Föregående · 183 · Nästa
Sv: Silly season - 2020
Gavelo: Man måste dock kunna ha 2 bollar i luften.
Med tanke på Modos historia i HA är det inte läge att be om tålamod från fans och sponsorer.
Under 5 år i HA har Modo mäktat med 1 topplacering samt 1 Meca-race.(vilket tog slut efter första matchen)
Sjukt dåligt facit med tanke på att vi har störst budget, bästa juniorlagen och bästa träningsmöjligheter osv.
Visst är det bra om nåt nyförvärv kan stanna även nästa år, men fokus bör ligga på att ge Modo ett så bra lag i år att man kan avsluta säsongen på ett positivt sätt, och ge fans och sponsorer lite lön för mödan man lagt ner.
Med tanke på Modos historia i HA är det inte läge att be om tålamod från fans och sponsorer.
Under 5 år i HA har Modo mäktat med 1 topplacering samt 1 Meca-race.(vilket tog slut efter första matchen)
Sjukt dåligt facit med tanke på att vi har störst budget, bästa juniorlagen och bästa träningsmöjligheter osv.
Visst är det bra om nåt nyförvärv kan stanna även nästa år, men fokus bör ligga på att ge Modo ett så bra lag i år att man kan avsluta säsongen på ett positivt sätt, och ge fans och sponsorer lite lön för mödan man lagt ner.
+ 9
Sv: Almtuna - Modo 2021-02-08
{7639}: Men dra mig baklänges.. Mikkelson!!! Nu blir det en grogg!!!!!
+ 9
Sv: Vita hästen - MoDo 2021-02-06
Costanza: Det som har hänt i Modo Hockey, en förening med en omsättning på 100 miljoner sedan i somras, fram till nu. Det tycker jag är en ofattbar stor djävla skandal. Först går VD, sportchef och styrelse ut och säger att vi ska spela Hellkvisthockey och vi ska anställa en tränare som köper det. Fel att anställa Ville, men även fel av Ville att säga ja till Modo, han ville ju inte spela Hellkvist hockey. Styf tar över, det 36 omgångar och vilken djävla idiot som helst, ser ju att det inte fungerar. Enkelt uttryckt: Modo kan inte spela Hellkvisthockey med det här laget man har !! Men så till knäckfrågan, sitter det så mycket okunnigt hockeyfolk i Modos styrelse, att man inte agerar förrän efter 36:e matchen ??? Då kommer Strinnholm med gele i knäna och säger: -Vi måste nog göra något !!! Är det så okunniga hockeymänniskor i Modos styrelse och förening, att man inte ser att man borde ha gjort något redan i December ????? Ofattbart märkligt, tycker jag !!!!
+ 9
Sv: Vita hästen - MoDo 2021-02-06
Saleva: Med tanke på att vi nu har dom hårdaste restriktionerna någonsin men ändå spelar hockey för fullt så svider det extra mycket att man stängde fjolårets säsong utan dialog.
+ 9
Sv: Vita hästen - MoDo 2021-02-06
Sven Tuta: Så jäkla skönt! Vi hade inte varit värda att bli nollade ikväll. Hoppas det här kan bli en nystart.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno: Allvarligt. Varför hänger du här? Vi är i AH, ditt lag i SHL. Är du understimulerad eller är det något annat som skaver?
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: En tokfan på 103 kilo från Transsylvanien. Får mat och husrum bara.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jag får känslan av att det har varit massa skitsnack och nonchalant inställning hos vissa spelare. Jag tror det han menar är att från och med nu är det färdiggnällt, nu spelar vi för emblemet och vill man fortsätta gnälla är det fritt fram att lämna.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Magnus S, "man ska blöda för dräkten" Älskart.
Plus några spetsförvärv nu med VINNARmentalitet så blir det åka av ❤️💚❤️
Plus några spetsförvärv nu med VINNARmentalitet så blir det åka av ❤️💚❤️
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modogurra: Samtidigt så har väl inte direkt Brynäs briljerat under de senaste åren, även utan Sundquist som tränare.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}:
När vi förändrar på ledarsidan tycker jag det är självklart att huvudtränaren ska få välja minst en av sina assisterande och inte ärva in detta.
