Mitt Östersund vann. När startar min by Ytterhogdal hockey. Fotboll kan de! På Buanvägen växte jag upp. Ö-vik är dock bättre på att vara bäst.
Försäsong 2025
« Föregående · 2900135 Till forumet
Sv: Försäsong 2025
+ 1
Sv: Försäsong 2025
Kulltorp: Haha ja det kan bli så, speciellt som vi har ett tacksamt spelschema första tiden.
Men jag är inte orolig för vadet, som Modo ser ut så kommer det krypa på ett gäng förluster här i början oavsett.
Men jag är inte orolig för vadet, som Modo ser ut så kommer det krypa på ett gäng förluster här i början oavsett.
+ 1
Sv: Försäsong 2025
Jahopp man har ju inte varit i närheten av sina tippningar tidigare.
Slarvigt på träningen igår tydligen, tippar med optimism 4-3 seger på övertid.
Målskyttar: OP, Mattsson, Måns, Linus A
Slarvigt på träningen igår tydligen, tippar med optimism 4-3 seger på övertid.
Målskyttar: OP, Mattsson, Måns, Linus A
« Föregående · 2900135