{10330}: han har ett gällande kontrakt med Rögle om han spelar i europa.
Åsikter om Fredrik olofsson?
2540589 · Nästa » Till forumet
Åsikter om Fredrik olofsson?
Spelade ju i Modo för några år sedan. Han spelar just nu i Dallas ahl lag tror jag. Men han har inte lyckats etablera sig i Nordamerika. Sen så har han ej något kontrakt. Kan han kanske vara en bra värvning?