Tycker också att det är naturligt att en misslyckad huvudtränare kliver av och inte går ner som assisterande. Han kanske redan har förbrukat förtroendekapital hos de spelare som är kvar samt att det inte brukar fungera att degraderas och få mindre ansvar när man en gång haft huvudansvaret, det är väldigt få prestigelösa individer som klarar detta, hur Styf är vet jag inte, men vill inte riska nått.
Så skickar man Styf och tar in en ny huvudtränare så ska denna få vara med och välja en av sina assisterande, sedan kan klubben välja den tredje för kontinuitet och utveckling av framtida ledare.
Ny huvudtränare
Ny assisterande - Fokus på defensiv och backar
Omark - Fokus på offensiv samt scouting
Så ser jag nästa års ledare.
Styf kan gå ner i J20 eller söka nytt jobb.
När vi förändrar på ledarsidan tycker jag det är självklart att huvudtränaren ska få välja minst en av sina assisterande och inte ärva in detta.
Tycker också att det är naturligt att en misslyckad huvudtränare kliver av och inte går ner som assisterande. Han kanske redan har förbrukat förtroendekapital hos de spelare som är kvar samt att det inte brukar fungera att degraderas och få mindre ansvar när man en gång haft huvudansvaret, det är väldigt få prestigelösa individer som klarar detta, hur Styf är vet jag inte, men vill inte riska nått.
Så skickar man Styf och tar in en ny huvudtränare så ska denna få vara med och välja en av sina assisterande, sedan kan klubben välja den tredje för kontinuitet och utveckling av framtida ledare.
Ny huvudtränare
Ny assisterande - Fokus på defensiv och backar
Omark - Fokus på offensiv samt scouting
Så ser jag nästa års ledare.
Styf kan gå ner i J20 eller söka nytt jobb.
+ 9
Sv: Modo - Mora 2021-02-03
hanzon: Du hör ju på intervjuerna hur Styf konstant lägger kritiken på spelarna. Det är att ledarna försöker bryta ned saker, hur spelarna inte riktigt var där osv. Det är alltid en rökridå för att slippa erkänna att han på något sätt har ett ansvar.
+ 9
Sv: Silly season - 2020
Bad_Brett:
Avslutningen på inlägget du klistrar in befriar iaf dig från alla anklagelser om efterhandskonstruktion😉
Avslutningen på inlägget du klistrar in befriar iaf dig från alla anklagelser om efterhandskonstruktion😉
+ 9
Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L: rubriken nu på söndag, Modobussen anlände 3h innan match på söndagen - men till fel stad
2021 året som MoDo aldrig kom ur processen
2021 året som MoDo aldrig kom ur processen
+ 9
Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
{8879}: Ingen orsak. Nåt ska man ju göra i väntan på slutspelet och jag kan ärligt säga att just nu engagerar Modo mer än vårt självspelande piano. Åtminstone mellan matcherna. Men snart börjar vårt ras och då har man inte tid med grannen längre så njut medan det varar
+ 9
Sv: Silly season - 2020
{8879}: Skulle Peters skada sig vill inte jag stå med Dackell i ett kval att hålla sig kvar. Tycker det är bra att en bra att det kommer en målis till med lite kvalitet.
+ 9
Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
ska vi försöka analysera truppen då?
målvakter:
peters: fantastisk ena dagen, blandar och ger andra. mer bra än dålig.
dackell/lundin: inte bra alls.
backar:
corrado: hur bra som helst.
öhman, boivin: två backar som inte kan försvara
enström, mikkelson: två backar som är passé och ofta hamnar på mellanhand
styf, wallinder: födda -02...
viklund: skadad hela säsongen, faller annars in i samma klass som öhman och boivin
balanserat?
centrar:
niederbach: spelat 18 seniormatcher hela sitt liv
aagaard: bra framför mål, verkar inte ha spelat efter en taktik hela sitt liv
jellvert: påväg mot karriärens sämsta säsong. tyvärr, gillar kalle
tjernström/nordin: meh
forwards:
karlkvist: spelar i leksand nästa år av en anledning
harju: förvånansvärt bra, kan inte ens säga nåt sarkastiskt
sylwander: har en ganska bra säsong men ofta inne på baklängesmål av en anledning
ohlsson: snabb som fan, kan inte göra mål för att rädda sitt liv
rockwood: bra spelsinne, annars lika som gladers padelkompis
sveningsson: gör nog inte ett enda mål till i modos dress, men två stycken är starka papper
lindewall, åhström, strömgren: gör det helt okej
häggström: inte bra nog
linus pettersson: utmobbad
nog är detta ett bra lag hehe :)
målvakter:
peters: fantastisk ena dagen, blandar och ger andra. mer bra än dålig.
dackell/lundin: inte bra alls.
backar:
corrado: hur bra som helst.
