westerlind: "tåget kommer när älgen kommer."
Bannertävling II
« Föregående · 454301 Till forumet
Sv: Bannertävling II
NuMo: Det här sa Kent Forsberg när han såg bilden:
"Var är backarna? Spårlöst försvunna."
Hahahhohohihi....
"Var är backarna? Spårlöst försvunna."
Hahahhohohihi....
Sv: Bannertävling II
westerlind: Det här tåget som vi alla väntar på är det som skall fixa till backarnas skottvilja. Ett tåg kommer lastat. Med vad då? Slagg. Vaddå slagg? Slaggskott.
Sv: Bannertävling II
AM:
Det var ju också en sanning, i denna urspårningarnas gästbok... Eller hur det nu var.
Det var ju också en sanning, i denna urspårningarnas gästbok... Eller hur det nu var.
Sv: Bannertävling II
MODO väljer det raka spåret mot MÅL
Alt 2
MODO växlar in på spåret mot tabelltoppen
Alt 2
MODO växlar in på spåret mot tabelltoppen
Sv: Bannertävling II
Inget bannerförslag är ännu vinnare. Vem vet, det kanske blir en "vanlig" banner imorgon?
Sv: Bannertävling II
Frisco: "Här skulle Sakic ha stått om inte någon skenmanöver eller förväxling hade skett"
Sv: Bannertävling II
Paddan: Den var ok. Jag tror att Sakic spelat i Modo om det inte varit för det nödvändiga klubbytet. Jag menar, han har ju sina Easton.
Sv: Bannertävling II
Frisco: Tja, det är klart. Men han kanske hade kunnat hålla formen i O-rinken.
Undrar förresten om herr Gradin är representant för alla Easton?
[bild]www.hyper-music.co.uk/easton.jpg[/bild]
Undrar förresten om herr Gradin är representant för alla Easton?
[bild]www.hyper-music.co.uk/easton.jpg[/bild]
« Föregående · 454301