+ 1
Inlägg: 1354137
Svarskommentarer
Sv: Conny Strömberg
Salle: Trist att pajasen önskar Modo i kvalserien. Men det är klart, jag har kanske för höga tankar om socker-Conny.
http://allehanda.se/s...valserien-
Redigerad kommentar