Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
« Föregående · 975407 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
ajon: Inte tror jag att Zacke hotar Krizan. De verkar vara polare.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Frisco: Det sägs att Zakke sagt något liknande detta till Krizan. "That is a blade, and I am not afraid to use it" och pekade på sin ena skridsko. Fast Krizan var tydligen måttligt road över Zakkes skridskokunskaper
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
ajon:
Hehe, den dagen Zacke konkurrerar ut Krizan kommer aldrig att ske.
Om du på fullaste allvar tror det så bevisar du bara vilka oerhörda hockeykunskaper du besitter...
Hehe, den dagen Zacke konkurrerar ut Krizan kommer aldrig att ske.
Om du på fullaste allvar tror det så bevisar du bara vilka oerhörda hockeykunskaper du besitter...
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Gidde:
| 13. JONASÉN, Marcus | 29. MOLINDER, Andreas | 18. ÖBERG, Peter | |||||||||
| 4th Line | 16. FORSBERG, Tobias | ||||||||||
| 9. WERNBLOM, Magnus | 20. STEEN, Oscar | 19. TOLSA, Jari | |||||||||
| 3rd Line | 2. WESTIN, Jens | 23. TRIBUNCOVS, Atvars | |||||||||
| 22. YETMAN, Patrick | 39. SVARTVADET, Per | 15. SALOMONSSON, Andreas | |||||||||
| 2nd Line | 8. HEDMAN, Oscar | 35. HEDIN, Pierre | |||||||||
| 24. SUNDSTRÖM, Niklas | 79. WARG, Fredrik | 10. SKRÖDER, Per-åge | |||||||||
| 1st Line | 34. WARGH, Tommy | 7. HÅLLBERG, Per | |||||||||
| Goalkeepers | 30. ZAJKOWSKI, Mikael | ||||||||||
| 60. KRIZAN, Karol | |||||||||||
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Salle: Men, hallå där... vadå ingen Foppa i MoDo. Han är ju med i laguppställningen. Tänk att media aldrig kan få till saker rätt. Typiskt.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Salle: Fin laguppställning. Olles lag 1 ska på bortaplan banka skiten ur Olles lag 2 i tablettasken. Trevligt.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
källan: Jäklar vad fjärde femman är bra idag ...Vad har hänt med Öberg?
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
källan: Tommy tycker om BIF, och jag vet att det är sa-a-a-aaant. Det finns inga andra som får honom att känna likadant.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Nu får Zakke byta upp sig i kartongstorlek. 5 mot 3 läge i en minut för Brynäs.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Paddan: Med tanke på att vi ligger under skotten stort så kan det inte bli annat än en seger för modo..
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Vem behöver Peter "Foppa" Forsberg, när vi har Peter "Foppa" Öberg?
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Ja! 2-0
Wernblom var förövrigt nära pucken för första gången i matchen. Hade han hoppat en halvmeter högre så hade han kanske kunnat nå den med fingertopparna.
Wernblom var förövrigt nära pucken för första gången i matchen. Hade han hoppat en halvmeter högre så hade han kanske kunnat nå den med fingertopparna.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Gusse: Peter Foppa Öberg...vad har hänt han är ju bäst på plan ..
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Gusse:
Han vill visa SAIK att han blir ett bra nyförvärv nästa säsong ;-)
Han vill visa SAIK att han blir ett bra nyförvärv nästa säsong ;-)
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Gusse: Det här är ju typiskt Öberg, det borde vi ju veta vi som sett honom över tid. Stenhårt jobb alltid. Nu får han lite minuter igen och plötsligt så kommer självförtroendet och han börjar tro att han är Foppa.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Lumber Jack: Malplacerat nick.
"Vi suger åsnekuk o de e obotligt!"
StoltBrynäsare @ Vaggeryd Idag kl. 19:35
"Vi suger åsnekuk o de e obotligt!"
StoltBrynäsare @ Vaggeryd Idag kl. 19:35
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Icing-Ove: men man får hoppas att han bli kvar första målet för säsongen för Peter
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
NuMo: Nu kan jag inte vara tyst igen. Vilket härligt tryck efter PP:t. Steen lysande i slutet där.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Kross kross brunäskross! Tolsa och Öberg bäst. Modoklacken dominant. Gött!
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
shinzawai:
Att MoDoklacken skulle kunna dominera i Gävle kan inte ha varit någon högoddsare. Jag har inte sett eller följt matchen - var Zacke bra eller hade han jättemycket hjälp av försvaret igen?
Att MoDoklacken skulle kunna dominera i Gävle kan inte ha varit någon högoddsare. Jag har inte sett eller följt matchen - var Zacke bra eller hade han jättemycket hjälp av försvaret igen?
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
knaskamilla: Zacke var utomordentlig.
Modo visade prov på riktigt fint och kreativt PP.
Man var otroligt stabila i BP.
¨
Det tycker jag i alla fall.
Modo visade prov på riktigt fint och kreativt PP.
Man var otroligt stabila i BP.
