målet. Den är ju redan så låg.
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
MODOJohan: uppenbart mål. Aik keepern är 3 dm utanför sitt område.
+ 5
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
JoakimE:
Jag tycker det är rimligt att lita på att vi är så bra vi visat innan denna dipp sista tiden.
Långtidssakadorna på våra två viktigaste pusselbitar ((HURRA NÄSSÈN!)) har ju skapat problem. Samtidigt så har vi fått in två andra pusselbitar som vi räknar med skall vara helt avgörande framöver.
Vi tvingas nog vara lite frustrerade innan vi hittat rätt och att alla är i form igen.
Jag tycker det är rimligt att lita på att vi är så bra vi visat innan denna dipp sista tiden.
Långtidssakadorna på våra två viktigaste pusselbitar ((HURRA NÄSSÈN!)) har ju skapat problem. Samtidigt så har vi fått in två andra pusselbitar som vi räknar med skall vara helt avgörande framöver.
Vi tvingas nog vara lite frustrerade innan vi hittat rätt och att alla är i form igen.
+ 2
« Föregående · 2445222 · Nästa »
Om MoDo fortsätter att förbättra sitt BP så borde kommentatorerna känna sig ganska korkade vid en säsongssummering när de suttit match efter match och tryckt på att MoDo är så usla i BP.