Foppa spelar inte i nattens match
« Föregående · 87445 Till forumet
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
NuMountain:
Jag som har haft ganska mycket att göra orkar inte med alla dessa argumentationer. Framför allt inte från dig.
Du får gärna dela med dig av lite överskottsenergi.
Jag som har haft ganska mycket att göra orkar inte med alla dessa argumentationer. Framför allt inte från dig.
Du får gärna dela med dig av lite överskottsenergi.
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
Detroit - Colorado 1-1 efter period 1. #21 i Colorado spelar visst.
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
Frisco:
Tur att du skrev ut att Foppa spelar. Folk hade lätt kunnat bli irriterade annars, med tanke på trådrubriken.
Tur att du skrev ut att Foppa spelar. Folk hade lätt kunnat bli irriterade annars, med tanke på trådrubriken.
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
Frisco: MEN!!! Kan tacka Selanne för den.... Hoppas han är tillbaka nästa match då... typiskt
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
Wewillwintoday: Foppa hade 7:28 i istid. 1 skott på mål och en förlorad tekning.
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
Frisco: Viktiga matchfakta
P.Forsberg
TOI: 07:28
G, A, +/- : 0, 0, even
PPT: 02:42
SHF:8
Shots On Goal: (per.1): 1
Pen, PIM, Hits :0, 0, 0
P.Forsberg
TOI: 07:28
G, A, +/- : 0, 0, even
PPT: 02:42
SHF:8
Shots On Goal: (per.1): 1
Pen, PIM, Hits :0, 0, 0
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
NuMountain: Ops det blev en Knaz....
Jo jag ville inte göra en Kalsong-Nike.
Jo jag ville inte göra en Kalsong-Nike.
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
NuMountain:
Det gick ju uppenbarligen fortare för Frisco att sammanfatta det än vad det gjorde för dig, så...det kanske är hans sätt som är att föredra?
Det gick ju uppenbarligen fortare för Frisco att sammanfatta det än vad det gjorde för dig, så...det kanske är hans sätt som är att föredra?
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
knaskamilla: Det ligger mycket i det . Det var inte lätt att klistra siffrorna på ett pedagogiskt riktigt sätt. 2-1 i alla fall.
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
Brett Hull 2-2..... Hur tror du herr NuM att matchen kommer att sluta?
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
Frisco:
Kan tyvärr inte följa matchen via KKFN då jag har förmånen att ha sveriges smalaste bredband - chello. Trevligt att ni kan referera här, så man har lite koll på vad som händer.
Får nöja mig med TV4 istället. Som dom säger där just nu: "May the Fors be with you"...
Kan tyvärr inte följa matchen via KKFN då jag har förmånen att ha sveriges smalaste bredband - chello. Trevligt att ni kan referera här, så man har lite koll på vad som händer.
Får nöja mig med TV4 istället. Som dom säger där just nu: "May the Fors be with you"...
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
westerlind: Går det inte ens att lyssna på radion? Jag kunde ju det förr med modem t.o.m.
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
Frisco: Samma här. Jag hade inga problem att lyssna trots modem.
Matchen: Det är uppenbart att Foppa avgör den här tillställningen tillslut. Säger 4-3 i andra förlängningen.
Matchen: Det är uppenbart att Foppa avgör den här tillställningen tillslut. Säger 4-3 i andra förlängningen.
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
Frisco: Kanske är min bärbara Texas från 1902 med som är boven i dramat, ska prova att koppla in något bättre på linjen. Flera jag känner har f ö chello och är nöjda, så det kanske är så enkelt.
Nåja, jag fick ju till två inlägg på det här viset...
Nåja, jag fick ju till två inlägg på det här viset...
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
Foppa var inne på det senaste....
Men var är alla.. Sover? Då ska jag också göra det.
Men var är alla.. Sover? Då ska jag också göra det.
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
Frisco: Jag lärde mig en gång att man inte skall försöka springa ifrån en björn i uppförsbacke. Björnar är tydligen sämre på att springa utförs. Naturligtvis har man ingen nytta av sådana kunskaper. Vår kära Foppa får helt enkelt acceptera att göra sista avgörande målet i sjunde matchen i stället, precis som att det är lika bra, om inte bättre, att lägga sig platt på backen om man blir jagad av en Björn.
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
NuMountain: McCarty 3 i rad... Nu ska det väl sopas kepsr. Jag ska definitivt sova.
Sv: Foppa spelar inte i nattens match
NHL.com's krönikör Phil Coffey säger följande om Foppa:
"It isn’t out of line to call Forsberg the best player in the world."
Stort.
"It isn’t out of line to call Forsberg the best player in the world."
Stort.
« Föregående · 87445
Allt sker innan det blir mål eller inte.
Jag tror jag har haft ovanligt lite att göra rent intellektuellt idag. Ursäkta mig. Jag håller på att tömma ut lite överlagrad argumentation.