Alex Steen
« Föregående · 396152 · Nästa » Till forumet
Sv: Alex Steen
Poffa: Själv tycker jag att detta också är intressant som Grus säger.
"Jag har heller inte fått några löften om några stjärnor, men jag vet att vi får ett riktigt bra lag. Vi blir inget strykgäng."
"Jag har heller inte fått några löften om några stjärnor, men jag vet att vi får ett riktigt bra lag. Vi blir inget strykgäng."
Sv: Alex Steen
Poffa: Frölundaledningen hävdar att du lockats till Modo med att få spela i en bra omgivning och att du lovats mer istid. Är det sant?
– Istid kan man inte bli lovad, utan det är bara att göra sitt bästa för att få spela. Jag har heller inte fått några löften om några stjärnor, men jag vet att vi får ett riktigt bra lag. Vi blir inget strykgäng.
– Istid kan man inte bli lovad, utan det är bara att göra sitt bästa för att få spela. Jag har heller inte fått några löften om några stjärnor, men jag vet att vi får ett riktigt bra lag. Vi blir inget strykgäng.
Sv: Alex Steen
Martin S:
Är inte det där en ren motsägelse?
Reductio ad absurdum som en matematiker skulle säga.
Är inte det där en ren motsägelse?
Reductio ad absurdum som en matematiker skulle säga.
Sv: Alex Steen
Poffa: På vilket sätt är det en motsägelse. Han kanske redan har åsikten att spelarna som är under kontrakt utgör ett BRA lag?
Sv: Alex Steen
AudibleGiraffe:
Möjligt, men nu handalde det om ett [f]riktigt[/f] bra lag. Det tyder på fina förstärkningar till det lag de redan har...
Hence Reductio ad absurdum...
Möjligt, men nu handalde det om ett [f]riktigt[/f] bra lag. Det tyder på fina förstärkningar till det lag de redan har...
Hence Reductio ad absurdum...
Sv: Alex Steen
Poffa: Ja, och vad som definieras i hans värld som ett "riktigt" bra lag, kan du omöjligt veta.
Sv: Alex Steen
men det är väl knappast omöjligt att han förstår att det väntar förstärkningar. Dock vilka spelar det handlar om är nog inte känt.
Sv: Alex Steen
AudibleGiraffe:
Nä, det kan jag inte. Inte du heller. Herregud, varför ta allting så allvarligt?
Nä, det kan jag inte. Inte du heller. Herregud, varför ta allting så allvarligt?
Sv: Alex Steen
AudibleGiraffe: Jodå, de kommer att presenteras på en presskonferens idag. Spelarna det gäller är Martin Wilde, Tomas Kapusta, Rauli Raitanen, Tommi Kiviaho och...Ben Perreault.
Snacka om toppförstärkningar, tror att vi på egen hand kan vinna World Cup med de här förstärkningarna.
Snacka om toppförstärkningar, tror att vi på egen hand kan vinna World Cup med de här förstärkningarna.
Sv: Alex Steen
AudibleGiraffe:
Jag sa det hela med glimten i ögat, som en form av glad förhoppning om vad som mest troligt väntar. Capiche?
Jag sa det hela med glimten i ögat, som en form av glad förhoppning om vad som mest troligt väntar. Capiche?
Sv: Alex Steen
Lumber Jack: Jomenvisst, där ser du, alla spelare blir bättre när de byter från MoDo till en annan klubb...
Har för mig att han vann poängligan i norska eliteligan 2002-2003, men jag har för mig så mycket så det var säkert också fel.
Har för mig att han vann poängligan i norska eliteligan 2002-2003, men jag har för mig så mycket så det var säkert också fel.
Sv: Alex Steen
Paddan: Han lirade väl i Stjernen? För övrigt därifrån den nya junisbacken Magnus Lie Nilsen kommer ifrån.
Sv: Alex Steen
Hawerchuk: Eftersom Poffa aldrig har fel (enlig honom själv, alltså) kan du snart förvänta dig den "alternativa" stavningen uppgrävd ur något gammalt 1400-tals dokument eller nått i den stilen. För fel det har han inte ;-)
Sv: Alex Steen
Lumber Jack:
Menar du som när han påstår att man kan stava stopp med ett p lika gärna, samt hotell med ett l lika gärna? ;P
Menar du som när han påstår att man kan stava stopp med ett p lika gärna, samt hotell med ett l lika gärna? ;P
Sv: Alex Steen
En gåta:
Vad är det som är i storlek A5, ovanligt fullmatad, på 48 sidor och innehåller dels trådens överskrift på s. 44-45 och dels ett tiosidig repotage om J-20 guldet?
Ledtråd: Lance Armstrong...
Vad är det som är i storlek A5, ovanligt fullmatad, på 48 sidor och innehåller dels trådens överskrift på s. 44-45 och dels ett tiosidig repotage om J-20 guldet?
Ledtråd: Lance Armstrong...
Sv: Alex Steen
knaskamilla:
Du har missförstått det där. Slitz är en härlig tidning för de har så bra artiklar...
Du har missförstått det där. Slitz är en härlig tidning för de har så bra artiklar...
