Conny Strömberg
« Föregående · 1419104 · Nästa » Till forumet
Sv: Conny Strömberg
Frisco: Inte ofta man läser orden " jobba hem" i en artikel om Conny. Inte i positiv bemärkelse i alla fall. ;-)
+ 1
Sv: Conny Strömberg
Lumber Jack: Kan han inte skilja på BäPa- och Solle-mål? :-)
(tack Frisco för tipset. )
(tack Frisco för tipset. )
Redigerad kommentar
Sv: Conny Strömberg
Vad vill du inte missa i sommar?
http://www.hockeysnack.com/image/file/conny_1.jpg
Hahaha...
Redigerad kommentar
+ 3
Sv: Conny Strömberg
Frisco: Eftersom han vill möta Modo i KS så önskar han väl att Modo ska spela i KS.
Sv: Conny Strömberg
Salle: Trist att pajasen önskar Modo i kvalserien. Men det är klart, jag har kanske för höga tankar om socker-Conny.
Sv: Conny Strömberg
+ 1
Sv: Conny Strömberg
Wayne Gresky:
Tro om avvänjningen även gäller det egoistiska målskyttet. 4 ass och ingen strut. När hände det senast??
Tro om avvänjningen även gäller det egoistiska målskyttet. 4 ass och ingen strut. När hände det senast??
Sv: Conny Strömberg
Salle: Klart att han kan nå nya höjder nu när han varit nykter flera dagar i rad.
Sv: Conny Strömberg
Salle:
Gäsp... Gick snabbare än jag trodde. Så här skrev jag den 6:e januari:
Jag tycker att hela Conny-affären är lite luddig. Har han fått sparken eller inte? I sådana fall, vad är det som gäller? Antingen två veckors betalning och sedan iväg på behandling, eller så får han söka en ny klubb - Som helst inte ska vara i Sverige...? Och allt detta meddelas i direktsändning.
En dag senare, presenteras han som nyförvärv hos Asplöven, en klubb som Örebro samarbetar med. Detta låter ju nästan mer som en utlåning.
Jag måste säga att Örebro har skött den här affären på ett väldigt konstigt sätt. Det är nästan som att de var så måna om att inte fläcka ner klubbens rykte, att de valde att gå ut stenhårt i pressen och tala om hur mycket avstånd de tar ifrån beteendet. Men på samma gång verkar de inte riktigt vilja riskera att Conny går till någon annan klubb och på ett sätt är det nästan som att de hoppas på att han ska välja att genomgå behandlingen och sedan återvända till Örebro.
Det skulle inte förvåna mig om han är tillbaka i Örebro när det är dags för kvalserien...
Gäsp... Gick snabbare än jag trodde. Så här skrev jag den 6:e januari:
Jag tycker att hela Conny-affären är lite luddig. Har han fått sparken eller inte? I sådana fall, vad är det som gäller? Antingen två veckors betalning och sedan iväg på behandling, eller så får han söka en ny klubb - Som helst inte ska vara i Sverige...? Och allt detta meddelas i direktsändning.
En dag senare, presenteras han som nyförvärv hos Asplöven, en klubb som Örebro samarbetar med. Detta låter ju nästan mer som en utlåning.
Jag måste säga att Örebro har skött den här affären på ett väldigt konstigt sätt. Det är nästan som att de var så måna om att inte fläcka ner klubbens rykte, att de valde att gå ut stenhårt i pressen och tala om hur mycket avstånd de tar ifrån beteendet. Men på samma gång verkar de inte riktigt vilja riskera att Conny går till någon annan klubb och på ett sätt är det nästan som att de hoppas på att han ska välja att genomgå behandlingen och sedan återvända till Örebro.
Det skulle inte förvåna mig om han är tillbaka i Örebro när det är dags för kvalserien...
Redigerad kommentar
Sv: Conny Strömberg
Icing-Ove: Kommer den att arrangeras i den gamla apburen som fanns i Gavlerinken?
Sv: Conny Strömberg
Tollefsen, Conny S, Hållberg, och Foppas fot kommer att mötas i en Cage Fight...
Sv: Conny Strömberg
mattias - 74: Mer Örebro för Conny
Länkar:
Sparkad i TV ? nu tänker klubben om | Allsvenskan | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Sparkad i TV ? nu tänker klubben om | Allsvenskan | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Sv: Conny Strömberg
mattias - 74: Kan stämma. Jag flög från Luleå till Sthlm samtidigt som Conny i söndags.
Sv: Conny Strömberg
bisterfinnen:
AIKs sportchef Anders Gozzi och Conny Strömberg var tydligen i Västerås tillsammans igår enligt några som påstått sig ha sett dom där. Vad dom gjorde där är det ingen som vet. Conny till AIK känns kanske inte som något långskott. Vad tror ni?
AIKs sportchef Anders Gozzi och Conny Strömberg var tydligen i Västerås tillsammans igår enligt några som påstått sig ha sett dom där. Vad dom gjorde där är det ingen som vet. Conny till AIK känns kanske inte som något långskott. Vad tror ni?
Sv: Conny Strömberg
Icing-Ove: Han darrar som ett Asplöv, efter senaste Olle-besöket!
Åtminstone för en match.
Åtminstone för en match.
Sv: Conny Strömberg
Det är tydligen några elitserieklubbar som är ute fiskar lite efter Conny:
Redigerad kommentar
Sv: Conny Strömberg
mattias - 74: Men lyssna. Örebro bestämmer vart Conny ska hamna. Om Örebro säger att ett topplag i AS är helt oaktuellt spelar det ingen roll om Conny vill dit. Conny har att göra är att acceptera eller avslå de förslag som Örebro lägger.
Sv: Conny Strömberg
spud:
Jo men man vet aldrig. Conny kanske vill spela i Leksand. Får han ett bra kontraktsförslag så kan han mycket väl hamna i Leksand.
Jo men man vet aldrig. Conny kanske vill spela i Leksand. Får han ett bra kontraktsförslag så kan han mycket väl hamna i Leksand.
« Föregående · 1419104 · Nästa »