{7639}: Japp!. Tyvärr va de en halv mara mellan där vi satt å baren där vi som vanliga människor fick handla öl å sånt som i ett skjul utanför arenan upplevde ja de som!. Fler Mode tröjor där än hemma i lyan sist!... Bra drag i borta stå!.. Tyvärr blev de torsk då....
En snabb fråga!
1923032 · Nästa » Till forumet
En snabb fråga!
Är i Västerås och ska gå på Västerås-Modo ikväll!.. Vet någon här om de går att köpa alkohol på Abb arena utan att vara Direktör eller vip gäst