öhman, boivin: två backar som inte kan försvara
enström, mikkelson: två backar som är passé och ofta hamnar på mellanhand
styf, wallinder: födda -02...
viklund: skadad hela säsongen, faller annars in i samma klass som öhman och boivin
balanserat?
centrar:
niederbach: spelat 18 seniormatcher hela sitt liv
aagaard: bra framför mål, verkar inte ha spelat efter en taktik hela sitt liv
jellvert: påväg mot karriärens sämsta säsong. tyvärr, gillar kalle
tjernström/nordin: meh
forwards:
karlkvist: spelar i leksand nästa år av en anledning
harju: förvånansvärt bra, kan inte ens säga nåt sarkastiskt
sylwander: har en ganska bra säsong men ofta inne på baklängesmål av en anledning
ohlsson: snabb som fan, kan inte göra mål för att rädda sitt liv
rockwood: bra spelsinne, annars lika som gladers padelkompis
sveningsson: gör nog inte ett enda mål till i modos dress, men två stycken är starka papper
lindewall, åhström, strömgren: gör det helt okej
häggström: inte bra nog
linus pettersson: utmobbad
nog är detta ett bra lag hehe :)
+ 9
Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
{8879}: Och ändå glömde du den mest talande kommentaren:
"Jag är inte dummare än att jag fattar att ni försöker, men det ser viljelöst ut."
– Det förstår jag och det är lätt hänt då man har en spelplan men inte går efter den, då blir det långa snurr i egen zon och det blir trötta buggar på vissa och andra kommer inte ens in i matchen, säger Patrik Karlkvist och fortsätter:
– Alla där inne vill, det kommer aldrig att försvinna ur en hockeyspelare. Men det är ojämnt fördelat på istiden, att nån sticker på ett byte och då får två stanna kvar och då kan de som bli kvar ha känningar i nästa byte. Men nu spekulerar jag bara.
Tycker det osar osämja och brist på harmoni i truppen, vilket tyvärr ofta är ett resultat av dåligt ledarskap.
"Jag är inte dummare än att jag fattar att ni försöker, men det ser viljelöst ut."
– Det förstår jag och det är lätt hänt då man har en spelplan men inte går efter den, då blir det långa snurr i egen zon och det blir trötta buggar på vissa och andra kommer inte ens in i matchen, säger Patrik Karlkvist och fortsätter:
– Alla där inne vill, det kommer aldrig att försvinna ur en hockeyspelare. Men det är ojämnt fördelat på istiden, att nån sticker på ett byte och då får två stanna kvar och då kan de som bli kvar ha känningar i nästa byte. Men nu spekulerar jag bara.
Tycker det osar osämja och brist på harmoni i truppen, vilket tyvärr ofta är ett resultat av dåligt ledarskap.
+ 9
Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Sven Tuta: Jäklar vad komplett Harju är som spelare. Otroligt att inte Luleå ville behålla honom.
+ 9
Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Kvällens stora frågetecken är om det kommer någon svensk i björklövens poängprotokoll !?!
+ 9
Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
jonsson: var det årets smartaste spel utan puck där av Niedersnauserbachen? Aldrig sett någon avleda uppmärksamhet genom att stå och slå i stolpen.
+ 9
Sv: Silly season - 2020
MorganaLefaey: Jo, bortfintad på offensiva blå känns det som. Nu får MoDo för fan ta och slanta upp dyrt på forwardsidan, trött på det naiva snacket nu. SATSA!!!!
+ 9
Sv: Silly season - 2020
Nucky: Till viss del landar den delen på Glader och Styf.
Man har kvar en spelare som Svenningsson som spelar riskabelt, förlorar närkamper, producerar inte och som jag helt enkelt inte ser brinner för det.