¨
Det tycker jag i alla fall.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
shinzawai:
Tolsa var verkligen inte bäst. Han gjorde fler bra saker än tidigare, men med detta följde ännu fler urusla saker. 2-3 praktindianare lyckades han i alla fall, då han utan att titta efter slår pucken på chans in i mitten, både i offensiv och defensiv zon. Galning.
Tolsa var verkligen inte bäst. Han gjorde fler bra saker än tidigare, men med detta följde ännu fler urusla saker. 2-3 praktindianare lyckades han i alla fall, då han utan att titta efter slår pucken på chans in i mitten, både i offensiv och defensiv zon. Galning.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
knaskamilla: Då hoppas jag att det blir positivt på lördag också. Den matchen kommer jag att se från sektion 410 tillsammans med min brorsdotter.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
En lite småtrevlig seger så här på torsdagskvällen. Sett till chanser var det dessutom rättvist.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Lumber Jack: Framförallt borde väl Zakke nu i varje fall ha bättre än 0,0% räddningar vid plockhandskrysset (om man ska tro Sportbladets målvaktsstatistik). Trevligt att han fått vinna två matcher på raken, tidigare har det väl kunnat bli EN toppmatch för att sedan i nästa match släppa in fem mål på tre skott eller liknande.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Paddan: ...o jag på 407 !! Du har wäl Wilde-replica-orginalet på??
HÄRLIG seger, Tack Tina!!
HÄRLIG seger, Tack Tina!!
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
OJ vad pinsamt attdom har "förinspelade" hejaramsor som dom kör ut i högtalarna nere i Läkerol Arena. Undra om dom har "burkskratt" också.
Och kan inte vi ha burop och visslingar u SA... Äh förresten, det klarar vi så bra själv förresten.
Och kan inte vi ha burop och visslingar u SA... Äh förresten, det klarar vi så bra själv förresten.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Paddan: Förresten hade det varit kul att få se den situation som gav Skröder en 5:a för slashing. För på PPV såg man den inte.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Salle: Den var säkert befogad..De däremot jag ställer mig lite undrande till varför dommaren först friar sperrle när han slår klubban i sidan på skröder sen när brynäs spelaren drar klubban i vaden på han, å båda gångerna står dommaren brevid.. Tyckte dommaren hade lite svårt med att hålla jämn nivå ikväll.. men men
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Berka: Men nu till mig själv och alla andra!! Skön seger.. På lördag syns vi i klacken med perukerna på! God natt
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Berka:
Brasklapp: Nu vet jag inte vad han blev utvisad för.
Men dessvärre var det bara linjedomaren som såg Sperrles tilltag. Men jag förstår om Skröder var pissed men vid 2-1 i slutet av matchen måste han lägga band på sig. Fast nu vet jag som sagt inte vad Påsens utvisning föregicks av.
Brasklapp: Nu vet jag inte vad han blev utvisad för.
Men dessvärre var det bara linjedomaren som såg Sperrles tilltag. Men jag förstår om Skröder var pissed men vid 2-1 i slutet av matchen måste han lägga band på sig. Fast nu vet jag som sagt inte vad Påsens utvisning föregicks av.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Lumber Jack: 50.22 5 min MODO 10. SKRÖDER, Per-åge SLASH
50.22 20 min MODO 10. SKRÖDER, Per-åge GA-MI
Men som sagt, inget som fångades av nån kamera i alla fall. Fast man ska vara glad att man få se alla mål med den kameraföringen ppv brukar stå för.
50.22 20 min MODO 10. SKRÖDER, Per-åge GA-MI
Men som sagt, inget som fångades av nån kamera i alla fall. Fast man ska vara glad att man få se alla mål med den kameraföringen ppv brukar stå för.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
AM: Gollum stod som vanligt och gaggade med domaren efter situationen. Kanske var det bara så att Skröder hjälpte den gamle genom att stödja honom med klubban och att domaren missupfattade det hela, och det var just det Gollum försökte berätta?
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Lumber Jack: Det var uppenbart att MODO skulle drabbas hårdare än Brynäs. För Tina åkte från konversationen med domaren utan att skrika och gapa.
Skönt att han fick bjuda Svarten på ett mål.
Skönt att han fick bjuda Svarten på ett mål.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Petey21: Jag har "lånat ut" mitt seriekort till en kompis för i varje fall denna säsong, då jag ju jobbar på annan ort. I gengäld har jag hunnit sitta på flera olika sektioner på både etage 2 och etage 4.
Rad 0 var faktiskt ganska trevligt att sitta på, men jag föredrar nog ändå till sist sektion 416.
Rad 0 var faktiskt ganska trevligt att sitta på, men jag föredrar nog ändå till sist sektion 416.
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-01-31
Paddan: Ja, man har ju väldigt bra översikt där uppifrån, själv sitter jag på 417 och skulle aldrig byta till 217, även om jag brukar sitta på etage 2 när det är juniormatcher eller om jag ser någon match med Järved eller liknande. Men då tappar man lite av överblicken, som jag kommit att uppskatta väldigt mycket.
« Föregående · 975407 · Nästa »