Försäsongsmatcher
« Föregående · 2561419 · Nästa » Till forumet
Sv: Försäsongsmatcher
{7639}: Den backuppställningen känns klart mycket mer SHL och bättre i magen.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Gavelo: Han är nog tillbaka om någon vecka tror jag.
Men, vem skulle vi inte tagit in av Rnbdblad och Rubins? Vi lär inte värva någon back om inte Norlinder ramlar in.
Men, vem skulle vi inte tagit in av Rnbdblad och Rubins? Vi lär inte värva någon back om inte Norlinder ramlar in.
Sv: Försäsongsmatcher
Gavelo: Tror både Bernhardt och Näsén kan lyckas i SHL om det har en defensiv barnvakt att spela med.
Sv: Försäsongsmatcher
Grattis Timrå till seger i SCA-cupen!
Roligt för dem att ställa pokalen i prisskåpet bredvid.....de andra pokalerna från SCA-cupen som är deras största framgångar 🙂
Roligt för dem att ställa pokalen i prisskåpet bredvid.....de andra pokalerna från SCA-cupen som är deras största framgångar 🙂
+ 4
Sv: Försäsongsmatcher
modomille: Nu gör ni inte så många mål i just den här matchen men ni har gjort det tidigare och det syns att det finns kreativitet och Ruohoma saknas. Det är på defensiv blå modos slag kommer att stå, inte på offensiv blå. Sen ligger Timrås backar mer rätt i banan än vad modos backar gör och stänger ner lite bättre och det är ju något Karlin kan jobba på under säsong men känslan är ändå att ni behöver en rörlig pjäs till på backen. Det återstår väl att se om Rundblad axlar den rollen och kan hålla sig hel.
+ 4
Sv: Försäsongsmatcher
Asttrrom: Ändå vann han bästa back SCACupen, men du kanske har ett vassare scouting öga?
Sv: Försäsongsmatcher
Mustard Tiger: Nog är du väl lite smartare än så? Både 1-0 och 4-1 är turligt studsar. Så enögd är du väl inte att du inte ser det???
Nej, sluta med halmgubbar.
Nej, sluta med halmgubbar.
Sv: Försäsongsmatcher
Smurfen: 07?
Vill minnas att innan Timrå åkte ur (före oss) Så var dom så dåliga så det var inte ens roliga matcher längre...
Vill minnas att innan Timrå åkte ur (före oss) Så var dom så dåliga så det var inte ens roliga matcher längre...
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
{5647}: Tänka sig att alla mål som Timrå gör är turmål! Det ska jag ha i åtanke nu i vinter
+ 9
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: -07 måste väl ha varit sista matchen vi vann mot Timrå typ !
Helt sjukt vilka siffror dom har på oss senaste 10 åren.
Nu är det bara en träningsmatch och dom har helt annat spel i sig än oss men ändå
Helt sjukt vilka siffror dom har på oss senaste 10 åren.
Nu är det bara en träningsmatch och dom har helt annat spel i sig än oss men ändå
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
{297}: Jag skulle säga att det behövs både ock!
Men prio borde vara att få in en back, synd att Malmö snodde Johan Ivarsson, hade varit ett ruskigt bra tillskott för oss
Men prio borde vara att få in en back, synd att Malmö snodde Johan Ivarsson, hade varit ett ruskigt bra tillskott för oss
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Jättemiss i markering av EJK I markeringen och återigen studsar pucken lite turligt till Timrå.
Det här blir nog bra tilll slut.
Det här blir nog bra tilll slut.
Sv: Försäsongsmatcher
{5647}: Man skulle väl inte bli jätteförvånad om Bernhardt inte kör max på en försäsongematch.
Tycker kanske mer han ser lite stressad ut men.
Tycker kanske mer han ser lite stressad ut men.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Gavelo: Det kommer han inte vara för ett öre. Stor chans att han gör sina 10+ mål med skottet, men defensiven kommer han inte växa in i tillräckligt bra.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{7639}: Jösses vilken filmning. Aagaard rörde knappt killen.
