Försäsongsmatcher
« Föregående · 2560660 · Nästa » Till forumet
Sv: Försäsongsmatcher
Silly: Sen att Lucas får spela seniormatcher och dessutom göra mål ökar hans chanser för att gå i draften avsevärt
Sv: Försäsongsmatcher
{5647}:
Där satte du fingret på varför det var bra att spela dem
Exakt den anledningen var att Karlin valde och sela dem. Och passa på att vila några pjäser.
I en obetydlig träniigsmatch. Det är så dom skall få testa och känna och förstå vikten av att göra rätt i situationerna i det snabba spelet?
Hur många mål framåt och bakåt spelar nada roll.
För dessa killar.
Det här kommer betala sig längre fram.
Der är ju aldrig en tanke att dom här kommer spela några SHL matcher i vinter?
Bra Karlin och Hinken.
Där satte du fingret på varför det var bra att spela dem
Exakt den anledningen var att Karlin valde och sela dem. Och passa på att vila några pjäser.
I en obetydlig träniigsmatch. Det är så dom skall få testa och känna och förstå vikten av att göra rätt i situationerna i det snabba spelet?
Hur många mål framåt och bakåt spelar nada roll.
För dessa killar.
Det här kommer betala sig längre fram.
Der är ju aldrig en tanke att dom här kommer spela några SHL matcher i vinter?
Bra Karlin och Hinken.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{5647}: Absolut inte. Såg ut som att han inte ens var mogen att centra en kedja i HA.
Sv: Försäsongsmatcher
Tarasov: Jag tycker att det var oerhört nyttigt att spela dem. Vi behövde vila spelare, de behöver erfarenheten samt de behövde se hur oerhört viktigt det är att jobba klart situationer, hålla sig på rätt sida, "spela på linjerna" och generellt sköta defensiven. Jättenyttigt.
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
{5647}:
Jag har inget emot att de får spela i träningsmatcher. Men tycker också att de hade svårt att få in pucken i anfallszon.
Jag har inget emot att de får spela i träningsmatcher. Men tycker också att de hade svårt att få in pucken i anfallszon.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Silly: Fast det blir svårt att spela en kedja som är så dåliga defensivt att de släpper in klart fler mål än de gör framåt. Alla kan nog se att det är talanger och att framförallt Lucas har en ljus framtid inom hockeyn, men rent realistiskt är han inte mogen att centra en kedja i SHL i vinter.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
SPOODI: Tanken var ju ändå att vi skulle ha en till spelare innan premiären för att sedan förstärka upp under säsongen.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Börjar seriöst fundera om vi kommer hinna få en forwardsvärvning innan premiären nu.
Sv: Försäsongsmatcher
Till er alla som gnällde på juniorkedjan mot Mora.
Käms på er. Ni kan inte hockey.
Resultatfixering kallas det.
I stället för att se helheten.
Käms på er. Ni kan inte hockey.
Resultatfixering kallas det.
I stället för att se helheten.
Sv: Försäsongsmatcher
modomille: Har Bad_Brett återhämtat sig efter att McModigs dundrade in reduceringen? ;)
+ 6
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}:
Låga krav in med pucken i zon, men tycker det är bra de får känna på det.
Låga krav in med pucken i zon, men tycker det är bra de får känna på det.
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Trilske: OP nämndes efter barmarksträningen som en av de som ligger längst fram i testerna, så han har nog gjort läxan i sommar.
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
bisterfinnen: Vigge stänkte upp en stenhård backhand i Kryllan. Inte ens världens bäste målvakt som är från MoDo hade kunnat ta den. Kan Sundsvalls bäste spelare Lander göra nåt liknande tro?
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: tror ingen ville ta på sig dedär fula målet. Rätt säker att EJK va sist på pucken dock
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Vet inte om det var för att dom andra inte orkade åka full fart, men han såg ut att ha riktigt bra fart på skridskorna Petterson!
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
Confusius: Extra svårt i början med så många nya men jag tror det kommer få det riktigt tufft i år, tycker det endast lyckades få till något mot våran junior kedja. Blir väldigt intressant att se hur det ser ut mot löven, kanske det räcker med mer motivation.
Sv: Försäsongsmatcher
Confusius: deras baksida är för dålig. De har 2 bra kedjor framåt och en bra målvakt. En ny topp målis och 2-3 backar kan de gå långt
Sv: Försäsongsmatcher
Med tanke på hur otroligt många spelare Mora tappat, så tycker jag att dom stod upp bra.
När man såg deras tapp tänkte man att dom nog blir ett bottengäng! Men efter att ha sett dom ikväll vette fan.
När man såg deras tapp tänkte man att dom nog blir ett bottengäng! Men efter att ha sett dom ikväll vette fan.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Sex sekunder kvar av matchen. ”Ska man gå för det där sista rycket nu i Mora” - kommentatorn
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
{7639}: ser ut att bli final mellan modo och timrå på lördag, antar att timrå gör en kort historia med löven imorgon
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Gavelo: Försöker se det positiva i det, de ordinarie kedjorna har hållt tätt bakåt. Det som är det viktigaste antar jag.
Sv: Försäsongsmatcher
Gavelo: Så fort vi gör mål blir det lojt agerande direkt i egen zon. Det måste Karlin fixa innan matchen mot Timjå
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{7639}: Men vi kunde inte komma undan ett mål från Modigs. Det kunde man ge sig fan på.
+ 4
Sv: Försäsongsmatcher
Trilske: Junisarna måste sätta en till puck så det går plus-minus-noll ikväll.
Sv: Försäsongsmatcher
Gavelo: Vi har våra kanske 5-6 bästa offensiva spelare borta, klart det märks.
Offensiven har sett bra ut i tidigare matcher.
Offensiven har sett bra ut i tidigare matcher.
Sv: Försäsongsmatcher
Ranta var snabb i tanken där, Ignatjew tappar klubban och Ranta lägger den i five hole...
+ 4
« Föregående · 2560660 · Nästa »
