Direktkval till SHL 2015/2016
Redigerad kommentar
tjern:
Jihde är inte kommentator. Det var kommentatorerna kanalerna emellan du jämförde.
Rytter:
VIta Hästen kan säkert sno ett par matcher, men fyra...? I sådana fall har vi ingenting i SHL att göra.
J F K:
Fick dom ens ett skott på mål i PP? Dom skott dom sköt, täckte väl Modo-spelarna?
Bad_Brett:
Helt rätt tar dom fyra vinster mot oss har vi inget i SHL att göra för lång tid framöver, det är sådan skandal så ord finns inte.
Det jag har sett i första så är det bara fråga om tålamod och att vara noga, klarar vi detta så vinner vi, för det är skillnad i klass mellan lagen.
Gillar att man driver in på mål hårt för att skapa oreda i hästens täta försvar, typ som öhnerud och ahnelöv gjorde. Verkar som man gjort sin hemläxa och vet hur man ska stressa hästens försvar.
Grymt att få se Brasher i PP, där ska han stå och vara elak.
Framförallt är tempot högre mentalt då man får mindre tid på sig att göra saker, även om inte skridskoåkningen är någon skillnad på.
DONALD DONALD DONALD!
Att Mr. Anders Forsberg inte vågade ge han mer istid är tragiskt.
J F K:
Som sagt noga och tålamod så tar vi detta. Vi måste tillbaka till det och sluta slarva som vi gjort efter 1-0.
Redigerad kommentar
J F K:
Seriöst, vad är det för fel på ledarstaben som inte ser det som ALLA andra ser?
Redigerad kommentar