Samtidigt har man skeppat iväg Linus Petterson, grannens grabb, killen som kommer först till träningen och går sist (och om inte det är att brinna för det så vet jag inte) och som producerade 16 poäng på minimalt med speltid förra året.
Är det nån på allvar som tror att LP hade producerat mindre än Svenningsson med en istiden och det förtroendet? Som menar på allvar att Svenningsson spelar med större margninaler och tar mindre risker?
Man har ju valt bort spealre med hjärta i 2 säsonger nu. Jag tycker inte att man följer den strategi som Widebro pratar om, bland annat i periodpaus igår.
Man har kvar en spelare som Svenningsson som spelar riskabelt, förlorar närkamper, producerar inte och som jag helt enkelt inte ser brinner för det.
Samtidigt har man skeppat iväg Linus Petterson, grannens grabb, killen som kommer först till träningen och går sist (och om inte det är att brinna för det så vet jag inte) och som producerade 16 poäng på minimalt med speltid förra året.
Är det nån på allvar som tror att LP hade producerat mindre än Svenningsson med en istiden och det förtroendet? Som menar på allvar att Svenningsson spelar med större margninaler och tar mindre risker?
Man har ju valt bort spealre med hjärta i 2 säsonger nu. Jag tycker inte att man följer den strategi som Widebro pratar om, bland annat i periodpaus igår.
+ 9
Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
Tarasov:
Niderbach har hög potential men ska inte leda en förstakedja. Att stå på 0p efter 5 matcher i den omgivningen och tid i pp är inte godkänt. Center i tredje eller ytter tycker jag han kan gå som.
Vi måste stärka upp offensiven med två forwards (egentligen behöver vi en hel kedja) om vi vill ha en chans, annars siktar vi bara på att försöka överleva och skickar den signalen till fans och sponsorer.
Av de du listar är det bara Niderbach och Lindewall eller Tjärnström som jag tycker ska ha istid. Dvs två st med i matchtruppen.
Åhström är inte tillräckligt bra för att ta plats i en producerande kedja och kan inte ta rollen i tredje/fjärde på ett bra sätt, där passar Lindewall/Tjärnström bättre.
Strömgren och Nordin är lovande men de är inte redo på 1-2 år till.
Allt har gått fel detta år, gäller bara att överleva nu.
Niderbach har hög potential men ska inte leda en förstakedja. Att stå på 0p efter 5 matcher i den omgivningen och tid i pp är inte godkänt. Center i tredje eller ytter tycker jag han kan gå som.
Vi måste stärka upp offensiven med två forwards (egentligen behöver vi en hel kedja) om vi vill ha en chans, annars siktar vi bara på att försöka överleva och skickar den signalen till fans och sponsorer.
Av de du listar är det bara Niderbach och Lindewall eller Tjärnström som jag tycker ska ha istid. Dvs två st med i matchtruppen.
Åhström är inte tillräckligt bra för att ta plats i en producerande kedja och kan inte ta rollen i tredje/fjärde på ett bra sätt, där passar Lindewall/Tjärnström bättre.
Strömgren och Nordin är lovande men de är inte redo på 1-2 år till.
Allt har gått fel detta år, gäller bara att överleva nu.
+ 9
Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
Jalapeno: så du vill göra en större diskussion igen angående detta?
1. han hade nog velat varit kvar om inte ett lag som leksand går bakvägen och erbjuder mycket mer pengar när ni vet att modo skulle ha sagt nej, vilket dom gjorde.
2. Fanns många fler tränare utan kontrakt men ni gick på en med kontrakt vilket är rent ut sagt vidrigt
för ni gick ju till modo och frågade efter ni hade tagit upp kontakten med Björn eller hur?
sen när eran Roos skriver att Karlin är klar för modo, bara för att göra så ni inte ska se ut som fula ankungen som ni redan är.
1. han hade nog velat varit kvar om inte ett lag som leksand går bakvägen och erbjuder mycket mer pengar när ni vet att modo skulle ha sagt nej, vilket dom gjorde.
2. Fanns många fler tränare utan kontrakt men ni gick på en med kontrakt vilket är rent ut sagt vidrigt
för ni gick ju till modo och frågade efter ni hade tagit upp kontakten med Björn eller hur?
sen när eran Roos skriver att Karlin är klar för modo, bara för att göra så ni inte ska se ut som fula ankungen som ni redan är.
