Är i Västerås och ska gå på Västerås-Modo ikväll!.. Vet någon här om de går att köpa alkohol på Abb arena utan att vara Direktör eller vip gäst
En snabb fråga!
« Föregående · 1922737 Till forumet
Sv: En snabb fråga!
{7639}: Japp!. Tyvärr va de en halv mara mellan där vi satt å baren där vi som vanliga människor fick handla öl å sånt som i ett skjul utanför arenan upplevde ja de som!. Fler Mode tröjor där än hemma i lyan sist!... Bra drag i borta stå!.. Tyvärr blev de torsk då....
« Föregående · 1922737