Färjestad (utan Kåberg) - MODO Hockey 19/1-2006
Har du skaffat HD-TV eller?
Nej , Kopparniten kan väl inte direkt skryta med sina tacklingar.
Han tacklar nog bättre än många i modos lag iaf+att han är en bättre spelare än många i modo också, hur många i modo blev uttagen till OS?
Diskuterar vi OS eller Kopparnitens tackling ?
Men när vi ändå är inne på det , han har inget i OS att göra.
Hmm... jag minns inte...
På tal om OS, stämmer det att Tuzzolinos premiärmatch visas på C+?
Jag tror nog att FBK inom en snar framtid känner sig tvingade att starta med ett eget J20 lag igen, satsningen på att inte ha ett J20 har varit ett fiasko utan dess like.
(nog för att jag gjorde det) men det är värre när en modoit gör det:=)
Dawidovski:
[Tror du på det själv eller? isåfall är du dum på riktigt!]
Du föll i fällan så de sjöng om det. Undra om det där med gardering var ett sätt att reta dig för ditt patetiska snack om att jag garderade mig med mitt snack om domare? Du har minne som en guldfisk. Blubb blubb!
Ingen ide att du försöker med nåt sånt, nä, Ö-viksborna+resten av "hata FBK-klubben"
är så inställda på fiasko, så det behövs nog en psykolog för att få dom att ändra uppfattning. Eller så säger dom att FBKs så kallade juniorer inte har ett dugg med SM-finalerna att göra.
Dawidovski:
[Eller så säger dom att FBKs så kallade juniorer inte har ett dugg med SM-finalerna att göra.]
Hmmm, det där är det ju ni FBK:are som håller på med.
Dawidovski:
Nu glömmer du ett par tips jag gav dig tidigare idag. Igen...
Att det skulle vara svårt att förstå att det är svårt att förstå Poffa, det har jag svårt att förstå. Det förstår alla.
Svart får kan du vara själv.
PS. Om du tittar på TV2 så kan du just nu se NuMo och Kickan i en spännande envig.
Sitter så här på morgonen och läser lite om gårdagens match på nätet. Intressant att se att Jürgen hamnat i ordväxling med ståplats, angående banderollen (ni vet, den där garderingssaken) som ståplats höll upp. Undra hur enormt ur gängorna man är om man som spelare och ledare inte kan ignorera sånt och bara bita ihop?
Hur ska en så psykiskt stressad person kunna spela i OS?
Otroligt ful banderoll. Men det är väl å andra sidan budskapet på densamma som ska betyda nåt. Men, FBK har väl sett bättre dagar vad gäller form och stabilitet i laget. Ja, med tanle på tränarsituation och dylikt.
Ja, så vad tycker nu FBK-fansen om sin kära (?) Jönsson-line? Tja, en wild guess är väl att huvudpersonen själv nog gör bäst i att stanna hemma från OS.
Där var den igen, den där roliga banderollen. Davivovvov undrade varför den var rolig, men det har jag glömt. Jag minns bara att jag skrattade när jag såg den. Undrar om det går att analysera? (Hoppas att jag aldrig kommer att kräva att mitt lag ska ligga högre än femma i tabellen innan jag är nöjd.)
Själv blir jag ju mest nyfiken på vad som står på skylten under banderollen. Kan det möjligen stå "På med solglaögonen. Du är med i TV."?
"På med solglasögonen, du är vit som en albyl"? För visst var det väl där någonstans JJ stod för att kunna läsa banderollen?
"Banderollen fansen rullade ut i går gjordes redan i december, men då hängdes den aldrig upp."
Har man alltså placerat läktare på isen i LLA?
Alltså, det är ju lite vitt där emellan "läktaren" och "på". Det kanske ska stå något där också?
Ja, det är ju hysteriskt roligt. Undrar om de alltid har en banderoll med beröm till Färjestad med sig också, ifall de skulle råka spela riktigt bra?
Och? Jag blev skitglad när jag såg den, äntligen några supportar med lite attityd. Är så j-la less på alla slätkammade lallare som står ut med vad som helst bara de har säsongskort och varma sittplatser. Om pappa styrelsen dessutom klappar dem på ömsint på huvudet emellanåt så är allt frid och fröjd. Tvärtom, har laget X antal stjärnor som inte helhjärtat presterar så anser jag det att det är supportrarnas förb-nnade skyldighet att reagera.
Heja Wolfpack.
westerlind:
Äh, det är bara dina låtsaskänslor för Brynäs som gör sig påminda. Du önskar att ni också hade en garderingsbanderoll att ta till då de spelar dåligt. Enda problemet är ju att ni skulle fått visat den nu i fyra säsonger.
Nu kanske jag inte är rätt person att säga det men nu är du ute och cyklar, Pellegubben. Hade jag haft fel hade du stungit som en Sidensjökobra, men nu när du till din stora besvikelse inser att jag har rätt försöker du glida undan med trams.
Själv mår jag bra då jag känner att jag kämpar för sanningen och rättfärdigheten. Jag är själens krigare.
Hur ska en så psykiskt stressad person kunna spela i OS?"
Men snälla poffen, Jörgen sa ju bara vad han tyckte om banderollen, jag tycker om att Jörgen alltid säger vad han tycker, han står för sina åsikter som en riktig man.
Det berodde på att han tacklade en modoit vid sargen lite regelvidrigt, fast samtidigt hade jörgen otur där, modo-spelaren hukade sig lite samtidigt, fast det gick ju bra som tur var, eftersom tacklingen inte var så hård.