+ 9
Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
Bad_Brett: 100-åringen som klev in genom fönstret hos grannen och vann, tog SHL-platsen och försvann...
+ 9
Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
Heyerdal: kidnappa han, ta hans körkort och plånbok
löser sig alltid
löser sig alltid
+ 9
Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
greykarn: så gött o se, bra match!! Mer rejält o bestämt 💪 Boivin o Kaijser 👍
+ 9
Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
Spock: Hoppas på Modovinst nu mot
American Birch Leaves
American Birch Leaves
+ 9
Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
Kom igen nu, Modo. Håll er på isen och jobba ner Löven.
#minnskik #bjudtebaks
#minnskik #bjudtebaks
+ 9
Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
jonsson: En fråga, är man helt dumma i huvudet i tränarstaben, eller är det ren skär inkompeten?
Värvades inte Rockwool in som förstacenter och ersättare till Gagnon, nu hittar jag honom som ytter i andrafemma???
Driver dom med oss, eller är detta på allvar?
Jag håller i alla fall på att bli galen på detta vansinne och misskötsel av vårt lag!
Värvades inte Rockwool in som förstacenter och ersättare till Gagnon, nu hittar jag honom som ytter i andrafemma???
Driver dom med oss, eller är detta på allvar?
Jag håller i alla fall på att bli galen på detta vansinne och misskötsel av vårt lag!
+ 9
Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
{8384}: Förmodligen med två förluster eftersom vi linte får ihop ett fullt lag till någon match.
Ju mer jag tänker på det ju mer förbannad blir jag när jag inser vilket riktigt äkta skitjobb Toker gjort med årets trupp, det är närmast snudd på ren skandal!!!
Ju mer jag tänker på det ju mer förbannad blir jag när jag inser vilket riktigt äkta skitjobb Toker gjort med årets trupp, det är närmast snudd på ren skandal!!!
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Om du aldrig träffat en trevlig lövensupporter även trots du bott i staden så är risken stor att du är problemet och inte dom.
+ 9
Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Bad_Brett: Västerås har 52 skott på mål denna match och Modos försvar framför egen kasse är ju inte alls bra. Tycker vi kan lugna oss härinne med Peters sågningarna, det är långt ifrån vårat problem.
+ 9
Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Bad_Brett:
Haha hetta ska ha cred, han skäms ju nästan för målet. Han trodde själv att det skulle tas bort. Han uttrycker det som att dom singlade slant och att han vann.
Säger lite om deras fantastiska insats när man till och med kollar video.
Haha hetta ska ha cred, han skäms ju nästan för målet. Han trodde själv att det skulle tas bort. Han uttrycker det som att dom singlade slant och att han vann.
Säger lite om deras fantastiska insats när man till och med kollar video.
+ 9
Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
{6870}: I takt med att försvarspelet blivit allt sämre den här säsongen har Öhman tvärtom blivit bättre.. vem fan hade trott det på förhand? Inte jag i alla fall.
+ 9
Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Sven Tuta:
Håller med det var inte i närheten av våra sämsta insatser igår. Tycker att ledning med 3-0 och 4-0 för Väsby var ganska orättvist. Otroligt slumpartade mål som går emot oss medan vi inte hade marginalerna med oss, en puck på mållinjen, karla prickar ribban i pp, Ohlsson, Wallinder och Strömgren bränner rena lägen.
De första målen vi släpper in är ju mycket tillfälligheter, Öhman ramlar bakom mål när han har pucken under kontroll så en Väsby spelare kan plocka upp den och spela in till en ren i slottet, andra målet är ett skott som spelare täcker och returen ramlar ner rakt på klubban på en väsby spelare som får öppet mål, tredje målet är i BP och vår spelare kommer ut på skytt och spelar blad-blad skottet styrs och vinklas upp i krysset.
Det var en sådan match där allt gick emot oss i början och vi fick inget med oss, därför tycker jag ändå det är imponerande att spelarna fortsätter att jobba hela vägen och lyckas att vända matchen. Visst vi fick några enkla mål retroaktivt i slutet, men det hade vi aldrig fått om vi gett upp och lagt oss ner och dött vid 4-0.