Sv: Alex Steen
Poffa:
Jaha. Så det är inga lättklädda bilder på Steen, eller någon annan...intressant person, alltså?
Jaha. Så det är inga lättklädda bilder på Steen, eller någon annan...intressant person, alltså?
Sv: Alex Steen
Lumber Jack: Jäklar, då skulle jag ju ha suttit hemma och vaktat brevinkastet. Nåväl jag får väl nöja mig med att titta på bilderna i den där publikationen lite senare då.
Sv: Alex Steen
AudibleGiraffe: Det var väl reportaget om Wilde du inte tyckte var illa får vi hoppas.
Sv: Alex Steen
Frisco: precis. Att inte fler förutom Paddan förstod hockeygeniet Martin Wilde är konstigt och märkligt samtidigt.
Sv: Alex Steen
Apropå ingenting. Men visst har AB tagit fel på tvillingarna på bilderna längst ned? www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,479531,00.html
Det ska väl vara tvärtom.
Det ska väl vara tvärtom.
Sv: Alex Steen
Dream Team:
Det intressanta är väl att man valt en allt mer vanlig (men inkorrekt) stavning på Vancouver i Henrik Sedins presentation.
Vancover har man skrivit. Och eftersom jag har blivit skadad av Paddans dåliga skämt så avstavar jag det helt plötsligt Vanc-over, och genast blir det en något märklig betydelse...;)
Det intressanta är väl att man valt en allt mer vanlig (men inkorrekt) stavning på Vancouver i Henrik Sedins presentation.
Vancover har man skrivit. Och eftersom jag har blivit skadad av Paddans dåliga skämt så avstavar jag det helt plötsligt Vanc-over, och genast blir det en något märklig betydelse...;)
Sv: Alex Steen
Poffa: Men usch så du säger Poffa, nu tycker jag att det är dags att modoratorerna visar framfötterna och plockar fram den svarta listan!
Sv: Alex Steen
Paddan:
Ja och eftersom allt egentligen är ditt fel så måste det ju helt logiskt bli du som blir utröstad i den här veckans Ö-råd.
Ja och eftersom allt egentligen är ditt fel så måste det ju helt logiskt bli du som blir utröstad i den här veckans Ö-råd.
Sv: Alex Steen
Poffa:
gör inte så mot paddis,,kom ihåg vad som hände första killen som blev utröstad i robinson..
Jag som tänkte ge paddan en modo slips nu iveckan men det törs jag ju inte nu...
gör inte så mot paddis,,kom ihåg vad som hände första killen som blev utröstad i robinson..
Jag som tänkte ge paddan en modo slips nu iveckan men det törs jag ju inte nu...
Sv: Alex Steen
AudibleGiraffe: Hmm, jag har för mig att Kiviaho spelade för Stjernen innan det blev Frisk/Asker kom mest bara ihåg en bild på matchtröjan där det står "Kiwi" mitt på bröstet.
Den här meningen i en nyhetsnotis tyckte jag var väldigt intressant:
"Tommy tryna brutalt på tråsykkel under Frisks treningssamling på Betitostølen nylig."
Låter som någon form av grisfest...
Den här meningen i en nyhetsnotis tyckte jag var väldigt intressant:
"Tommy tryna brutalt på tråsykkel under Frisks treningssamling på Betitostølen nylig."
Låter som någon form av grisfest...
Sv: Alex Steen
Paddan: Med tanke på vad en del av moderatorerna blev kallad igår, så faller dom/den in under denna term...
Sv: Alex Steen
Efter att ha läst dagens ÖA så kan jag konstatera att Alex mycket riktig har en bror som heter Hamilton Steen och är 13år. Han ska tydligen också vara en stor talang. Hamilton Steen låter dock nästan mera som namnet på en travhäst än en hockeyspelare.
Lista över coola hockeynamn
1 Likit Andersson
Den enda på denna lista som haft kontrakt med MODO. Född i Thailand och det kan möjligen förklara det lilla annorlunda namnet.
2 Hamilton Steen
3 Zarley Zalapsky
Han också en sväng med Björklöven
Lista över coola hockeynamn
1 Likit Andersson
Den enda på denna lista som haft kontrakt med MODO. Född i Thailand och det kan möjligen förklara det lilla annorlunda namnet.
2 Hamilton Steen
3 Zarley Zalapsky
Han också en sväng med Björklöven
Sv: Alex Steen
Martin S: Då vill jag lägga till den fd NHL-spelaren Sergei Krivokrasov på den listan.
Sv: Alex Steen
Martin S:
Äääh, du missar en given spelare... Vladimir Vlk. Glömmer aldrig hans namn.
Äääh, du missar en given spelare... Vladimir Vlk. Glömmer aldrig hans namn.
« Föregående · 396152 · Nästa »
[f]Hade du lovat Frölunda att stanna? Det sägs att du och agenten (Kalle Bodén) gett ett muntligt löfte?[/f]
– Jag vill inte dra upp det där, men jag kan säga att vi inte hade något avtal. Inget var klart med Frölunda.
– Nu är jag Modoit och det känns väldigt bra.
Låter ju bra för MODO:s del.