Spelade ju i Modo för några år sedan. Han spelar just nu i Dallas ahl lag tror jag. Men han har inte lyckats etablera sig i Nordamerika. Sen så har han ej något kontrakt. Kan han kanske vara en bra värvning?
Åsikter om Fredrik olofsson?
« Föregående · 2540576 Till forumet
Sv: Åsikter om Fredrik olofsson?
{10330}: han har ett gällande kontrakt med Rögle om han spelar i europa.
« Föregående · 2540576