Man kan kritisera mycket i vårt spel och vår strategi, men igår var det inget fel på viljan och arbetsinsatsen hos våra spelare, detta ska snarare hyllas och otroligt starkt att komma tillbaka och ta 2p. Hur många lag vänder ett 4-0 underläge med 29 minuter kvar att spela. Visst surt att inte ta alla 3 när vi väl går upp i ledning, men 2p känns som en stor vinst med tanke på hur mörkt det såg ut efter 31 minuter och underläge med 4-0.
Hoppas detta var stärkande för moralen, att spelarna ser att om man jobbar stenhårt så får man också marginaler med sig i slutändan.
Håller med det var inte i närheten av våra sämsta insatser igår. Tycker att ledning med 3-0 och 4-0 för Väsby var ganska orättvist. Otroligt slumpartade mål som går emot oss medan vi inte hade marginalerna med oss, en puck på mållinjen, karla prickar ribban i pp, Ohlsson, Wallinder och Strömgren bränner rena lägen.
De första målen vi släpper in är ju mycket tillfälligheter, Öhman ramlar bakom mål när han har pucken under kontroll så en Väsby spelare kan plocka upp den och spela in till en ren i slottet, andra målet är ett skott som spelare täcker och returen ramlar ner rakt på klubban på en väsby spelare som får öppet mål, tredje målet är i BP och vår spelare kommer ut på skytt och spelar blad-blad skottet styrs och vinklas upp i krysset.
Det var en sådan match där allt gick emot oss i början och vi fick inget med oss, därför tycker jag ändå det är imponerande att spelarna fortsätter att jobba hela vägen och lyckas att vända matchen. Visst vi fick några enkla mål retroaktivt i slutet, men det hade vi aldrig fått om vi gett upp och lagt oss ner och dött vid 4-0.
Man kan kritisera mycket i vårt spel och vår strategi, men igår var det inget fel på viljan och arbetsinsatsen hos våra spelare, detta ska snarare hyllas och otroligt starkt att komma tillbaka och ta 2p. Hur många lag vänder ett 4-0 underläge med 29 minuter kvar att spela. Visst surt att inte ta alla 3 när vi väl går upp i ledning, men 2p känns som en stor vinst med tanke på hur mörkt det såg ut efter 31 minuter och underläge med 4-0.
Hoppas detta var stärkande för moralen, att spelarna ser att om man jobbar stenhårt så får man också marginaler med sig i slutändan.
+ 9
Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Nucky: Harju var ju en no brainer.. han kommer alltid att producera än vilket lag han spelar för.
+ 9
Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Gavelo: Som sagt, Modo är duktig på att hitta vägar att förlora. Inte första gången man tar korkade utvisningar i slutminuterna
+ 9
Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Gavelo: På riktigt måste ju nåt vara fullständigt genomruttet i er förening. Det här kan ju inte enbart bero på total minnesförlust kring hur man spelar ishockey
+ 9
Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Confusius: Ja fast du dömer ju faktiskt ut laget exakt varje år.
Så att komma här å skryta med att du hade rätt är väl ungefär som att skryta med 1 rätt på krysset?
Förra säsongen var du märkbart tystlåten?
Så att komma här å skryta med att du hade rätt är väl ungefär som att skryta med 1 rätt på krysset?
Förra säsongen var du märkbart tystlåten?
+ 9
Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Heyerdal: Hönsgården fortsätter och Väsby är klasser bättre.
Nu är det bara att följa HV och LHC,s agerande.
Detta MÅSTE vara Styfs sista match som huvudtränare!!!
Finns ingenting i detta lag att vara glad över, varenda djävla match släpper vi in först målet och är kass i både PP och box.
BORT MED STYF NU!!!
Det är elitidrott vi sysslar med och o ingen djävla välgörenhet, här är det bara resultat som räknas, inget annat!!
Nu är det bara att följa HV och LHC,s agerande.
Detta MÅSTE vara Styfs sista match som huvudtränare!!!
Finns ingenting i detta lag att vara glad över, varenda djävla match släpper vi in först målet och är kass i både PP och box.
BORT MED STYF NU!!!
Det är elitidrott vi sysslar med och o ingen djävla välgörenhet, här är det bara resultat som räknas, inget annat!!
+ 9
Föregående · 183 · Nästa
På många olika sätt...