Sedan föll den där Johansson också lätt...
Sedan föll den där Johansson också lätt...
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{7639}: Tycker Gradin ska skippa den där sista forwarden och försöka plocka in en klassback istället. Offensivt har ni tillräcklig spets för att hålla er kvar i SHL men defensivt ser det värre ut.
+ 5
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Bernhardt och Näsén defensivt igen.. Norén känns säker med Rubins iaf.
Kanske blir,
Bernhardt - Rundblad
Norén - Rubins
Brickley -Folin
Kanske blir,
Bernhardt - Rundblad
Norén - Rubins
Brickley -Folin
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Man måste ju ändå säga att OEE sett väldigt bra ut såhär långt på försäsongen!?
+ 5
Sv: Försäsongsmatcher
Tarasov: Vill minnas att Bernhardt såg lite loj ut stundtals även förra försäsongen.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Marrdin:
Bernhardts utveckling blir en nyckel, han har en del att ta med sig från denna match. Brickley spelar bra
Bernhardts utveckling blir en nyckel, han har en del att ta med sig från denna match. Brickley spelar bra
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Känner mig inte överdrivet orolig. Tror den kommer att vara helt ok faktiskt. Tycker att det är lite mycket slarv och försäsongsspel, men jag tycker inte Timrås är bättre.
Lite pinsamt för Hartmann att förlora brottningen mot lille Norén.
Lite pinsamt för Hartmann att förlora brottningen mot lille Norén.
+ 7
Sv: Försäsongsmatcher
Gavelo: helt klart jackpot när det lyckas, betydligt billigare skulle jag tro.
Sv: Försäsongsmatcher
Vår backsida är alldeles för svag. Hoppas, hoppas den blir förstärkt under säsongen.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{5647}: Lindgren blir ofta hyllad här och absolut var han duktig hos oss och ännu bättre nu, men jag tyckte hans attityd var dålig i din sitsen vi var i. Glömmer aldrig när han hånade våra supportrar i Modo Channel.
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
Tom Topp: Sjukt mycket Modoiter på plats.
Vilken kassa-ko denna turnering ska vara för Sundsvall Hockey. Jag tog med mina knoddar (4 och 6 år) och fick betala fullpris för oss allihopa på ståplats.
Trodde gubben skämtade men icke.
Vilken kassa-ko denna turnering ska vara för Sundsvall Hockey. Jag tog med mina knoddar (4 och 6 år) och fick betala fullpris för oss allihopa på ståplats.
Trodde gubben skämtade men icke.
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Marrdin: Jag kan ju inte säga emot dig men en hel Lindgren är en riktigt kompetent spelare och som förmodligen är rätt billig.
Nu säger jag inte att jag vill ha Lindgren utan det var mest bara ett förslag för att väcka synpunkter
Nu säger jag inte att jag vill ha Lindgren utan det var mest bara ett förslag för att väcka synpunkter
Sv: Försäsongsmatcher
Gavelo: Lindgren var bra defensivt redan under Wallsson. Förmodligen lärde han sig defensiven redan innan dess.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Gavelo: Helvetet vad nära det var där. Om han bara hade varit lite rappare på grikkerna
Sv: Försäsongsmatcher
Gavelo: jag är emot att plocka in osäkra kort när det gäller skador, har dåliga minnen från förr då vi chansade och spelaren tappade stora delar av säsongen då man får bakslag, samt att spelare på 80% räcker inte långt i dagens shl. Man behöver ha tryck i grillerna.
Sv: Försäsongsmatcher
Confusius: När man ändå pratar gamla unga modospelare, skulle Lindgren från Löven kunna vara något, skadad rätt stora delar av förra säsongen men såg bra ut det lilla han spelade.
Hans defensiv har varit direkt svag men jag tycker Stråhle faktiskt utvecklat hans defensiv till att vara okej.
Hans defensiv har varit direkt svag men jag tycker Stråhle faktiskt utvecklat hans defensiv till att vara okej.
« Föregående · 2561419 · Nästa »